Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de motorina pentru desfasurarea lucrarilor agricole la SCDA Caracal


Anunt de participare numarul 132710/19.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA CRAIOVA
Adresa postala: Str. A.I. Cuza nr. 13, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 251411752, In atentia: Demetra Lupu Visanescu, Email: [email protected], Fax: +40 251411752, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Universitate
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de motorina pentru desfasurarea lucrarilor agricole la SCDA Caracal
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea din Craiova, Statiunea de Cercetare Dezvoltare Agricola Caracal, situata in Caracal, str. Vasile Alecsandri, nr. 106, jud. Olt
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 891, 129RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In perioada propice lucrarilor agricole (lunile martie - noiembrie) se pot incheia contracte subsecvente saptamanal, in perioada de iarna frecventa acestora reducandu-se, putandu-se incheia contracte subsecvente la intervale de 1-3 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- A-C cu 1 operator economic
- Calendar estim de acordare a contrac subsecv: In lunile martie - noiembrie se pot incheia contr subsecv saptamanal, in per de iarna frecv acestora reducandu-se, putandu-se incheia contr subsecv la intervale de 1-3 luni.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Cantitatea minima de motorina care ar putea fi solicitata pe durata intregului acord cadru: 150.000 litri
- Cantitatea maxima de motorina care ar putea fi solicitata pe durata intregului acord cadru: 170.000 litri
- Cantitatea minima de motorina care ar putea fi solicitata in cadrul unui contract subsecvent: 3.600 litri
- Cantitatea maxima de motorina care ar putea fi solicitata in cadrul unui contract subsecvent: 15.000 litri
Valoarea estimata fara TVA: 891, 129RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Cuantumulgarantiei de participare: 17.500 lei.2.Perioda de valabilitate ?cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor care va fi precizata in anuntul de participare)1. Modul de constituire: ? Prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (polita de asigurare, altele), care se prezinta in original ? formularul 4? Ordin de plata in contul deschis la Trezoreria Craiova RO95TREZ2915005XXX000144 cod fiscal 4553380 copie a OP confirmat de banca? Numerar depus la caseria Universitatii din CraiovaIntreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a garantiei de participare in conformitate cu art. 16 din legea 346/2004
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din fonduri proprii ale Statiunii de Cercetare Dezvoltare Agricola Caracal, din cadrul Universitatii din Craiova
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea: Prezentare formular 2A
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? prezentare formular 2B
- Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art 69^1 - formular 2C
- Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
Prof. univ. dr. Ion Vladimirescu - Rector
Prof. univ. dr. ing. Dan Popescu ? Prorector
Prof. univ. dr. Marcel Dracea ? Prorector
Prof. univ. dr. Nicolae Panea ? Prorector
Prof. univ. dr. ing. Dumitru Topan ? Prorector
Prof. univ. dr. Edmond-Gabriel Olteanu ? Prorector
Ec. Radu Naon Ciorbagiu ? Director General Administrativ Economic
Ec. Demetra Lupu Visanescu ? Sef Serviciu Achizitii Publice
Ing. Bogdan Ghita ? Sef Serviciu Gestiune Dezvoltare Patrimoniu
Ing. Ion Botu ? Director Statiunea Pomicola Valcea
Dr.ing. Catalin Rosculete ? Director Statiunea de Cercetare Dezvoltare Agricola Caracal
Ing. Ion Stan ? Director Gradina Botanica
Ec. Iulia Dragomir ? Serviciul Achizitii Publice
Ing. Gabriel Perieteanu ? Serviciul Achizitii Publice
Ing. Diana Dragan ? Serviciul Achizitii Publice
Ec. Catalin Viorel Vlad ? CMPFSS
Ing. Leonard Radoi ? CMPFSS
Jurist Anca Udrea
Jurist Laurentiu Ciobanu- Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181: formular 3A si formularul 3B pentru tert suntinator daca este cazul
- Pers juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru incheierea acordului cadru de furnizare
ATENTIE:
Toate certificatele/ documentele/ formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.
A nu se folosi prescurtari.
Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente. - Persoane juridice/fizice romane: Certificat Unic de Inregistrare ? copie
- Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere autorizata).
ATENTIE:
Toate certificatele/ documentele/ formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.
A nu se folosi prescurtari.
Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
Nu se solicita
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va desfasura o licitatie electronica, care va constitui etapa finala a procedurii de licitatie deschisa. Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare este pretul conform prevederilor art. 164 lit.a) din OUG 34/2006. Se va desfasura o singura runda de o zi, conf. art. 164 lit. d) din OUG 34/2006. In conformitate cu prevederile art. 164 lit.c) din OUG 34/2006, ofertantii pot vedea cea mai buna oferta si numarul de participanti inscrisi la licitatie. La licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP conform art. 6 alin. 2 din HG 1660/2006 si carora le-au fost transmise invitatiile de participare la aceasta faza de catre autoritatea contractanta, conform prevederilor art. 165 alin. 2 din OUG 34/2006.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.03.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.03.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.03.2012 10:30
Locul: Universitatea din Craiova, str. Libertatii nr. 19, DGAE, Serviciul Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
documentatia respinsa nr 11461Nota: In cazul in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret minim, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta de un act nelegal al autoritatii contractante considerat nelegal, in conformitate cu art. 256^2 din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea din Craiova, Serviciul Contencios
Adresa postala: Str. Libertatii, nr. 19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200421, Romania, Tel. +40 251415889, Fax: +40 251415889
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.01.2012 15:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer