Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de mijloace specifice pentru transportul deseurilor


Anunt de participare numarul 72640/25.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GIRISU DE CRIS (PRIMARIA COMUNEI GIRISU DE CRIS BIHOR)
Adresa postala: GIRISU DE CRIS NR.235, Localitatea: Girisu de Cris, Cod postal: 417270, Romania, Punct(e) de contact: IOAN PASCA, Tel.0259/390035, In atentia: Cacuci Marius, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0259/390037, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de mijloace specifice pentru transportul deseurilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria Comunei Girisul de Cris, Consiliul Local Girisu de Cris nr.235 , judetul Bihor, Tara Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1 Autogunoiera pe sasiu cu tractiune integrala1 Autobasculanta1 Incarcator cu lama si cupa
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144510-6 - Vehicule pentru transportul deseurilor menajere (Rev.2)
34142300-7-Autobasculante (Rev.2)
42415100-9-Autoincarcatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 -Autogunoiera pe sasiu cu tractiune integrala-Autobasculanta
Lot 2 -Incarcator cu lama si cupa
Valoarea estimata fara TVA: 290, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
LOTUL 1 : Garantia de participare =2100 euroLOTUL 2 : Garantia de participare =800 euro
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PHARE 2005 CES, cofinantare de la Bugetul de Stat si Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
De subcontractare, conform art.45/OUG34/06
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie de neincadrare in art.181/OUG 34/2006, certificat de atestare fiscala ca nu are datorii la bugetul local si de stat, certificat constatator ORC cu activitate similara cu cea supusa la licitatie, certificat de inregistrare .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabilInformatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
LOT 1 : Valoarea minima impusa este de 210000 euroLOT 2 : Valoarea minima impusa este de 80000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelorlivrari in ultimii 3ani
Lista de experienta similara
Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii
Certificat de conformitate produs
Certificat de origine
Autorizare pentru comercializare
Autorizare pentru livrarea produselor
Certificare CE pentru tipul de vehicul respectiv (autogunoiera, autobasculanta sau incarcator cu lama si cupa)
Schite tehnice /fise tehnice/ mostre / fotografii
Standarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lot1 : Un contract de produse similareconform CPV in valoare de minim 60.000 euro sau trei contracte in valoare totala de 120.000 euro.Lot 2 : Un contract de produse similareconform CPV in valoare de minim 20.000 euro sau trei contracte in valoare totala de 40.000 euro.Este obligatoriu prezentarea de recomandari din partea beneficiarilorcarora li s-a furnizat tipul de produse supuse achizitiei(minim 2 recomandari) corespunzatoare fiselor de experienta similara prezentate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.04.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.04.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.04.2009 13:00
Locul: Judetul Bihor, Primaria Comunei Girisul de Cris, localitatea Girisul de Cris, nr. 235
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, comisia de evaluare a ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PHARE 2005 CES
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr. 6, Sector 3 , Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/310 4642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Girisul de Cris
Adresa postala: Localitatea Girisul de Cris, nr. 235, judetul Bihor de la compartimentul achizitii publice insp. achizitii publice Cacuci Marius, Localitatea: Girisul de Cris, Cod postal: 417270, Romania, Tel.0259/390035, Email: [email protected], Fax: 0259/390037
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.02.2009 10:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer