Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE DE MEDICAMENTE ANTINEOPLAZICE COD CPV 24452100-8


Anunt de participare numarul 18759/13.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala: B-dul Tomis 145 Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900591, Romania, Punct(e) de contact: IOAN TIBERIU TOFOLEAN, Tel.0241/616784, Email: [email protected], Fax: 0241/616784
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala: B-dul Tomis 145, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900591, Romania, Tel.(+4)0241/503113, In atentia: EC STANCULESCU CORNELIU, Email: [email protected], Fax: 0241/616784
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala: B-dul Tomis 145, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900591, Romania, Tel.(+4)0241/503113, In atentia: EC STANCULESCU CORNELIU, Email: [email protected], Fax: 0241/616784
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala: B-dul Tomis 145, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900591, Romania, Tel.(+4)0241/503113, In atentia: EC STANCULESCU CORNELIU, Email: [email protected], Fax: 0241/616784
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE DE MEDICAMENTE ANTINEOPLAZICE COD CPV 24452100-8
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA -FARMACIA 1 BD TOMIS 145
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE DE MEDICAMENTE ANTINEOPLAZICE COD CPV 24452100-8
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24452100-8 - Antineoplazice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile sunt evidentiate in SECTIUNEA VI 3) - Alte informatii
Valoarea estimata fara TVA: 1, 574, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.08.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
CUANTUM GARANTIE DE PARTICIPARE: 4900 lei; - scrisoare de garantie bancara; - prin depunerea la caseria spitalului: a unui ordin de plata OP RO02TREZ2315005XXX000397, fila CEC sau numerar
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSA DE FINANTARE: Bugetul Asig Sociale de Sanatate prin fondurile alocate de Casa de Sanatate a Jud CTA ; Program ONCOLOGIE.Plata medic se va face prin Trez Cta in 30 zile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ofertantului, ( Original ) 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006( Original ) 3. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat. - Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, CUI + Anexa la CUI - ( copie ) ;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Recomandari din partea altor beneficiari/clienti (minim 2 recomandari); original. Recomandarea trebuie sa fie prezentata pentru produsele ce fac obiectul obiectul contractului. 2. Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente;(copie )
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Autorizatia de punere pe piata a medicamentelor care fac obiectul contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.07.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: DOCUMENTATIA SE POATE OBTINE DE LA SERV APROVIZIONARE, IAR CONTRAVALOAREA ACESTEIA SE ACHITA IN NUMERAR LA CASIERIA SPITALULUI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.08.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.08.2007 12:00
Locul: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA - SALA DE CONSILIU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ORICE OFERTANT CARE A DEPUS OFERTA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
1 METHOTREXATUM 50 mg fl 100 2 ACIDUM PAMIDRONICUM 15 mg fl 150 3 BLEOMYCINUM SULFAS 15 mg fl 30 4 IRINOTECAMUM 100 mg fl 40 5 DACARBAZINUM 200 mg fl 175 6 OXALIPLATINUM 100 mg fl 35 7 OXALIPLATINUM 50 mg fl 30 8 CYCLOPHOSPHAMIDUM 200 mg fl 2000 9 EPIRUBICINUM 50 mg fl 490 10 FLOROURACILUM 250 mg fl 5000 11 CALCII FOLINAS 30 mg fl 1250 12 CALCII FOLINAS 100 mg fl 50 13 GEMCITABINUM Flacon 50 14 GEMCITABINUM Pulb. Sol. Perf 150 15 TRANSTUZUMABUM 150 mg fl 25 16 IFOSFAMIDUM 1 g fl 100 17 FILGRASTIMUM 0.3mg fl 10 18 PACLITAXELUM 30 mg fl 1120 19 VINCRISTINUM 1 mg fl 300 20 CISPLATINUM 10 mg fl 400 21 CISPLATINUM 50 mg fl 900 22 ETOPOSIDUM 100 mg fl 1000 23 DOCETAXOLUM 20 mg fl 150 24 DOCETAXOLUM 80 mg fl 50
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6 , Sector 3 Romania Certificat de Inregistrare Fiscala (CIF): 20329980, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA - OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: B-dul Tomis 145, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900591, Romania, Tel.(+4)0241/503222, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.06.2007 22:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer