Licitatie Publica - Achizitie de nisip transportat la bazele de deszapezire pentru SDN Targu Mures din cadrul DRDP Brasov
Anunt de participare numarul 139081/21.09.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. +40 213150126, Email: [email protected], Fax: +40 213150126, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNADNR SA-Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov
Adresa postala: Bdul. Mihail Kogalniceanu nr. 13 bl. C2 sc. 1, et. 6, camera 10, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500090, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel. +40 268547688, In atentia: Ing.Nicoleta Muraru, Email: [email protected], Fax: +40 268547695, Adresa internet (URL): www.drdpbv.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNADNR SA-Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov
Adresa postala: Bdul. Mihail Kogalniceanu nr. 13 bl. C2 sc. 1, et. 6, camera 10, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500090, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel. +40 268547688, In atentia: Ing.Nicoleta Muraru, Email: [email protected], Fax: +40 268547695, Adresa internet (URL): www.drdpbv.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNADNR SA-Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov
Adresa postala: Bdul. Mihail Kogalniceanu nr. 13 bl. C2 sc. 1, et. 6, camera 10, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500090, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel. +40 268547688, In atentia: Ing.Nicoleta Muraru, Email: [email protected], Fax: +40 268547695, Adresa internet (URL): www.drdpbv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de nisip transportat la bazele de deszapezire pentru SDN Targu Mures din cadrul DRDP Brasov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bazele de deszapezire ale SDN Targu Mures, si anume: Sighisoara, Sangeorgiu de Padure, Iernut, Targu Mures, Reghin, Rastolita, Sarmasel
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Achizitie de nisip transportat la bazele de deszapezire pentru SDN Targu Mures din cadrul DRDP Brasov?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14211000-3 - Nisip (Rev.2)
60112000-6-Servicii de transport rutier public (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie de nisip transportat la bazele de deszapezire pentru SDN Targu Mures din cadrul DRDP Brasov?, conform solicitarilor din Caietul de sarcini, si anume:
- Sighisoara, DN13 km 114+300 st - 790 to
- Sangeorgiu de Padure, DN13A km 11+200 dr - 830 to
- Iernut, DN15 km 45+300 st - 1020 to
- Targu Mures, DN15 km 70+500 dr - 930 to
- Reghin, DN15 km 106+200 dr - 1100 to
- Rastolita, DN15 km 141+550 st - 790 to
- Sarmasel, DN16 km 42+800 st - 740 to
Total SDN Targu Mures: 6.200 to
Valoarea estimata fara TVA: 412, 532RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Autoritatea Contractanta solicita garantie de participare eliberata in numele ofertantului, in cuantum de: 6.200, 00 lei emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari autorizata. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, si anume 90 de zile. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare poate fi constituita: fie prin virament bancar in contul DRDP Brasov deschis la BCR Brasov cu numarul: RO 35 RNCB 0053 0485 9631 0001 LEI, fie prin scrisoare de garantie de participare care se prezinta in original, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in Documentatia de atribuire, precum si in conformitate cu modelul prezentat in Capitolul 3 ?Formulare? ? ?Formularul nr. 8 Garantia de Participare?. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Conform art. 278indice1 din OUG 34/2006, contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC i se va retine suma de: 4.125, 32 lei.Conform art 86.alin(6)din HG.925/2006 cu modif si completarile ulterioare, in orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Ofertantul declarat castigator va pune la dispoz. Autoritatii Contractante o garantie de buna executie a contractului in cuantum de 5% din valoarea de contract acceptata fara TVA.Gar de buna executie se va prez AC in termen de 10 zile de la semnarea contractului si se poate constitui: fie printr-un instr de garantare emis in conditiile legii de o banca/soc de asigurari, care devine anexa la contract.Scris de gar de buna executie se prez in original, conf Formularului nr.23 din Doc.de atribuire, fie daca partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, pe per de derulare a contractului. In acest caz furnizorul are oblig de a deschide un cont, la dispozitia achizit, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, in termen de 10 zile de la semnarea prezentului contract. Furnizorul are obligatia de a depune in contul astfel deschis o suma initiala in cota de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Transferuri de la Bugetul Statului pentur Intretinere
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.
Ofertantul va prezenta Formularul nr. 2 din Capitolul 3 "Formulare" al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.Nota 1: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documentele mai sus mentionate pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 2: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 2 din Capitolul 3 "Formulare" al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 si Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Ofertantul va prezenta urmatoarele:
1. Formularul nr. 3 din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.2. Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte:
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Operatorii economici care prin certificatele/documentele edificatoare depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publica.c. Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine) in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora.Pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului/candidatului la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, acesta are obligatia de a prezenta Formularul 4, din Capitolul 3 "Formulare" al Documentatiei de Atribuire - Declaratia: ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta". In cazul unei asocieri, acest formular se va prezenta de fiecare membru al asocierii.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie: ? Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu
persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire (se va completa Formularul nr. 1 din Capitolul 3 "Formulare" al Documentatiei de Atribuire).
