Licitatie Publica - ACHIZITIE de MEDICAMENTE ,,PSIHOLEPTICE"
Anunt de participare numarul 105421/04.08.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Judetean de Urgenta Tulcea
Adresa postala: Str.1848, nr.32, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820195, Romania, Punct(e) de contact: Gabriel Albina, Tel. 0240-532350, Email: [email protected], Fax: 0240-532274, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE de MEDICAMENTE , ,PSIHOLEPTICE"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA TULCEA, STR. 1848, NR.32, FARM.1+FARM.2
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 34 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 142, 350 si 403, 325RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACIZITIE DE MEDICAMENTE , ,PSIHOLEPTICE" NECESARE PENTRU BUNA DESFASURARE A ACTIVITATII SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA TULCEA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33661500-6 - Psiholeptice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI SI DESCRIERII FIECARUI LOT
Valoarea estimata fara TVA: intre 142, 350 si 403, 325RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
34 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GAR.PART.1%(LEI)LOT1=51;LOT2=20.4;LOT3=49.98;LOT4=280.5;LOT5=12.24;LOT6=714;LOT7=136;LOT8=475.66;LOT9=427.04;LOT10=38.08LOT11=70.38;LOT12=58.14;LOT13=21.76;LOT14=167.28;LOT15=411.06;LOT16=1099.73
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VENITURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentare formular, deeligibilitate .
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, Prezentare formular (neincadrarea la art. 181 / OUG34/2006);Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, privind plata taxelor si impozitelor locale la bugetul local, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrarefiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte obiectul de activitate al societatii, Certificat de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului;Pentru Persoane juridice /fizice straine Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri, pentru activitatea din ultimii trei ani; - Fisa informatii generale; Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente, pe care ofertantul avea obligatia sa-l depuna potrivit legii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatia de punere pe piata eliberata de catre Ministerul Sanatatii Publice pentru produsele ofertate .Autorizatia de functionare emisa de Ministerul Sanatatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
FAZA FINALA SE VA DESFASURA INTR-O SINGURA ETAPA
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.08.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.09.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.09.2010 18:00
Locul: IN SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VENITURI PROPRII
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CONSTANTA
Adresa postala: STR.KRIKOR ZAMBACCIAN, NR.1, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900746, Romania, Tel. 0240/616003, Email: [email protected], Fax: 0240/616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC AL SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA TULCEA
Adresa postala: STR. 1848, NR. 32, Localitatea: TULCEA, Cod postal: 820195, Romania, Tel. 0241/532350, Email: [email protected], Fax: 0240/532274
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.08.2010 15:53