Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie de piese de schimb cu montaj


Anunt de participare numarul 136900/27.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Vasile Robu, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Valcea
Adresa postala: str.Carol I , nr.37, Localitatea: Rm.Valcea, Cod postal: 240173, Romania, Tel. +40 250735840, In atentia: Ing.Iosif Adrian, Fax: +40 250739266
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Valcea
Adresa postala: str.Carol I , nr.37, Localitatea: Rm.Valcea, Cod postal: 240173, Romania, Tel. +40 250735840, In atentia: Ing.Iosif Adrian, Fax: +40 250739266
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Valcea
Adresa postala: str.Carol I , nr.37, Localitatea: Rm.Valcea, Cod postal: 240173, Romania, Tel. +40 250735840, In atentia: Ing.Iosif Adrian, Fax: +40 250739266
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie de piese de schimb cu montaj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul D.S.Valcea
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 217, 129 si 651, 387RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie de piese de schimb cu montaj , conform cantitatilor descrise in documentatia de atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
50110000-9-Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
piese de schimb cu montaj , conform cantitatilor descrise in documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: intre 217, 129 si 651, 387RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
2% din valoarea acordului cadru adica 13027 lei, valabila 60 zile. Se poate constitui prin : -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari-Ordin de plata confirmat de catre o banca emitenta ;Cont de depunere RO81RZBR0000060001071076 ? Raiffeisen bank Rm.Valcea-Garantia de participare trebuie constituita(garantia intrata in contul D.S.Valcea)pana cel tarziu la data deschiderii ofertelor .In cazul in care garantia de participare nu este prezentata la data deschiderii ofertelor , precum si in cazul in care nu este constituita conform conditiilor de mai sus , respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa la sedinta de deschidere.Valabilitatea garantiei de participare este de 60 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor 5% din valoarea contractului subsecvent, fara TVA. Se poate constitui : - Instr.de garant. emis in cond.legii de o societate bancara sau societate de asigurari- Cu numerar la casieria D.S.Valcea- Contract. are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, AC urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. AC va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui.Garantia de buna executie se poate constitui in maxim 5 zile de la semnarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006?
2.Certificat fiscal eliberat de CompartimentulImpozite si Taxe localeal unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original , copie sau in copie legalizata, din care sa rezulte situatia financiara a ofertantului in luna anterioara datei de depunere aofertelor.
3. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscalaal unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata oligatiilor la bugetul general consolidat al statului in original , copie sau in copie legalizata, din care sa rezulte situatia financiara a ofertantului in luna anterioara datei de depunere aofertelor.
4 certificat de participare cu oferta independenta, declaratie de eligibilitate, declaratie de neincadrare in art.69(1) din OUG 34/2006- ofertantul trebuie sa prezinte declaratie pe proprie raspunderedin care sa rezulte ca ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul nu are in cadrul Consiliului de Administratie(organ de conducere sau de supervizare) si/sau nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul IV-lea inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale cu persoane ce detin functii de decizie in cadul autoritatii contractante, in ceea ce privesteorganizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire(director ing.Ion Oprescu , director tehnic ing.Cosmin Cracana , director economic ec.Constantin Gogonetu, ing.Jinaru Adam- sef birou productie, ing.Iosif Adrian ? comp.productie, CJ Ababe Emanuela, ec.Dumitrascu Ana-birou contabilitate, ing.Vaduva Vasile- com.vanatoare).
Ofertantii care nu indeplinesc aceste conditii vor fiexclusi din procedura de atribuire. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta in original , coipe "conform cu originalul"sau in copie legalizata, emis cu cel mult 30 zile inainte de data de depunere a ofertelor.
Ofertantului castigator i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Valoarea medie cifreide afaceri globale pe ultimii trei ani(2011, 2010 si 2009)sa fie de cel putin 434.258 lei
2.Bilant contabil
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
autorizatie RAR - original, copie conform cu originalul sau copie legalizata , din care sa reiasa ca ofertantul este autorizat RAR pentru Mitshubishi, cerinta va fi demonstrata prin prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere( in cazul in care personalul tehnic de specialitate este angajat) si copii dupa diploma de studii superioare tehnice auto ., din care sa rezulte evaluarea conformitatii propunerilor tehnice ale ofertantilorNota : In cazul in care ofertantul este producator acesta trebuie sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte acest lucru., se vor prezenta contracte (prima pagina , pagina cu obiectul contractului , pagina cu valoarea contractului si pagina cu semnaturile )ce au ca obiect Achizitie piese de schimbsi servicii de reparatie si intretinere autoa caror valoare insumata este cel putin valoarea celui mai mare contract subsecvent , adica 217129 lei .,
ISO 9001,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica va fi organizata intr-o runda cu durata de ozi ( 24 ore ).Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare : pretul total fara TVAInformatiile la care vor avea acces ofertantii in cursul licitatiei electronice sunt : - ofertantii pot vedea cea mai buna oferta : DA- ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie : DAIn cazul in care doua sau mai multe oferte depuse , au pretul total identic , in urma desfasurarii etapei finale de licitatie electronica , ofertele clasate pe locul trei vor fi departajate astfel: se va lua in calcul timpul maxim de reparatii (cel mai mic termen decat cel precizat in caietul de sarcini )
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1122/16.02.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.06.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.08.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.08.2012 11:00
Locul: la sediul D.S.Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitii legali ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
fonduri
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256(2prim)din OUG34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
oficiul juridic al D.S.Valcea
Adresa postala: str.carol I , nr.37, Localitatea: Rm.Valcea, Cod postal: 240173, Romania, Tel. +40 250735840, Fax: +40 250739266
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.06.2012 08:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer