Licitatie Publica - ACHIZITIE DE MEDICAMENTE PE LOTURI, PRIN INCHEIEREA DE ACORDURI-CADRU
Anunt de participare numarul 137805/31.07.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DR. C. I. PARHON
Adresa postala: B-dul CAROL I nr. 50, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700503, Romania, Punct(e) de contact: CRISTINA CRETU, Tel. +40 232410218, Email: [email protected], Fax: +40 232211752, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL CLINIC
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE DE MEDICAMENTE PE LOTURI, PRIN INCHEIEREA DE ACORDURI-CADRU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: FARMACIA UNITATII, B-DUL.CAROL I NR.50
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 259, 705.4 si 3, 177, 385.5RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: CONTRACTELE SUBSECVENTE SE INCHEIE PE PERIOADE DE CATE 3 LUNI.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE DE MEDICAMENTE PE LOTURI, PRIN INCHEIEREA DE ACORDURI-CADRU, CONFORM CANTITATILOR SI SPECIFICATIILOR TEHNICE DIN CAIETUL DE SARCINI.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651000-8 - Antiinfectioase generale pentru uz sistemic (Rev.2)
33611000-6-Medicamente impotriva tulburarilor provocate de hiperaciditate (Rev.2)
33621100-0-Antitrombotice (Rev.2)
33621400-3-Substituenti de plasma sanguina si solutii pentru perfuzii (Rev.2)
33622100-7-Medicamente utilizate in cardiologie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CANTITATILOR SI SPECIFICATIILOR TEHNICE DIN CAIETUL DE SARCINI.CANTITATILE MINIME SI MAXIME ESTIMATE PENTRU FIECARE LOT IN PARTE SUNT EXPRIMATE IN CAIETUL DE SARCINI.
Valoarea estimata fara TVA: intre 259, 705.4 si 3, 177, 385.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar.particip se exprima pentru fiecare lot in parte. Se prezinta ca virament bancar sau instrument de garantare emis de banca sau societate de asigurari.Se accepta si depunere de numerar la casieria unitatii, cu respectarea limitelor legale pentru plafonul de casa.Este valabila 60 de zile de la data termenului limita de depunere a ofertelor.Cont garantii RO27TREZ4065006XXX015625 5 % din valoarea fiecarui contract subsecvent in parte, in conditiile respectarii art.89 (3) din OUG 34/2006.Se prezinta ca virament bancar sau instrument de garantare emis de banca sau societate de asigurari.Se accepta si depunere de numerar la casieria unitatii cu respectarea limitelor legale pentru plafonul de casa
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI BUGETARE SI DE LA PROGRAMUL DE TRANSPLANT RENAL.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea ? neincadrare in situatiile prevazute la art.180/OG34/2006.
2. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
3. Declaratie privind neincadrare in situatiile prevazute in art.181 din OUG 34/2006 modificata
4. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat
(sanatate, pensii, somaj), pentru luna anterioara celei in care se depune oferta.5. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale ? Eliberat de Primaria locala, pentru luna anterioara celei in care se depune oferta.
6. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 modificata.Lista persoane de decizie :
Manager- Ec.Bogdan Cojocaru
Director medical - Dr.Carmen Volovat
Director Financiar-contabil - Ec.Alexandru Corduneanu
Consilier juridic - Dan Pahopol
Serviciu Achizitii - ref.Cristina Cretu
Farmacist sef - Aida Toma
Serviciu Achizitii - Ec.Anca Nistor 1. Autorizatie de functionare avizata de Ministerul Sanatatii
2. Certificat constatator emis de ORC
3. Autorizatie de punere pe piata pt.produsele ofertate, avizata de Ministerul Sanatatii.- COPIE CONFORMA CU ORIGINALUL
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil inregistrat si vizat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, daca exista
- TABEL
2. Recomandari din partea altor beneficiari-minim unul - DOCUMENT
3. Resurse umane-personal specialitate- bioingineri sau medici.-TABEL
SAU DOCUMENT, COPIE DIPLOMA
4.Fisa de informatii generale - FORMULAR E
Certificat ISO 9001 ofertant
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.09.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care procedura de atribuire este online si se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi conform Notificarii 85/2012 a ANRMAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL ACHIZITII AL SPITALULUI CLINIC DR.C.I.PARHON IASI
Adresa postala: B-DUL.CAROL I NR.50, Localitatea: IASI, Cod postal: 700503, Romania, Tel. +40 232410218, Email: [email protected], Fax: +40 232211752
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.07.2012 14:53