Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de motorina


Anunt de participare (utilitati) numarul 145284/30.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ETA S.A.
Adresa postala: Str. Depozitelor nr.5, Rm. Valcea, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240050, Romania, Punct(e) de contact: Maria Gogu, Tel. +40 0250730951, Email: [email protected], Fax: +40 0250730951, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie de motorina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul SC ETA SA Rm. Valcea, strada Depozitelor nr.5
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona 647.000 litri de motorina pe parcursul a 12 luni
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala este de 647.000 litri de motorina
Valoarea estimata fara TVA: 2, 898, 560RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 57.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la termenul limita pentru depunerea ofertelor. In masura in care C.N.S.C respinge contestatia ca fiind nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului 4.200 lei plus 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei, cf. OUG 34/2006, art. 278, indice 1, alin.2. Se poate constitui prin-a)ordin de plata in contul SC ETA SA Rm. Valcea, RO 61BRDE390SV01875903900 deschis la BRD Valcea, b)scrisoare de garantie bancara (Formular D), c)Instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate de asigurari, document ce va fi prezentat in original.In cazul, in care ofertantul constituie garantia de participare in alta moneda decit in RON, conversia se va face la cursul valutar stabilit de BNR la data publicarii anuntului de participare. In procent de 5% care va fi aplicat la valoarea contractului fara TVA. Se poate constitui prin- a)scrisoare de garantie bancara (Formular D), b)Instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate de asigurari, document ce va fi prezentat in original.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii si subventii de la bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie- declaratie privind eligibilitatea - Formularul ACerinta obligatorie-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 - Formularul BCerinta obligatorie-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(Formular F1 anexat prezentei la sectiunea formulare). Reprezentantul legal al autoritatii contractante este ec. Popescu Ion -director general. Persoanele cu functie de decizie in organizarea si finalizarea procedurii de atribuire sunt- ing. Sovar Nicolae-sef departament transport, cons. jr. Nicut Liliana, ec. Gogu Maria-resp.achizitii publice.Cerinta obligatorie-certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (formular F anexat prezentei la sectiunea formulare)Cerinta obligatorie-se va prezenta certificatul fiscal din care sa reiasa situatia obligatilor la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta(original, copie legalizata, copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea conform cu originalul).Cerinta obligatorie - se va prezenta certificatul fiscal din care sa reiasa situatia obligatilor la bugetul consolidat de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta(original, copie legalizata, copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea conform cu originalul). Cerinta obligatorie- Certificat constatator eliberat de ORC, in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul, , din care sa reiasa ca activitatea care corespunde obiectului contractului poate fi desfasurata de ofertant.
Ofertantul clasat pe primul loc va avea obligatia de a prezenta autoritatii contractante pentru conformitate documentele in original sau copie legalizata in situatia in care initial au fost prezentate in forma de copie conforma cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani.
Se vor admite ofertantii cu cifra de afaceri globala din ultimii 3 ani de minim 5.600.000 lei,
Se vor prezenta rezultatele exercitiilor financiare din ultimii 3 ani, respectiv formularul , ,contul de profit si pierdere, ,. Conversia leu/euro se va face prin raportare la cursul mediu anual comunicat de BNR.
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea formularului C anexat documentatiei de atribuire.
Se vor admite ofertantii cu cifra de afaceri globala din ultimii 3 ani de minim 5.600.000 lei,
Se vor prezenta rezultatele exercitiilor financiare din ultimii 3 ani, respectiv formularul , ,contul de profit si pierdere, ,. Conversia leu/euro se va face prin raportare la cursul mediu anual comunicat de BNR.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va face dovada livrarii de produse petroliere efectuate in ultimii 3 ani. Se va completa formularul C1, anexat documentatiei de atribuire.
Se va prezenta o declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate pentru asigurarea calitatii produsului,
Se vor prezenta informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate pentru asigurarea controlului calitatii produsului si indeplinirea contractului.
Modalitatea de indeplinire
Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;
Se va prezenta o declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate pentru asigurarea calitatii produsului,
Se vor prezenta informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate pentru asigurarea controlului calitatii produsului si indeplinirea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa de licitatie electronica se va desfasura intr-o singura runda pe durata a 24 h.AC va utiliza licitatia electronica ca pe o faza finala a licitatiei deschise, inainte de atribuirea contractului de achizitie publica. Elementul ofertei care face obiectul principal in cadrul licitatiei este pretul ofertat (pret total in lei al produsului/litru). AC prin intermediul SEAP va invita toti op. ec. care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi in cadrul licitatiei electronice. Licitatia electronica va incepe dupa 2 zile lucratoare, dupa data in care se vor trimite invitatiile. Se va mentiona data de incepere si de final a rundei, op ec vor urmari informatile -data de incep si de final, nr.de participanti inscrisi, oferta participantilor, oferta cea mai buna. In caz in care oferta desi admisa nu modifica in cadrul fazei de licitatie electronica elem. ofertei, este luata in considerare oferta depusa de catre ac anterior desfasurarii acestei faze, introdusa in prealabil in SEAP de AC.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.09.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.09.2013 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2013 12:00
Locul: Sediul SC ETA SA Rm. Valcea din strada Depozitelor nr.5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor pot participa reprezentantii ofertantilor care prezinta imputernicire din partea reprezentantului legal.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care, dupa etapa finala de licitatie electronica, se constata ca ofertele clasate pe primul loc au acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de 10 zile incepind cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.07.2013 13:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer