Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de motorina


Anunt de participare (utilitati) numarul 137587/24.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ETA S.A. RAMNICA VALCEA
Adresa postala: Str. Depozitelor nr.5, Rm. Valcea, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240050, Romania, Punct(e) de contact: Maria Cernescu, Tel. +4 250730951, Email: [email protected], Fax: +4 250730951, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie de motorina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul SC ETA SA Rm.Valcea, strada Depozitelor nr.5
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona 800.000 litri de motorina pe parcursul a 12 luni.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala a contractului este de 800.000 litri de motorina.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 70.000, 00 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la termenul limita pentru depunerea ofertelor. In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatilor respinge contestatia ca fiind nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului 4.200 lei plus 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei, conform OUG 76/2010, art.278-alin 1. Se poate constitui prin: a) Ordin de plata in contul SC ETA SA Rm. Valcea, RO61BRDE390SV01875903900 deschis la BRD Valcea, b)Scrisoare de garantie bancara (Formular D), c)Instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate de asigurari, document ce se va prezenta in original. Garantia de buna executie: in procent de 3% care va fi aplicat la valoarea contractului fara TVA. Se poate constitui prin: a)scrisoare de garantie bancara (formularul D) b)Instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate de asigurari, document ce se va prezenta in original.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
alte surse
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Declaratie privind eligibilitatea(Formular A), Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181(Formular B),
Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^ din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare (Formular F1 anexat prezentei la sectiunea Formulare).Persoanele responsabile cu derularea, organizarea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ing. Borza Florian-dir.general, Contabil Sef-ec.Pantelimon Anda, sef sectie reparatii- ing. Leca Viorel, Cons.juridic -Nicut Liliana, ec.Gogu Maria- achizitii publice.Cerinta obligatorie(cf.Ord.314 din 2010): Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(Formular F anexat prezentei la sectiunea formulare),
Cerinta obligatorie: Se va prezenta Certificatul fiscal din care sa reiasa situatia obligatiilor la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta(original, copie legalizata, copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea conform cu originalul),
Cerinta obligatorie: Se va prezenta Certificatul fiscal din care sa reiasa situatia obligatiilor la bugetul consolidat de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta(original, copie legalizata, copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea conform cu originalul). Cerinta obligatorie: Certificat constator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata, din care sa reiasa ca activitatea care corespunde obiectului contractului poate fi desfasurata de ofertant.ofertantul clasat pe primul loc va avea obligatia de a prezenta autoritatii contractante pentru conformitate documentele in original sau copie legalizata in situatia in care initial au fost prezente in forma de copie cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta de catre ofertantul participant cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani,
Se vor admite ofertantii cu cifra medie de afaceri din cel mult ultimii 3 ani de minim 7.200.000 lei,
Se vor prezenta rezultatele exercitiilor financiare din cel mult ultimii 3 ani respectiv, formularul , ,contul de profit si pierdere, ,.
Pentru echivalenta conversia leu/euro se va face prin raportare la cursul mediu anual comunicat de BNR.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va face dovada livrarii de produse petroliere efectuate in ultimii 3 ani. Se va completa formularul C1, anexat documentatiei de atribuire.
-se va prezenta o declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate pentru asigurarea calitatii produsului,
- se vor prezenta informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate pentru asigurarea controlului calitatii produsului si indeplinirea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Aut contr va utiliza lic el.ca pe o et.finala a lic.desch, inainte de atrib contr de achiz.pb.Elem.ofer care face ob pr de ofert in cadrul lic este pretul of.( pretul total in lei al produsului/litru. Aut.contr. prin intermediul SEAP va invita toti op care au depus of. admis. sa prez. pret noi in cadrul lic. electr. Lic. el.va incepe dupa cel putin 2 zi lucrat.dupa data in care se vor trimite invitatiile.Lic.el.va av.o sing runda care va dura o zi lucratoare.Se va ment.data de incep si de de finaliz a rundei, op ec vor avea urmat inform -data de incep si de finaliz, nr de participanti inscrisi, of partcip, of cea mai buna.In caz in care of.decl admisa nu modif in cadr.fazei de lic.el.elem of, este luata in consid of depusa de catre ac anterior desf ac faze, introduse in prealab in SEAP de aut.contr.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.09.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.09.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.09.2012 11:00
Locul: sediul sc eta sa rm valcea, str depozitelor, nr.5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza Consiliul National de Solutionare a Contestatilor in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de 10 zile incepind cu ziua urmatoare luarii la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC ETA SA Rm. Valcea- comp. achizitii publice
Adresa postala: Strada Depozitelor nr.5, Localitatea: Rm. Valcea, Cod postal: 240050, Romania, Tel. +40 250730951, Fax: +40 250730951
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.07.2012 11:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer