Licitatie Publica - achizitie de prestari servicii de paza specializata a obiectivelor si locatiilor apartinand SC APA CANAL 2000 SA Pitesti
Anunt de participare (utilitati) numarul 45568/06.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA CANAL 2000 S.A. PITESTI
Adresa postala: STR.IC BRATIANU, NR. 24A, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110016, Romania, Punct(e) de contact: Departament Contracte Achizitii Publice, Tel.0248 625050, In atentia: MIHAI VIOREL BURCUS, Email: [email protected], Fax: 0248 223540, Adresa internet (URL): www.apa-canal2000.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
achizitie de prestari servicii de paza specializata a obiectivelor si locatiilor apartinand SC APA CANAL 2000 SA Pitesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Locatiile si obiectivele SC APA CANAL 2000 SA PITESTI precizate in caietul de sarcini.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 000, 000 si 1, 200, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie de prestari servicii de paza specializata a obiectivelor si locatiilor apartinand SC APA CANAL 2000 SA Pitesti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- achizitie de prestari servicii de paza specializata a obiectivelor si locatiilor apartinand SC APA CANAL 2000 SA Pitesti
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 000, 000 si 1, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 12000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere persoane juridice.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea;
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006;
- certificate fiscale privind plata impozitelor si taxelor locale si la bugetul general consolidat valabile la data deschiderii ofertelor in copie legalizate sau original;
- certificat constatator eliberat de ORC in original sau copie legalizata;
- certificat de inregistrare fiscala;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale;
- Bilant contabil la 30.06.2007;
- Scrisoare de bonitate bancara;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa privind experienta similara- Recomandari din partea altor beneficiari(cel putin trei recomandari);
- Sa aiba licenta de functionare valabila eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane precum si de Inspectoratul de Politie judetean;
- Declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic si alte bunuri materiale pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului;
- Declaratie pe propria raspundere care contine informatii referitoare la personalul de specialitate necesar prestarii serviciului ;
- Obtinerea autorizatiei de securitate ;
- Certificatul calitatii ISO 9001, OHSAS 18001 sau echivalent;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.03.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Cash la casieria unitatii din strada IC Bratianu nr.42.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.04.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.04.2008 11:00
Locul: Str.Craiovei nr.38 (langa sediul OTP BANK)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor pe baza de imputernicire.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Pitesti - Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Victoriei nr.22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110016, Romania, Tel.0248/219375, Fax: 0248/219376
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavrapoleus nr.6 , Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departament Contracte Achizitii Publice
Adresa postala: Str.IC Bratianu nr. 42, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110016, Romania, Tel.0248 222445, Email: [email protected], Fax: 0248 223337
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2008 12:49