? Persoane responsabile cu atribuirea contractului din partea Autoritatii Contractante sunt: Director Regional Ing. Viorel Costea; Director Economic Ec. Mihaela Barbieru; Director Adjunct Intretinere Ing. Adriana Nicula; Sef Dep. Juridic, Achizitii Terenuri Cons.Jur. Maria Veres; Sef Dep. Achizitii Publice, Administrativ Ing. Odeta Moldovanu; Sef Serviciu Licitatii Ing. Nicoleta Muraru; Sef Birou Mecanizare, Aprovizionare, Coloana Auto Ing. Atena Ursan.? Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi, ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.- De asemenea ofertantul va prezenta Formular nr.17 ?Informatii generale despre ofertant? completat, semnat si stampilat in conformitate cu cerintele modelului prezentat in Capitolul 3, ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire; Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are capacitate de exercitare a activitatii profesionaleModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate (Obiectul Contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din Certificatul Constatator), in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care ofertantul plasat pe primul loc a prezentat Certificatul Constatator in copie conforma cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator in original/copie legalizata.Nota 1: Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Nota 2: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.ATENTIE!
a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.
b. Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) ani.Ofertantul va prezenta Formularul nr. 19 din Capitolul ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire ?Declaratia privind Cifra de Afaceri?.
In cazul unei asocieri se va prezenta si Anexa Formularului nr. 19 completata in numele operatorului economic si semnata de catre reprezentantul legal al acestuia.
Ofertantul va prezenta Formular nr.20 din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire?Formular de identificare financiara?.
Nota1: Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv. Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro (2009-1 Euro=4, 2373 Lei; 2010?1 Euro=4, 2099 Lei; 2011?1 Euro=4, 2379 Lei).
Cerinta nr.1-ContinuareNota2: Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea cerintei, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.(art.186 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si resp. Art.11 indice 1 din HG.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)
Nota3: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica.in acest sens se va prezenta Formularul nr.9 din Capitolul « Formulare »
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotita de cel putin un document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme livrarea produselor, care va fi prezentat in copie conforma cu originalul.In acest sens, ofertantul va prezenta Formularul nr. 5 si anexa A a Formularului nr.5 ?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani? din Capitolul 3, Formulare, al Documentatiei de Atribuire.
Atentie: Formularul nr. 5 va include si contractele similare aflate in derulare.
Cerinta nr. 2
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare (utilaje, instalatii, echipamente, mijloace auto, etc.)Ofertantul va prezenta Formularul 7 "Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice" din Capitolul 3, Formulare, al Documentatiei de Atribuire.
Cerinta nr. 3
Declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul confirma ca detine (sau are drept de folosinta) un parc de transport de minim 3 buc. unitati active de transport, care sa insumeze cel putin 50 tone capacitate utila de transport.
Aceasta declaratie va cuprinde marca si tipul autovehiculului, numarul de inmaticuluare, capacitatea utila de transport.
In acest sens, ofertantul va prezenta urmatoarele documente in copie: - carte de identitate;
- certificat de inmatriculare cu anexa ITP valabila la data limita de depunere a ofertelor;
- copie lizibilacu mentiunea?conform cu originalul ? a licentei de transport.
Cerinta nr. 4
Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniOfertantul va prezenta
-Declaratie care contine informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimi 3 ani, ofertantul va prezenta Formularul nr.11 din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de atribuire.
- Ofertantul va nominaliza persoanele responsabile de indeplinirea contractului
Cerinta nr. 4-continuare
Nota1.Capacitatea tehnica a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.(art.190 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si resp. Art.11 indice 1 din HG.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).
Nota2.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica.In acest sens se va prezenta Formularul nr.10 din Capitolul « Formulare » si Anexa 1 si Anexa 2 la Formularul 10.
Cerinta nr. 5
Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze
ATENTIE!
a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti.
Cerinta nr. 5-continuare
Ofertantii vor prezenta Formularul nr. 14A ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? si Anexa la formular 14A completata, semnata si stampilata in conformitate cu cerintele modelului prezentat in Capitolul 3 "Formulare" al Documentatiei de atribuire, in cazul subcontractarii unei parti din contract.
Subcontractorul/rii va/vor prezenta si Formularul nr. 1 din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire.
Nota 1: In conditiile in care oferantul nu va subcontracta o parte din acest contract, acesta are totusi obligatia de a prezenta Formularul nr. 14A ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? mentionandu-se in anexa aferenta acestuia ?Nu este cazul?.
Nota 2: Cerintele privind capacitatea tehnica si profesionala se iau in considerare numai pentru partea de implicare a subcontractantului.
Cerinta nr. 6
Informatii privind asocierea
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere
formal asocierea.
Cerinta nr. 6 -continuareOfertantul va prezenta urmatoarele:
1. Formularul nr. 14 ?Informatii privind asocierea? din Capitolul 3 "Formulare? al Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului.
2. Formularul nr. 15 ?Acordul de Asociere? din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantii legali ai membrilor asocierii.
Nota 1: In conditiile in care ofertantul este contractant unic acesta are totusi obligatia de a prezenta Formularul nr. 14 si Formularul nr. 15 mentionandu-se ?Nu este cazul?.
Nota 2: In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cuprevederile articolului 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.10.2012 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.10.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.10.2012 14:00
Locul: DRDP Brasov, Bdul. Mihail Kogalniceanu, nr. 13, bl. C2, sc.1, et.6 , camera 13
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
AC are dreptul de a exclude un ofertant din procedura doar in situatia in care a fost pronuntat falimentul de catre o instanta judecatoreasca.Modul de departajare a ofertelor cu acelasi pret clasate pe locul I: Nota: In cazul in care 2 sau mai multe oferte contin in cadrul propunerii financiare, acelasi pret minim, in vederea atribuirii contractului de achizitie publica autoritatea contractanta va solicita ofertantilor in cauza, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNADNR SA - DRDP Brasov - Departamentul Juridic, Achizitii Terenuri
Adresa postala: Bdul. Mihail Kogalniceanu nr. 13 bl. C2 sc. 1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500090, Romania, Tel. +40 268547688, Email: [email protected], Fax: +40 268547695, Adresa internet (URL): www.drdpbv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.09.2012 14:42