Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de piese si subansamble auto, servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe


Anunt de participare numarul 73533/13.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI SUCEAVA
Adresa postala: municipiul Suceava, B-dul.1 Mai nr.9, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720224, Romania, Punct(e) de contact: RODICA ILIOAIA, MATEI DANUT, Tel.0230203240, 023203230, Email: [email protected], Fax: 0230520678
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
alte institutii care guverneaza legea publica
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de piese si subansamble auto, servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: - sediul IPJ Suceava
- pentru servicii - atelier-service prestator pe raza municipiul Suceava sau la o distanta maxima de 10 Km
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 520, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de piese si subansamble auto, servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34320000-6 - Piese de schimb mecanice, altele decat motoare si piese de motoare (Rev.2)
34310000-3-Motoare si piese pentru motoare (vehicule) (Rev.2)
50110000-9-Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul I - 41 autovehicule - marca - MARCA VW, SKODA, MAZDA, AUDI, JEEP, CRAYSLER, LDV, PLAYMOUTH, FORD, MERCEDES
Lotul II - 206 autovehicule - marca Dacia
Lotul III - 17autovehicule - marca ARO
Valoarea estimata fara TVA: 520, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantie de participare in valoare de 2700 lei pentru Lotul I; 2000 lei pentru Lotul II; 500 lei pentru Lotul III.- garantie de buna executie in valoare de 4% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata la notariat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind neincadrarea in art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006
-certificate constatatoare (in original sau copie legalizata) privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat;
-certificat constatator emise de Oficiul Registrului Comertului(original sau copie legalizata), din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii; nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata;
-autorizatie clasa I, II, III si IV eliberata de Registrul Auto Roman.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil aferent anului 2008, vizat si inregistrat de organele competente;
- declaratia privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, respectiv 2006-2008.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 405000 lei pentru Lotul I; 300000 lei pentru Lotul II; 75000 lei pentru Lotul III.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- o lista a principalelor livrari de produse si servicii auto prestate in ultimii trei ani;
- declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului;
- declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;
- declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii;
-documente de certificare a sistemului calitatii, ISO 9001/2001;
- documente care atesta asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului conf.art.196/OUG 34/2006;
-declaratie privind subcontractantii, daca este cazul;
- minim doua recomandari din partea unor beneficiari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul mediu ponderat pentru manopera+materiale
75%
Descriere:
2.
raport de cauzalitate - manopera+piese
20%
Descriere:
3.
valoare servicii ITP
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.04.2009 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia se elibereaza in urma unei cereri scrise catre Serviciul Logistic. Plata se va face la casieria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.04.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.04.2009 11:00
Locul: Sediul IPJ Suceava- Serviciul de Logistica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Suceava, Sectia contencios administrativ
Adresa postala: Stefan cel Mare, nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.230216321, Email: [email protected], Fax: 0230524022
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comparimentul juridic al IPJ Suceava
Adresa postala: B-dul 1Mai, nr.9, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720224, Romania, Tel.0230/203275, Fax: 0230/520678
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2009 09:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer