Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de produse - Echipamente pentru dotare statie pilot procesare carne


Anunt de participare numarul 115357/12.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU BIORESURSE ALIMENTARE IBA BUCURESTI
Adresa postala:  str. Dinu Vintila, nr. 6, cector 2, Bucuresti, Romania, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021102, Romania, Punct(e) de contact:  [email protected], Tel. 021 210 91 28, In atentia:  Onica Alexandru, Email:  [email protected], Fax:  021 211 36 39, Adresa internet (URL):  http: /www.bioresurse.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie guvernata de legea publica
Activitate (activitati)
Altele: cercetare - dezvoltare, analizde fizico - chimice si microbiologice indomeniul sigurantei alimentare, microproductie produse alimentare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de produse - Echipamente pentru dotare statie pilot procesare carne
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Romania, Bucuresti, Sector 2, Str. Baneasa Ancuta, nr. 5
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente pentru procesarea carnii necesare dotarii statiei pilot din noul sediu al INCDBA-IBA, in vederea realizarii de cercetari in domeniul carnii si pentru formare si obtinere de competente in domeniul carnii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42215200-8 - Utilaje de prelucrare a alimentelor (Rev.2)
39312100-3-Dispozitive de taiat carnea (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Masina tocat carne ? 1 buc.
- Masina pentru maturare ? 1 buc.
- Masina injectat saramuri ? 1 buc.
- Malaxor ? 1 buc.
- Tumbler ? 1 buc.
- Masina fulgi gheata ? 1 buc.
- Cutter ? 1 buc.
- Masina umplut cu vacuum ? 1 buc.
- Clipsator semiautomat ? 1 buc.
- Celula fierbere afumare1 rama ? 1 buc.
- Instalatie crud ? uscate ? 1 buc.
- Incinta frigorifica de refrigerare ?4 buc.
- Cos deseuri ? 1 buc.
- Bazin sterilizare cutite ? 1 buc.
- Chiuveta cu actionare la genunchi ? 1 buc.
- Unitate depozitare materiale ? 1 buc.
- Masa inox ? 1 buc.
- Liza ? 1 buc.
- Palet plastic euro H1 ? 1 buc.
- Carucior navete PVC ? 1 buc.
- Carucior cu rafturi cu 8 euro navete - 1 buc.
- Masa transare cu 6 locuri ? 1 buc.
- Masa umplere ? 1 buc.
- Carucior suport carcase cu carlige pentru transare ? 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 482, 308RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare la licitatie - 29 500 lei sau echiv. in euro.garantie de buna executie - 10% din valoarea contractului;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene - Programul Operational Sectorial "Cresterea Competitivitatii Economice", Contract de finantare nr. 15/01.03.2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire.
Declaratia privind eligibilitatea in conformitate cu formularul A - Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanata de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 in conformitate cu formularul B.- Certificat de atestare fiscala in original sau copie legalizata privind impozitele ?i taxele locale si alte venituri ale bugetelor locale, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.
- Certificat de atestare fiscala in original sau copie legalizata privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat, eliberat de Administratia Finantelor Publice, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) la data depunerii ofertelor.Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formularul C).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire.
- Fisa de informatii generale - formular D, in care se vor prezenta toate datele de identificare ale firmei si se va declara cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 2.950.000 Lei (sau echivalent in Eur la cursul de 4, 2632 Lei/Eur din 07.02.2011).Cifra de afaceri a operatorilor economici incadrati conform legii in categoria IMM, precum si asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati ca IMM si care depun oferta comuna, va fi de minim 1.475.000 Lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire.1Certificat unic de inregistrare2 Certificat Constatator3 Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare4 a) Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani5 Certificat ISO 9001:2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1 emis de Oficiul Registrului Comertului ? copie certificata conform cu originalul;2 emis de Oficiul Registrului Comertului ? in original sau copie legalizata, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate specific contractului.3 / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Documentele vor fi traduse in limba romana ? traducere legalizata.4 (cele mai reprezentative furnizari similare - contracte) ? Echipamente pentru procesarea carnii ? formularul E.b) Completare formular F - Experienta similara pentru max 3 furnizari (dintre cele mai reprezentative) de Echipamente pentru procesarea carnii, din lista de la pct. a), a caror valoare cumulata sa fie max 1.400.000 Lei (sau echivalent in Eur la cursul 4, 2632 Lei/Eur din 07.02.2011). Sevor depune max 3 formulare F.5 sau echivalent, in termen de valabilitate, in copie certificata conform cu originalul pentru producator.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Invitatia de participare va fi transmisa pe cale electronicaNumarul de runde ale licitatiei electronice: 1.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
36/07.02.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.03.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.03.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.04.2011 10:00
Locul: Romania, Bucuresti, sector 2, str. Dinu Vintila, nr. 6, cod postal 021102, etaj 2, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere pot participa reprezentanti ai Ofertantului pe baza actului de identitate si a imputernicirii, in cazul in care persoana nu este reprezentantul legal al societatii.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL"CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICE" - AXA PRIORITARA 2 ? COMPETITIVITATE PRIN CERCETARE, DEZVOLTARE TEHNOLOGICA SI INOVARE, OPERATIUNEA 2.2.1: DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII CD EXISTENTE SI CREAREA DE NOI INFRASTRUCTURI CD (LABORATOARE, CENTRE DE EXCELENTA)Contract de finantare: Nr. 15/01.03.2009
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Bd. Dinicu Golescu, Nr. 38, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. +4 021 310 4641, Email:  [email protected], Fax:  +4 021 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INCDBA-IBA, Serviciul juridic
Adresa postala:  Sector 2, Str. Dinu Vintila, Nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021102, Romania, Tel. 021 2113639, Email:  [email protected], Fax:  021 2109128
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.02.2011 14:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer