Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE DE MOBILIER


Anunt de participare numarul 49382/12.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA" IASI
Adresa postala: STRADA UNIVERSITATII NR.16 IASI, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700115, Romania, Punct(e) de contact: EUGEN CHIRIAC, Tel.0232/211427, Email: [email protected], Fax: 0232/262569, Adresa internet (URL): http: //www.umfiasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE DE MOBILIER
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UMF "GR.T.POPA"IASI STR. UNIVERSITATII NR 16
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 745, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MOBILIER DE BIROU, MOBILIER DE LABORATOR, SCAUNE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36121000-5 - Mobilier de birou (Rev.1)
36115000-0-Scaune (Rev.1)
36123000-9-Mobilier de laborator (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
MOBILIER DE BIROU, MOBILIER DE LABORATOR, SCAUNE
Valoarea estimata fara TVA: 745, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE : LOT 1- 10000 LEI; LOT 2- 3800 LEI; LOT 3- 1100 LEIGARANTIE DE BUNA EXECUTIE - 5 % DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET; VENITURI PROPRII;CONTRACTE CERCETARE; VENITURI PROPRII SI SUBVENTII CAMINE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
INDIVIDUALA/ASOCIERE/SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE DE ELIGIBILITATE;CERTIFICATE FISCALE ELIBERATE DE DEFPL SI DGFP IN ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA; CERTIFICAT CONSTATATOR SI DE INREGISTRARE EMISE DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI;AUTORIZATIE DE FUNCTIONARE.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)DECLARAREA CIFREI DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI;
2)BILANTUL CONTABIL PANA LA 31.12.2007, VIZAT SI INREGISTRAT DE ORGANELE COMPETENTE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1)MEDIA MINIMA ANUALA IMPUSA 1000000 LEI.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI PE ULTIMII 3 ANI, INSOTITA DE RECOMANDARI DE LA BENEFICIARI;
2)LISTA CU EXPERIENTA SIMILARA;
3)LISTA CU PERSONALUL TEHNIC DE SPECIALITATE
4)LISTA CU UTILAJE SI ECHIPAMENTE DIN DOTARE NECESARE INDEPLINIRII CONTRACTULUI;
5)CERTIFICAT DE ATESTARE A CALITATII(COPIE);
6)CERTIFICAT DE ATESTARE A STANDARDELOR DE MEDIU SI AUTORIZATIE DE LA PROTECTIA MEDIULUI PENTRU ACTIVITATEA DE PRODUCTIE MOBILIER (COPIE)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2)CEL PUTIN UN CONTRACT CU O VALOARE MINIMA IMPUSA DE 200000 LEI SAU 3 CONTRACTE A CAROR VALOARE SA FIE DE 300000 LEI.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6053
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.06.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: NUMERAR SAU OP
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.06.2008 12:00
Locul: SERVICIUL ADMINISTRATIV UMF IASI, STR UNIVERSITATII NR 16
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OPERATORILOR ECONOMICI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M.F."GR.T.POPA" IASI - SERVICIUL ADMINISTRATIV - BIROU ACHIZITII
Adresa postala: STR, UNIVERSITATII NR 16, Localitatea: IASI, Cod postal: 700115, Romania, Tel.0232/211427, Email: [email protected], Fax: 0232/262569
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.04.2008 11:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer