Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de piperacillinum+tazobactam


Anunt de participare numarul 148970/23.01.2014
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Copii Brasov
Adresa postala: Str. Nicopole, nr. 45, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500063, Romania, Punct(e) de contact: Ileana Capraru, Tel. +40 0268415130, Email: [email protected], Fax: +40 0268418988, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institutie publica
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de piperacillinum+tazobactam
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de Copii Brasov, str. Nicopole nr. 45
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 390, 000 si 1, 560, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia lunar sau trimestrial. Valoarea celui mai mare contract subsecvent este de 780000 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de piperacillinum+tazobactam
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Piperacillinum+tazobactam 2, 25g - cantitate minima - 1000 fl- cantitate maxima - 4000 fl
Valoarea estimata fara TVA: intre 390, 000 si 1, 560, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 7800 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor (90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor). Cursul de referinta considerat pentru echivalenta garantiei de participare depusa in alta moneda este cel comunicat de BNR in ziua publicarii invitatiei de participare. 5% din pretul contractului subsecvent fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la C.A.S.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratii privind eligibilitatea - Prezentare formular Anexa 1Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica .2. Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 si art. 69 indice 1 - Declaratie pe proprie raspundere. Persoanele ce detin functie de decizie in cadrul Spitalului Clinic de Copii Brasov sunt: dr. Iuliu - Liviu Muntean - Manager, ec. Mariana Popa - Director Financiar - Contabil, ec. Monica Sabadusi - Sef Serviciu Aprovizionare, dr. Ilie - Marcel Albean - Director Medical.-Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentinunea "conform cu originalul".-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrative teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin. 4 din HG nr. 925/2006.3. Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 - Declaratie pe proprie raspundere Formular Anexa nr. 34. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Declaratie pe proprie raspundere Formular Anexa nr. 45. Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" - Declaratie pe proprie raspundere Formular Anexa nr. 6In conformitate cu Ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 publicat in MO 701/20.10.2010 Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original/ copie legalizata / copie conform cu originalul.Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a depune inainte de comunicarea rezultatului procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante si intr-un termen de maxim 24 ore, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita Fisa de informatii generale (Anexa nr. 7) din care sa rezulte cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani.
Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu / alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Nota: In acest caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea. Se va prezenta bilantul contabil pe anul 2012.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa formularul ?Informatii generale? - Anexa nr. 7 din care sa rezulte cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu / alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Nota: In acest caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea. Se va prezenta bilantul contabil pe anul 2012.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a furnizat produse prin cel putin sau la nivelul a cel putin un contract, maxim 3 contracte a carui/caror valoare cumulata a fost de cel putin 780000 lei, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau client beneficiar. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu / alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Se solicita Certificatul ISO 9001 pentru activitatea specifica obiectului contractului sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va depune lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a furnizat produse prin cel putin sau la nivelul a cel putin un contract, maxim 3 contracte a carui/caror valoare cumulata a fost de cel putin 780000 lei, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau client beneficiar. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu / alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Se va prezenta Certificatul ISO 9001 pentru activitatea specifica obiectului contractului sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.02.2014 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.03.2014 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.03.2014 10:00
Locul: Spitalul Clinic de Copii Brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii operatorilor economici imputerniciti pentru a participa la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Acordul cadru se va incheia cu maxim 3 operatori economici. In cazul ofertelor cu preturi egale si clasate pe acelasi loc in primele 3 locuri, se solicita, intr-un termen ce nu poate depasi 48 de ore, reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor, pana la atingerea numarului maxim de operatori economici cu care se va incheia acordul-cadru, fara a se afecta pozitiile superioare in clasament ocupate de ceilalti ofertanti. In cazul in care numarul operatorilor economici este mai mic decat minimul impus de lege (minim 3 operatori economici), acordul cadru se va incheia cu numarul de operatori economici care depun oferte admisibile.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cele prevazute la art. 256 indice 2 din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Copii Brasov, Serviciul Aprovizionare
Adresa postala: str. Nicopole nr. 45, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500063, Romania, Tel. +40 0268415130, Email: [email protected], Fax: +40 0268418988
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.01.2014 09:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer