Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de medicamente


Anunt de participare numarul 143248/21.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL OLTENITA
Adresa postala: Str.Argesului 134, Localitatea: Oltenita, Cod postal: 915400, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN MARINESCU, Tel. +40 242515931, Email: [email protected], Fax: +40 242510673, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Municipal OltenitaStr. Argesului nr. 134, Mun. Oltenita Jud. Calarasi
Codul NUTS: RO312 - Calarasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de medicamente pe baza de note de comenzi emise lunar
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Toate loturileValoarea estimata fara TVA: 625897.39 RON
Valoarea estimata fara TVA: 625, 897.39RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Modul de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare reprezinta suma garantiior de participare aferente loturilor la care se depune oferta (cf caietului de sarcini) si se constituie conform prevederilor art. 86 alin (1) din HG nr. 925/2006 , prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire?. In cazul in care garantiei de participare este redusa ca valoare , garantiile se poate depune si in numerar la casieria Spitalului Municipal Oltenita. Contul de garantii al Spitalului Municipal Oltenita RO35TREZ2025006xxx001842 deschis la Trezoreria Oltenita. Se vor atasa la vedere in exteriorul plicului cu oferte. Valoarea totala este de 12517.95 lei, pentru toate loturile. In cazul depunerii in alta valuta a garantiei de participare cursul de referinta este 4.45 lei/euro. La procedurile online, dovada constituirii garantiei de participare se va posta obligatoriu in SEAP (scanata pana la data limita de depunere a ofertelor) si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici pana la data limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 de zile(de la termenul limita de primire a ofertelor) Modul de constituire a garantiei de buna executie : conform prevederilor art 90 alin (1) din HG 925/2006 , ,garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2) - (4) se aplica in mod corespunzator.?? Contul de garantii al Spitalului Municipal Oltenita RO35TREZ2025006xxx001842 Trezoreria Oltenita. Instrumentul de garantare emis in conditiile legii devine anexa la contract. Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractata de catre fiecare castigator. Prezentarea acesteia in original este obligatorie la semnarea contractului, incheierea acestuia fiind conditionata de prezentarea acesteia.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatePersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizareaprocedurii de atribuire , la nivelul cerintei privind declaratia de neincadrare in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 sunt: dr. LianaPetculescu, manager; ec. Camelia Dobre, director financiar contabil; dr. Burlacu Alin, sef sectie obstetrica-ginecologie ing. Pavel Nicolae, sef serviciuaprovizionare-administrativ;Ionita Ioana , contabil; farmacist Popescu Gabriela Luiza, Marinescu Hulea Lucian, referent serv. aproviz.Cerinta nr. 1Declaratie de eligibilitate, cf art. 180 din OUG 34/2006 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormularul nr 3(sectiunea formulare)Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 OUG34/2006 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormularul nr. 4(sectiunea formulare)Cerinta nr. 3Dovada platii oblgatiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Certificate de atestare fiscala eliberate de administratia financiara si serviciullocal de taxe, original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul.Certificatele fiscale se vor referi la plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante inscopul verificarii datelor din Declaratiile furnizate de ofertanti.Cerinta nr. 4Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificatul de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Declaratia privind calitatea de participant la procedura ? formularul 5- Certificatul de participare la licitatie conform Ordin ANRMAP 314/2010 ? formularul 7 Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinta nr. 1Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC Original, copielegalizata sau copie lizibila conforma cu originalul.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, ofertantul clasat peprimul loc va prezenta certificatul constatator in original sau copie legalizata(daca nu a facut aceasta la depunerea ofertei).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Informati privind situatia economico-financiara. Bilant contabil la sfarsitul anului 2011 vizat si inregistrat de organele competente sau alte documente echivalente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Cerinta nr. 2 Informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul nr. 12 (sectiunea formulare)Formularul 14 (sectiunea formulare)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP , care au depus oferte admisibile si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza de catre autoritatea contractanta. Invitatia se transmite pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor ce au depus oferte admisibile. Numarul de runde ale licitatiei electronice care vor fi organizate: 1(una). Procesul repetitiv de ofertare se va referi numai la pret. Autoritatea contractanta va comunica participantilor la procesul repetitiv de ofertare informatii referitoare la preturi noi prezentate in cadrulicitatiei electronice, precum si numarul participantilor la licitatia electronica. Licitatia electronica se finalizeaza dupa un numar de 1(una) runda de licitare
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1388 / 25.03.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.05.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.06.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.06.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale, pentru departajare autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC sau, dupa caz, instanta judecatoreasca competenta in termen de 5 zile, conform prevederilor art 256^2/OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Municipal Oltenita, oficiu juridic
Adresa postala: Adresa postala: Spitalul Municipal Oltenita, str. Argesului nr. 134, mun. Oltenita , jud. Calarasi , Localitatea: Oltenita, Localitatea: Oltenita, Cod postal: 915400, Romania, Tel. +40 242515931, Email: [email protected], Fax: +40 242510673
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.04.2013 11:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer