Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de medicamente eliberate pe baza de retete compensate, gratuite sau necompensate


Anunt de participare numarul 140237/07.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI ALBA
Adresa postala: Str. Mihai Viteazu, Nr. 2, Alba Iulia, jud. Alba, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510111, Romania, Punct(e) de contact: Mircea Alion, Tel. +40 0258818266, Email: [email protected], Fax: +40 0258817037, Adresa internet (URL): www.protectiasocialaalba.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de medicamente eliberate pe baza de retete compensate, gratuite sau necompensate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediile unitatilor din cadrul DGASPC Alba conform caietului de sarcini
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 902, 918.79 si 1, 805, 837.57RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia in functie de fonduri. Calendarul estimativ de atrib a contr subsecv: CS 1 ?dec 2012, CS 2 ? ian-iunie 2013, CS 3 ? iulie-dec 2013. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent ce urmeaza a fi atribuit: 902.918, 79lei, fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare ?medicamente eliberate pe baza de retete compensate, gratuite sau necompensate? la unitatile din cadrul D.G.A.S.P.C. Alba
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
33690000-3-Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Toate precizarile referitoare la specificatiile tehnice, cantitatile minime si maxime se regasescinCaietul de sarcini. Cantitatile minime si maxime precizate in caietul de sarcini sunt estimative si mentionate doar pentru a da dimensiune asupra anvergurii contractului.
Se poate depune oferta doar integral pentru toate unitatile, pentru toate produsele solicitate si pentru intreaga cantitate de produse. In caz contrar oferta va fi respinsa ca fiind neconforma cu Caietul de sarcini.
Oferta va fi intocmita conform cerintelor din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 902, 918.79 si 1, 805, 837.57RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 27.000 lei.Modul de constituire al garantiei de participare: conform art. 86, alin.1 din HG 925/2006 sau conf art 86, alin 5 din HG 925/2006.Contul in care se poate face depunerea garantiei de participare este: RO08TREZ0025006XXX000178 deschis la Trezoreria Alba Iulia. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 10 zile.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul I.M.M. ? urilor pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, art. 7 (modificat prin O.G. nr. 27/2006), incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderilor interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.U.G. 27/2006. Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare si se depun odata cu oferta.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie anexata/atasata la coletul cu oferta. Conform Hot. 1045/19 octombrie 2011, art. 90 alin 1 din HG 925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea aferenta fiecarui contract subsecvent atribuit.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind situatia personala a ofertantului - Completarea formularului: Informatii generale din Sectiunea Formulare anexata prezentei documentatii.
2. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Completarea formularului Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta din Sectiunea Formulare anexata prezentei documentatii.
3. Declaratii privind eligibilitatea - Declaratie privind eligibilitatea ofertantului din Sectiunea Formulare anexata prezentei documentatii.
4. Declaratie privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si de stat - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 din Sectiunea Formulare anexata prezentei documentatii.
Declaratia va fi insotita in mod obligatoriu de urmatoarele documente:
?Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Judetene care sa ateste ca societatea nu are datorii catre stat.
?Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local emis de Primarie, care sa ateste ca societatea nu are datorii la bugetul local.
Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Certificatele se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Operatorul economic care prezinta certificate care au inscrise datorii la buget vor fi declarati respinsi, cu exceptia operatorilor economici care prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.
5. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, cu mentiunea ca persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Prof. Valerian Sorin Chirila ? Director General, Ec. Gheorghe Cristea ? Contabil Sef, Ec. Mircea Alion -Sef Serviciu Achizitii, Patrimoniu, Tehnic si Administrativ, Jr. Ovidiu Mandroc ? Sef Birou juridic, iar persoanele cu functie de decizie din cadrul Consiliului Judetean Alba sunt: Ion Dumitrel ? Presedintele Consiliului Judetean Alba, Cucui Alin Florin ? vicepresedinte, Roman Florin Claudiu ? vicepresedinte; Hurbean Mariana - Secretar al CJ Alba; Marian Florin Aitai ? Director executiv; Dan Mihai Popescu - Director executiv; Opruta Elena - Director executiv adjunct. Consilieri judeteni: Bibolar Horatiu Mugur; Cenusa Marin; Chiriac Raul Dumitru; Cira Grigorescu Gabriel; Cojocaru Igor; Cretu Simion; Daramus Eugenia Marcela; Dirzu Ioan; Dragosin Petru Romi; Filipescu Cornel; Fulea Dumitru; Fulea Ioan; Florea Ioan; Hategan Marius Nicolae; Ivinis Gheorghe Ioan; Marincas Ion; Mihai Nicusor Mircea; Mocan Angelica Elisabeta; Morar Lucian Mihai; Narita Virgil Nicolae;Oltean Ioan; Pasca Cristian Dan; Popa Romul; Pusca Nicolae; Racuci Claudiu Vasile; Sandea Dorin Gheorghe; Simion Marcel; Stan Marcel Ioan; Tatar Virgil; Truta Nicolae. A. Persoane juridice/fizice romane
1. Cerinta obligatorie: - Prezentarea unor documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare- certificatul constatator emis de O.R.C. Certificatul se va prezenta in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Inainte de comunicarea rezultatului procedurii, ofertantul aflat pe primul loc are obligatia de a prezenta autoritatii contractante certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii cu cel depus in oferta.
2. Prezentarea unui contract incheiat cu Casa de Asigurari de Sanatate Alba Iulia (beneficiarii retetelor avand domiciliul in jud. Alba) pentru eliberarea de medicamente compensate si gratuite. Contractul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor. (conform Hot. 1389/28 decembrie 2010, actualizata).
3. Prezentarea autorizatiei de functionare emisa de Ministerul Sanatatii ? vizata la ziB. Persoane juridice /fizice straine
Cerinta obligatorie: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dovada din care sa rezulte o medie a cifrei de afaceri de 1.000.000 lei in domeniul de activitate aferent contractului pe ultimii 2 ani (2010, 2011 ? conf. Ord. Presed. ANRMAP 509/2011).Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR aferent fiecarui an in parte (2010, 2011).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa reiasa ca acesta dispune de personal suficient si calificat pentru realizarea contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elem of care va face obiectul procesului repetativ de of prin mijl electr: pretul unitar (val of).Lim val min pana la care pretul unitar poate fi imbunatatit: nu exista lim (cu cond just preturilor in cazul in care of este cu 85% mai mica decat estim ? art. 36^1 din H.G. 925/2006 actual).Lim val max pana la care pretul poate fi imbunatatit: val estim tot a contr este de 1.805.837, 57 lei, fara TVA (din care DGASPC va suporta doar 576.450, 18 lei, fara TVA, iar CAS va deconta dif).Inainte de lansarea rundei electr a.c. va eval of in conf cu cerintele din prezenta d.a. Toti of care au depus of admisibile vor fi invitati sa prez preturi noi in cadrul fazei finale de licit electr. Invit se va transm pe cale electr, simultan, tuturor of respectivi.Licit electr se va real intr-o sing runda de 24 de ore.La stab clasam final se va lua in calcul ultima of depusa electr.Pt op econ care nu vor participa la faza finala de licit electr, ramane valabila of dep initial.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7452
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.12.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.12.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.12.2012 12:00
Locul: Sala de sedinte din cadrul Complexului Arnsberg, str. Mihai Viteazul nr.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Sef Serviciu Achizitii, Patrimoniu, Tehnic si Administrativ Ec. Mircea Alion, Inspector de specialitate Ec. Diana Nascu, Inspector de specialitate Ec. Dana Lupea
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Operatorul economic trebuie sa fie inscris in SEAP in mod obligatoriu conf. HG 1660/2006In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.Pretul ofertat trebuie sa fie identic pentru toate locatiile.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI ALBA
Adresa postala: Str. Mihai Viteazu, nr. 2, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510093, Romania, Tel. +40 0358401537, Email: [email protected], Fax: +40 0258817037, Adresa internet (URL): www.protectiasocialaalba.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.11.2012 12:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer