Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de medicamente eliberate pe baza de retete compensate, gratuite sau necompensate la unitatile din cadrul DGASPC Alba


Anunt de participare numarul 131096/23.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI ALBA
Adresa postala:  Str. Mihai Viteazu, Nr. 2, Alba Iulia, jud. Alba, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510093, Romania, Punct(e) de contact:  Compartiment Achizitii Publice, Tel. 0258818266, In atentia:  Diana Antonia Rusu, Email:  [email protected], Fax:  0258817037, Adresa internet (URL):  www.protectiasocialaalba.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de medicamente eliberate pe baza de retete compensate, gratuite sau necompensate la unitatile din cadrul DGASPC Alba
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediile unitatilor aflate in subordinea DGASPC Alba, conform Caietului de sarcini
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 827, 873.6RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona medicamente prescrise de catre medicul de familie al beneficiarului pe baza de retete compensate, gratuite sau necompensate, care urmeaza a se deconta, in mare parte, prin CAS Alba Iulia, conform precizarilor din Documentatia de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
33600000-6-Produse farmaceutice (Rev.2)
33692600-3-Preparate galenice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de medicamente estimate a se achizitiona sunt prezentate in anexele Caietului de sarcini, precum si defalcarea acestora pe unitati.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 827, 873.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 25000 lei. Garantia de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent atribuit.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din valoarea estimata de 1827873.60 lei, fara TVA, suma de 600002.08 lei, fara TVA va fi suportata din bugetul propriu al DGASPC, iar diferenta va fi suportata de CAS Alba Iulia.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
- Declaratie privind eligibilitatea
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006
- Caziere fiscale emise de catre Primarie si de catre DGFP cu privire la plata datoriilor catre buget
- Certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
- Autorizatie de functionare
- Contract incheiat cu CAS Alba Iulia pentru decontarea de medicamente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil si Contul de profit si pierdere pentru anul 2010, din care sa reiasa o cifra de afaceri minima anuala.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima a cifrei de afaceri pentru anul 2010 este de: 1000000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie pe proprie raspundere privind asigurarea mijloacelor auto pentru transportul medicamentelor la fiecare unitate in parte in cazul in care ofertantul va fi declarat castigator
- Declaratie pe proprie raspundere asupra faptului ca dispune de personal suficient si calificat in realizarea contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Achizitia se va finaliza cu faza finala electronica, desfasurata intr-o singura runda de 24 ore.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7132/15.09.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.11.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.11.2011 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.11.2011 10:00
Locul: Sala de sedinte a Complexului Arnsberg din cadrul DGASPC Alba, str. Mihai Viteazu, nr. 2, Alba Iulia
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice persoana care prezinta imputernicire semnata de reprezentantul legal al operatorului economic, insotita de copie a Cartii de Identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Suma estimata totala a contractului se compune din 2 sume care provin din surse diferite: o parte 600002.08 lei, fara TVA din bugetul propriu al DGASPC si cealalta parte de 1227871.52 lei, fara TVA se vor deconta de CAS Alba Iulia in baza contractului pe care il are incheiat cu agentul economic castigator. Aceasta din urma suma se va achita direct in contul agentului economic de catre CAS Alba.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TribunalulAlba
Adresa postala:  Piata Iulia Maniu, nr. 24, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510111, Romania, Tel. 0258811184, Email:  [email protected], Fax:  0258811184, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor OUG 34/2006 - capitolul privitor la solutionarea contestatiilor.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al DGASPC Alba
Adresa postala:  str. Mihai Viteazu, nr. 2, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510093, Romania, Tel. 0258818266, Email:  [email protected], Fax:  0258817037, Adresa internet (URL):  www.protectiasocialaalba.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2011 13:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer