Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de presa digitala pentru tipografie


Anunt de participare numarul 131719/24.11.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTI
Adresa postala: Piata Romana nr. 6, sector 1 Bucuresti, et.1 camera 0115, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010374, Romania, Punct(e) de contact: Liliana Corbeanu, Tel. 021/319.19.00 ;319.19.01/int 121, Email: [email protected], Fax: 021/319.19.66, Adresa internet (URL): www.ase.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de presa digitala pentru tipografie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
presa digitala tipografica ? pentru dotarea cu echipament modern ?i performant a tipografiei Autorita?ii Contractante Academia de Studii Economice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42962200-9 - Presa de tipar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Presa digitala tipografica-o bucata
Valoarea estimata fara TVA: 597, 099.75RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantiei de participare: 8.900 lei, garantia de buna executie in valoarea de 10% din valoarea contractului de furnizare, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" (cf. Ordin 314/12.10.2010)- anexa 1, formular nr. 3
Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 - anexa 1, formular nr. Declaratia privind situatia personala a operatorului economic - anexa 1, formularul 12A-B.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se solicitacompletarea formularului nr. 12A.
Prezentarea situatiei obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele (pentru certificatele de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale - formulare tip elaborate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) in termen si traducere legalizata in limba romana.
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente care sa dovedeasca forma de inregistrare si din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantuluiinclude producerea sau comercializarea produselor care fac obiectul achizitiei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil, vizat si inregistrat de organele competente la 31/12/2010.
Declaratii prin care ofertantul va demonstra realizarea unei cifre de afaceri globala pe ultimii doi ani egala sau mai mare decat: 895.000 lei. Se va completa formularul 1, anexa 1.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand produse, valori, perioade de livrare, beneficiari. Se va prezenta minim 1 recomandare din partea beneficiarului/clientului, semnata si stampilata. Se va completa formularul 12D din anexa 1.Ofertantul va dovedi ca a realizat, in ultimii 3 ani, cel putin un contract (sau maxim trei contracte cumulate) care a avut ca obiect livrarea unor produse similare cu cele supuse prezentei achizitii, iar suma valorilor de produse furnizate, incluse in contractul/contractele prezentat/ prezentate este mai mare sau egala decat: 477.000 lei. Pentru fiecare contract mentionat se vor atasa documente suport (copii dupa contracte sau alte documente care sa ateste finalizarea activitatii specifice a contractului) care vor contine obligatoriu date referitoare la: beneficiarul contractului; tipul activitatilor prestate; perioada contractului; valoarea contractului. Pe aceste documente suport se va mentiona formula ?conform cu originalul? si vor fi insotite de semnatura deponentului.O declaratie privindpersonalul alocat derularii contractului, activitatile si sarcinile concrete care vor fi incredintate personalului implicat, precum si CV-ul fiecarei persoane implicate in indeplinirea contractului (cu un responsabil de contract). Se solicita completarea formularului 12I din anexa 1. De asemenea, se vor atasa copii dupa certificatele care atesta calificarea personalului alocat proiectului pentru a asigura service-ul la echipamentele ofertate.Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatiiISO 9001 la ofertant sau?certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene? sau ?orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii?, conf. art.192 si 193 din OUG 34/2006 valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Diferente minime pentru licitarea noilor oferte: 5.970 lei (1% din valoarea estimata a contractului fara TVA).Numarul de runde: una
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2490/06.10.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.01.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.01.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.01.2012 12:00
Locul: Compartimentul Achizitii Publice, str. Stanislas Cihoski nr. 5, et 2 camera 5203
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul existentei mai multor oferte cu acelasi pret cel mai scazut, se va realiza o etapa suplimentara, in care participantii care au depus pretul cel mai scazut in urma etapei finale de licitatie electronica vor fi invitati sa isi imbunatateasca oferta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Academia de Studii Economice -Oficiul Juridic
Adresa postala: Piata Romana nr.6, sector 1 , ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010374, Romania, Tel. 021.319.19.00/01 int 153
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.11.2011 08:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer