Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE DE MEDICAMENTEDIN PROGRAMELE DE SANATATE


Anunt de participare numarul 135533/15.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Municipal de Urgenta Timisoara
Adresa postala: Timisoara, str.Hector, nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300074, Romania, Punct(e) de contact: Beatrice Gosa, Tel. +40 256221224, Email: [email protected], Fax: +40 256221224, Adresa internet (URL): http: //smtm.lasting.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE DE MEDICAMENTEDIN PROGRAMELE DE SANATATE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Timisoara, SP. CLINIC MUN. DE URG. TIMISOARA-Farm.1 Cl.Noi- Str.Gh.Dima nr.5-Farm.2-punct lucru Odobescu ? Blv.16 Dec., 89 nr.22-24 Timisoara
Codul NUTS: RO42 - Vest
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 270, 680.15 si 6, 315, 320RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia contracte subsecvente lunar sau ori de cate ori este necesar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona medicamente din programul de talasemie , hemofiliesi PR.VI.3.4 conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33621200-1 - Antihemoragice (Rev.2)
33651520-9-Imunoglobuline (Rev.2)
33691000-0-Produse antiparazitare, insecticide si insectifuge (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatileminime si maxime estimate precum si valorile minime si maxime estimate sunt cuprinse in Anexa 2 B, atasata prezentei FDA
Valoarea estimata fara TVA: intre 270, 680.15 si 6, 315, 320RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se constituie garantie de participare in cuantum de 1% din valoarea estimata maxima fara TVA , conform Formularului 9 ? Cap.III.din Doc.de Atribuire, pe loturisi se va completa OBLIGATORIU tabelul desfasurator al garantiei pe loturi conform Form.10 ? Cap.III din Doc.de Atribuire.- Garantia de participare trebuie sa fie valabila cel putin 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.- Garantia de participare se constitue sub forma de scrisoare de garantie bancara , prin depunere in contul RO 26 TREZ 6215 006X XX01 4923 deschis la Trezoreria Timisoara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari sau bancara (cf art.86 din Hot. 925/2006). De asemenea exista si posibilitatea depunerii banilor la caseria aut.contractante situata la sediul mentionat la punctul 1 din prezenta FDA(ATENTIE !!! banii trebuie sa existe in contul spitalului la ora deschiderii ofertelor, in caz contrar oferta este descalificata cf art 86 alin 5lit a din Hg 925/2006)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
DIN PR.NAT. DE SANATATE: TALASEMIE , HEMOFILIE si PR.VI.3.4
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE DE ELIGIBILITATE: Se va completa Formularul: 1-Cap.III din Doc.de AtribuireIncadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN Art. 181 din OUG 34/2006 - actualizata: Se va completa Formularul: 2-Cap.III din Doc.de Atribuire . Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din Ordonanta de urgenta 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.CERTIFICAT PENTRU PARTICIPARE LA PROCEDURA CU OFERTA INDEPENDENTA: Se va completa Formularul 4: -Cap.III din Doc.de Atribuire.DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN ART 69 ?1 din OUG34/2006 ( evitarea conflictului de interese )Se va completa Formularul: 3-Cap.III din Doc.de AtribuireIncadrarea in situatia prevazuta la art.69, alin.1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care au legatura cu prezenta procedura sunt:
1. Conf.Dr.Octavian Mazilu
2.Ec.Sanda Damian
3.Ec.Gosa Beatrice
4.Ec.Gina Mangra
5.Dr.Cheveresan Maria
6.Ec.Voiculescu Viorica
7.Cons.Juridic Alina Jidoi
8.Dr.Delamarian9. Dr.Ionita Hortensia
10.Dr.Chiriac Dana
CERTIFICAT FISCAL (B.L.) eliberat de Comp. Imp. si Taxe Locale: Certificatul fiscal eliberat de catre Comp.Imp.si Taxe al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta, in original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul."CERTIFICAT FISCAL (B.S) eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidatAcest document se va prezenta in original sau copie xerox lizibila cu mentiunea conform cu originalul, si vaatesta ca societatea ofertenta nu se inregistreaza cu debite la bugetul de stat in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.Pentru PERSOANELE FIZICE / JURIDICE STRAINE: Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana CERTIFICAT CONSTATATOR DE LA ORC ( SAU ECHIVALENT)Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, in original, copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii . Codul CAEN de pe certificat va fi corespondent cu obiectul de activitate al ofertantului inscris in certificatul constatator .Trebuie sa includa codul CAEN al obiectului achizitiei.( In etapa evaluarii ofertelor , ofertantului care se va cla sa pe primul loc i se va solicita sa aduca certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru demonstrarea conformitatii)Pentru PERSOANELE FIZICE/JURIDICE STRAINECerinta obligatorie: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica .Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri care vizeaza activitatea in ultimii 3 ani - FISADE INF. GENERALE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii relevante cu privire laalte contracte de furnizare de medicamentepe care ofertantul le-a incheiat.Se va completa formularul ?Experienta similara?, pentru fiecare contract in parte.Se vor prezenta un numar de maxim 3 contracte.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La lic.el., procesul repetitiv de ofertare se refera numai la pret.Sist.va afisa ofertantilor inf. pt.a-si determina pozitia in clasament ; inf.ref.la: Cea mai buna oferta.Nr.de runde: 1(o runda)cu durata de 1 zi;Daca ofertantul nu modifica in faza de de lic.el.pretul ofertei, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare of.initiala.Daca dupa lic.el.sunt oferte cu acelasi pret minim, ACva declara castigator of.care a avut oferta initiala mai mica.Daca si in oferta initiala preturile sunt egale AC va solicita ofertantilor respectivi o noua oferta, in plic inchis, caz in care, contractul va fi atribuit of. a carui prop.fin. are pretul cel mai scazut.Daca si de aceasta datapreturile sunt tot egale se anuleaza intregul lot .AC va atribui contr.cf. art. 169 si 200-OUG 34/2006
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3452/18.04.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.07.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.07.2012 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.07.2012 09:00
Locul: La sediul AC mentionat in FDA, SectiuneaI.1, - parter - sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, desemnati sa participe la sedinta de deschidere a ofertelor cu imputernicire scrisa din partea acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
in cazul in care exista oferte cu preturi egale , se va proceda asa cum este specificat in prezenta FDA la IV.2.2)Informatii suplimentare despre licitatia electronica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
acestea sunt in conformitate cu Art.256 / 2 din OUG 34/2006 actualizata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC AL SP.CLINIC MUNICIPAL DE URGENTA TIMISOARA
Adresa postala: STR.HECTOR NR.1, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300074, Romania, Tel. +40 256200048, Fax: +40 256200046
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2012 08:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer