Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de mobilier scolar pentru unitatile de invatamantul preuniversitar din jud. Iasi


Anunt de participare numarul 55900/18.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL SCOLAR AL JUD IASI
Adresa postala: Iasi, str. Nicolae Balcescu nr. 26, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700117, Romania, Punct(e) de contact: Laura Codreanu, Tel.0232268014, Email: [email protected], Fax: 0232266014
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de mobilier scolar pentru unitatile de invatamantul preuniversitar din jud. Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitatile de invatamant din jud. Iasi conform listei prezentate in caietul de sarcini
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de mobilier scolar pentru unitatile de invatamantul preuniversitar din jud. Iasi cuprinse in lista din documentatia de atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36150000-7 - Mobilier scolar (Rev.1)
36152000-1-Mobilier pentru gradinite (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 - Mobilier scolar pentru unitatile de invatamant primar, gimnazial, liceal, SAMBucati:
Pupitru pentru 2 elevi 3766
Scaune pentru elevi 7832
Birou tip catedra 269
Scaun adult (profesor) 269
Dulap vitrina 269
Cuier perete 538
Lotul 2 - Mobilier scolar pentru unitatile de invatamant prescolar
Bucati:
Masuta prescolari 1980
Scaune prescolari 4850
Scaun adult - educator 99
Birou tip catedra 99
Dulap vitrina 101
Lotul 3 -Mobilier scolar pentru internate
Bucati:
Pat 1 persoana cu sertar 599
Saltea pat tip Relaxa 599
Dulap 1 usa cu oglinda interioara 217
Dulap 2 usi cu oglinda interioara 70
Dulap 3 usi cu oglinda interioara 96
Noptiera cu sertar 129
Scaun pliant 144
Scaun 423
Etajera 70
Corp biblioteca 72
Corp biblioteca cu usi glisante 19
Corp suspendat cu 1 usa 231
Corp suspendat cu 3 usi 18
Corp suspendat cu 2 usi 5
Birou 37
Masa 205
Cuier 183
Lotul 4 - Mobilier pentru cabinete scolare
Bucati:
Mese tip birou cu 2 sertare 140
Scaun elev 280
Dulap vitrina 20
Biblioteca 10
Birou prof.+suport aparatura electronica 10
Scaun profesor 10
Table scolare 20
Cuier perete 20
Valoarea estimata fara TVA: 2, 854, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantiei de participare va fi de: 30000 lei la lotul 1; 9500 lei la lotul 2; 15500 lei la lotul 3; 1650 lei la lotul 4Garantia de buna executie a contractului este de 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Subcontractare sau asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006
Certificate constatatoare in original sau copie legalizata pentru indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale
Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa instanta competenta, in copie legalizata sau xerocopie certificata
Documente edificatoarecare sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica saude inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
Fisa de informatii generaleBilantul contabilpe ultimii trei ani financiari (31.12.2005, 31.12.2006, 31.12.2007)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani a contractantului principal sa fie de cel putin 4.500.000 lei pentru lotul 1. Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani a contractantului principal sa fie de cel putin 1.400.000 lei pentru lotul 2. Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani a contractantului principal sa fie de cel putin 2.300.000 lei pentru lotul 3. Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani a contractantului principal sa fie de cel putin 240.000 lei pentru lotul 4.In cazul in care operatorul economic va depune oferta pentru doua sau trei loturi, va trebui sa prezinte cifra de afaceri cumulata pentru respectivele loturi.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani
Experienta similara
Informatii privind personalul tehnic de specialitate
Informatii privind dotarile tehnice ce vor fi utilizate pentru indeplinirea contractului
Informatii privind standarde de asigurare a calitatii
Informatii privind sistemul de management al sanatatii si securitatii muncii
Informatii privind sistemul de management al mediului
Informatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract al carui obiect a fost furnizarea de produse similare si care a avut o valoare egala sau mare de: 450.000 lei pentru lotul 1. 140.000 lei pentru lotul 2. 230.000 lei pentru lotul 3. 24.000 lei pentru lotul 4.In cazul in care operatorul economic va depune oferta pentru doua sau trei loturi, va trebui sa prezinte informatii despre celputin un contract a carui valoare va fi egala sau mai mare cu valoarea cumulata pentru respectivele loturi.Fiecare contract de experienta similara va fi insotit de o recomandare scrisa a beneficiarului contractului respectiv.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul total al ofertei financiare
60%
Descriere:
2.
Caracteristicile ofertei tehnice
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.08.2008 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Se achita in numerar la casieria ISJ Iasi, Str. N. Balcescu, Nr. 26, Mun. Iasi
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.08.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.08.2008 10:00
Locul: ISJ Iasi, Str. N. Balcescu, Nr. 26, Mun. Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Participantii la sedinta de deschidere a ofertelor trebuie sa prezinte imputernicire/ delegatie semnata de persoana autorizata sa semneze formularul de oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Str. Anastasie Panu nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/260600, Email: [email protected], Fax: 0232/255907, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ISJ Iasi - serviciul juridic
Adresa postala: Str. N. Balcescu, Nr. 26, Mun. Iasi, jud. Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700117, Romania, Tel.0232268014, Fax: 0232267705
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.06.2008 16:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer