Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE DE MEDICAMENTE - ANTIHEMORAGICE


Anunt de participare numarul 58524/11.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala: B-dul Tomis 145 Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900591, Romania, Punct(e) de contact: IOAN TIBERIU TOFOLEAN, Tel.0241/616784, Email: [email protected], Fax: 0241/616784
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala: B-dul Tomis 145, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900591, Romania, Tel.0241503255, In atentia: Sef birou achizitii Ec Stanculescu Corneliu, Email: [email protected], Fax: 0241660473
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala: B-dul Tomis 145, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900591, Romania, Tel.0241503255, In atentia: Sef birou achizitii Ec Stanculescu Corneliu, Email: [email protected], Fax: 0241660473
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala: B-dul Tomis 145, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900591, Romania, Tel.0241503255, In atentia: Sef birou achizitii Ec Stanculescu Corneliu, Email: [email protected], Fax: 0241660473
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE DE MEDICAMENTE - ANTIHEMORAGICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA (FARMACIA 1 BD TOMIS 145; FARMACIA 3 STR STEFAN CEL MARE NR 133)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE DE MEDICAMENTE - ANTIHEMORAGICE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24421200-3 - Antihemoragice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile sunt evidentiate in SECTIUNEA VI 3) - Alte informatii
Valoarea estimata fara TVA: 192, 494.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- 1 % din valoarea fara TVA, exprimata in lei, coresp fiecarui lot de produse; - scrisoare de garantie bancara; - prin depunerea la caseria spitalului: a unui ordin de plata sau numerar
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSA DE FINANTARE: Fondurile alocate de Casa de Sanatate a Judetului Constanta; Plata medicamentelor se va face prin Trezoreia Municipiului Constanta in termen de 180 de zile de la facturarea lor;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ofertantului, Original;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181din Ordonanta de Urgenta Guvernului nr. 34/2006 Original-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, - original sau copie legalizata .Rugam a se transmite certificatul in termenul de valabilitate .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cifra de afaceri original;
- Ultimul bilant contabil (bilant la 31.12.2007) vizat si inregistrat de organele competente copie;Se solicita ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competemte copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal al ofertantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Autorizatia de punere pe piata a medicamentelor care fac obiectul contractului(copie)-Recomandari din partea altor unitati spitalicesti (cel putin 2 recomandari) copie;
-Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani original;
-Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului original;
-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere original;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.08.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: DOCUMENTATIA SE POATE OBTINE DE LA SERV ACHIZITII, IAR CONTRAVALOAREA ACESTEIA SE FACE IN NUMERAR LA CASIERIA SPITALULUI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.08.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.08.2008 15:00
Locul: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA SALA DE CONSILIU - B-DUL TOMIS NR 145 CONSTANTA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ORICE OPERATOR ECONOMIC CARE A DEPUS OFERTA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
NR LOT Cant * 5 luniLOT NR. 1 APROTININUM 500000 ui fiola 13LOT NR. 2 PHYTOMENADIONUM 10 mg/ml fiola 12500LOT NR. 3 GELASPON - burete buc. 250LOT NR. 4 COMBINATII(TACHOSIL)- burete 9, 5 /4, 8 /0, 5 buc. 5LOT NR. 5 TRAUMASTEM (TRAUMASTEM )- burete 75 x 50 buc. 25LOT NR. 6 TRAUMASTEM (TRAUMASTEM )- burete 125 x 50 buc. 25LOT NR. 7 ETAMSYLATUM 250 mg/2ml fiola 10000LOT NR. 8 CARBAZOCHROMI SALICYLAS0, 3 mg/ml-5ml fiola 10000LOT NR. 9 EPTACOG ALFAACTIVAT 1, 2 mg flacon 60
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONTESTATIA POATE FI DEPUSA IN CEL MULT 5 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATOR; SOLUTIONAREA CONTESTATIEI POATE FI ATACATA IN TERMEN DE 10 ZILE DE LA COMUNICARE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA - OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: B-dul Tomis 145, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900591, Romania, Tel.0241/503222
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.07.2008 23:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer