Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de motorina EURO 5


Anunt de participare numarul 143485/09.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Statiunea de Cercetare Dezvoltare Agricola - Teleorman
Adresa postala: Com. Draganesti Vlasca jud. Teleorman, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 147135, Romania, Punct(e) de contact: Negrila Emilian, Tel. +40 247440750, Email: [email protected], Fax: +40 247440676, Adresa internet (URL): www.scdatr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare Dezvoltare Agricola
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de motorina EURO 5
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul SCDA Teleorman, comuna Draganesti Vlasca, judetul Teleorman.
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se achizitioneaza motorina EURO 5 necesara pentru efectuarea de lucrari agricole.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
190000 litri
Valoarea estimata fara TVA: 925, 490RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
4705, 49lei constituita conform art.86din H.G.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Echivalet lei - valuta se va face la cursul BNR la data publicarii invitatiei de participare.Perioada de valabilitate cel putin 60 de zile cu incepere de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: a)prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara orĂ­ de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;b) OP confirmat de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;c) Lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante. Cont RO35TREZ6065009XXX004095 Trezoreria Alexandria jud Teleorman.Pentru ofertantii I.M.M -uri garantia de participare va fi insotita de declaratia ca firma este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu conditiile art.3 din Legea 346/2004. In acest caz ofertantii pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la cuantumul garantiei de participare. Ofertantul pierde garantia de participare daca: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;c) ofertantul va depune contestatie la CNSC si aceasta va fi respinsa. Cuantumul ce va fi retinut conform art.278A1/OUG 34/2006 este 4705, 49 lei. 10% din valoarea contractului fara TVA ce urmeaza a fi atribuit. Ea poate fi constituita astfel: - instrument de garantare emis in conditiile Legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, depus de furnizor la Serviciul Achizitii al achizitorului printr-un mijloc care asigura inregistrarea in termen de 15 zile de la semnarea contractului;
- retineri succesive din plata cuvenita conform facturilor partiale respectand prevederile HG1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentare Formular 5Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentare Formular 6Cerinta nr. 3Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conform art. 9 din Ordin ANRMAP 509/2011)Documentele pot fi prezentate in original sau in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Cerinta nr. 4Declaratie privind calitatea de participant la procedura Prezentare Formular 7Cerinta nr.5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Prezentare Formular 12Cerinta nr.6Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta fa art. 691 din OUG 34/2006 Prezentare Formular 13;Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Negrila Emilian- Director, Calin Silvia - Director Economic; Popovici Ioan - Inginer Sef, Mebru Comisie; Ristea Marian- Presedinte comisie; Cojocaru Jeni ? Membru comisie; Dan Ionel- Membru comisie; Barbu Gabriel-Membru Comisie; Dragne Gheorghe Membru Comisie. Cerinta nr. 1 -pentru Persoane juridice/fizice romanePrezentare Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationalasau Teritoriala Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocument emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau TeritorialaCerinta nr.2- Persoane juridice /fizice strainePrezentare Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalCerinta nr. 3( dupa caz)Declaratia pe propria raspundere de la operatorii economici inregistrati ca I.MM.-uriModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Pentru a se dovedi statutul de IMM este obligatoriu sa se prezinte declaratia pe propria raspundere completata conform prevederilor Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare cu privire la stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1.
Prezentare declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
Cerinta nr.2Prezentare bilant contabil la 31.12.2011.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular 8Prezentare bilant contabil vizat si semnat la organele competente in copie lizibila cu mentiunea, conform cu originalul, la 31.12.2011.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 lista principalelor livrari din ultimi trei ani. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau semnate de autoritatea ori de catre clientul beneficiar.
Cerinta nr. 1 informatii privind standardele de asigurare a calitatii conform caiet de sarcini, standardul de calitate aplicat fiind SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular nr. 8Prezentare documente emise de organisme acreditate, in tara sau in strainatate, pentru atestare calitate conform caiet de sarcini.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.06.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.06.2013 12:00
Locul: SECRETARIAT SCDA TELEORMAN
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
RISTEA MARIAN - PRESEDINTE COMISIE EVALUARE; COJOCARU JENI- MEBRU; DAN IONEL - MENBR;, BARBU GABRIEL - MEMBRU; DRAGNE GHEORGHE - MEMBRU .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Fonduri proprii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare a luarii la cunostinta a actului considerat nelegal(art.256'2 lit.b, OUG 34/2006).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SCDA Teleorman
Adresa postala: comuna Draganesti Vlasca, judetul Teleorman, Localitatea: Draganesti Vlasca, Cod postal: 147135, Romania, Tel. +40 247440750, Email: [email protected], Fax: +40 247440676, Adresa internet (URL): www.scdatr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2013 13:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer