Licitatie Publica - Achizitie de medii de cultura, culturi microbiologice, antiseruri, microcomprimate, coloane de imunoafinitate si accesorii de cromatografie
Anunt de participare numarul 126172/19.07.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL DE IGIENA SI SANATATE PUBLICA VETERINARA
Adresa postala: Str. Campul Mosilor nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021201, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Mandragiu, Tel. 252.46.51, Email: [email protected], [email protected], Fax: 252.00.61, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Igiena si Sanatate Publica Veterinara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de medii de cultura, culturi microbiologice, antiseruri, microcomprimate, coloane de imunoafinitate si accesorii de cromatografie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul IISPV: Str. Campul Mosilor, nr.5, sector 2, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul prevede achizitionarea de medii de cultura, culturi microbiologice, antiseruri, microcomprimate, coloane de imunoafinitate si accesorii de cromatografie necesare desfasurarii activitatii de laborator.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24931250-6 - Medii de cultura (Rev.2)
19520000-7-Produse din plastic (Rev.2)
33141625-7-Truse de diagnosticare (Rev.2)
33651510-6-Antiseruri (Rev.2)
33698100-0-Culturi microbiologice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita un numar de 70 de loturi, conform caietului de sarcini parte integranta din documentatia de atribuire anexata la prezentul anunt.
Valoarea estimata fara TVA: 674, 269.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratiei pe propria raspundereprivind eligibilitateaFormular nr.1;
- Declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG/34/2006Formular nr.2;
- Declaratieiprivind calitatea de participant la procedura Formular nr.3;
-Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" conform Model 1; - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu obiectul de activitate al prezentei documentatii (copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila)- Certificat de atestare fiscala privind plata obligatilor care bugetul de stat(copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila);Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local(copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila); Certificat de inregistrarela registrul comertului sau alte documente care atesta inregistrarea firmei (copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale - declaratie privind cifra de afaceri globala in ultimii 3 ani Formular nr.4;
-Bilantul contabil la 31.12.2010 vizat si inregistrat de organele competente (copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3ani, - ( Formular 5).Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor documente/certificate / recomandari emise sau contra-semnate de o autoritate sau de clientul beneficiar din care sa reiasa calitatea produselor livrate care se regasesc in lista livrarilor (copie certificata pentru conformitate cu originalul);
-Lista cuprinzand dotarile specifice, echipamentul tehnic, mijloace de transport si alte mijloace fixe ? Formular 12 H ( sa faca dovada ca societatea dispunde de minimum un autovehicul);
-Declaratie privind efectivele anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere- Formular 12 I ? (societatea sa aiba un efectiv mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere de minim 3 persoane);Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante;documente emise de organisme acreditate, care atesta faptul ca operatorul economic are implementat sistemul de management al calitatii conform cu cerintele standardului seria ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura si finaliza intr-o singura runda cu durata unei runde de 1 (una) zi (24 ore).Procesul repetitiv de reofertare se refera numai la preturi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S28-045934 din 10.02.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.08.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.09.2011 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.09.2011 10:00
Locul: Locul IISPV: Str. Campul Mosilor , nr.5, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegatii imputerniciti ai ofertantilor, pe baza de imputernicire scrisa, semnata si stampilata, in original.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei este de 10 zile incepand cu ziua luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic: Institutul de Igiena si Sanatate Publica Veterinara
Adresa postala: Str. Campul Mosilor, nr.5, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021201, Romania, Tel. 0212524651, Email: [email protected], Fax: 0212520061, Adresa internet (URL): www.iispv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.07.2011 10:32