Licitatie Publica - ACHIZITIE DE MEDII DE CULTURA
Anunt de participare numarul 66788/17.10.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Iasi
Adresa postala: str. Dr. I. Cihac 30, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700115, Romania, Punct(e) de contact: Dan Simin, Tel.0232 261813, Email: [email protected], Fax: 0232 261813, Adresa internet (URL): www.pneumo-iasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE DE MEDII DE CULTURA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Iasi: Magazia centrala situata la Sectia a II-a a Spitalului, respectiv Spital Pascanu nr. 11, Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE DE MEDII DE CULTURA: MEDIU OF, MEDIU VF, ENTEROTESTE, TESTE PENTRU NEFERMENTATIVI, TESTE KONO, TEST PENTRU TESTAREA SENSIBILITATII LA TCH, TESTE PIRAZINAMIDAZA,
TESTE PENTRU DEPISTAREA PRODUCERII DE BETA-LACTAMAZE LA BACTERII,
TULPINA DE REFERINTA MYCOBACTERIUM TUBERCULOSIS ATCC 25177, TULPINA DE REFERINTA ESCHERICHIA COLI ATCC 25922, TULPINA DE REFERINTA STAPHYLOCOCCUS AUREUS ATCC 25923,
TULPINA DE REFERINTA PSEUDOMONAS AERUGINOSA ATCC 27853, MEDIU SCHAEDLER,
MEDIU CHALGREEN WILKINS, MEDIU HTM, FLACOANE DE HEMOCULTURA, BULION TIOGLICOLAT FARA DEXTROZA, MEDIU LICHID MB/BACT, SUPLIMENT ANTIBIOTIC PENTRU MB/BACT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24931250-6 - Medii de cultura (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM SPECIFICATIILOR DIN CAIETUL DE SARCINI.
Valoarea estimata fara TVA: intre 20, 246 si 147, 108RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de350 lei si se va achita in contul RO47 TREZ 4065 041X XX00 0711 deschis la Trezoreria Iasi sau prin scrisoare de garantie bancara prezentata in original.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE IN CAZUL CASTIGARII CONTRACTULUI DE ACHIZITIE PUBLICA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si art.181, Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (bugetul consolidat), valabil la data deschiderii procedurii original - din care sa reiasa ca datoriile de plata la zi sunt 0 (zero) original sau copie legalizata, Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, valabil la data deschiderii procedurii original- din care sa reiasa ca datoriile de plata la zi sunt 0 (zero) original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice romane: - Certificat de inregistrare; - Certificat de inregistrare in scopuri de tva; - Certificat constatator, in original/copie legalizata emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii; - nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
Pentru persoane juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil: 30.06.2008 avizat de DGFP -copie conform cu originalul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) lista principalelor contracte de furnizare produse similarein ultimii 3 ani - formular 9 originalb) declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractulde furnizare urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora formular 10 original;c) declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular 6 - original;
d) contract/autorizatie de distributie incheiat de ofertant cu producatorul, valabil la data deschiderii procedurii pentru ofertantii care nu au calitatea de producator copie conform cu originalul sau documente care atesta calitatea de producatore) aviz de functionare de la Ministerul Sanatatii, inclusiv anexa pentru produsele ofertate - valabil la data deschiderii procedurii - copie conform cu originalul;
f) Certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale, inclusiv anexa sauDeclaratie de conformitate CE a produsului - valabil la data deschiderii ofertelor-copie conform cu originalul;
g) Documente emise de organisme acreditate care sa certifice caproducatorul are implementat (sau este in curs de implementare) un sistemde management al calitatii in conformitatecu unul din standardele : ISO sau echivalent valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.11.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.11.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.11.2008 10:00
Locul: SPITALUL CLINIC DE PNEUMOFTIZIOLOGIE IASI - str. Dr. I. Cihac, nr. 30
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se va transmite pe email, in urma unei solicitari transmise la nr. fax 0232/216.007, in care se va indica adresa de email la care se doreste primirea documentatiei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Str. Anastasie Panu, nr. 10, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700234, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopolos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 5 zile de la data luarii l acunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC DE PNEUMOFTIZIOLOGIE IASI - compartimenr juridic
Adresa postala: Str. Dr. I. Cihac, nr 30, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700115, Romania, Email: [email protected], Fax: 0232/239408
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.10.2008 14:21