Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de produse: bitum rutier 60/80, motorina, combustibil tip M si produse de cariera pentru activitatea de drumuri


Anunt de participare numarul 137745/28.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL PUBLIC PAVAJE SPATII VERZI
Adresa postala: I.L. CARAGIALE, NR.1 BIS, ,Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910060, Romania, Punct(e) de contact: NICOLETA OLGUTA TAMAIANU, Tel. +40 242311042, In atentia: Moldoveanu Constantin, Email: [email protected], Fax: +40 242313750, Adresa internet (URL): www.primariacalarasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de produse: bitum rutier 60/80, motorina, combustibil tip M siproduse de cariera pentru activitatea de drumuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: - Calarasi, str. I.L. Caragiale, nr. 1 bis, jud. Calarasi
- Calarasi, soseaua Chiciului km 97+200, jud. Calarasi
Codul NUTS: RO312 - Calarasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 30, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contractele se incheie anual
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de produse: bitum rutier 60/80, motorina, combustibil tip M siproduse de cariera pentru activitatea de drumuri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09000000-3 - Produse petroliere, combustibil, electricitate si alte surse de energie (Rev.2)
44113610-4-Bitum (Rev.2)
44910000-2-Piatra de constructie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Bitum rutier 60/80- 2000 to
Motorina Euro 4 ? 1150 to
Combustibil tip M ? 700 to
Criblura 0/4 ? STAS ? 667/2002 pct.2.4.4.? 12000 to.
Criblura 4/8 ? STAS ? 667/2002 pct.2.4.3.1. - 15500 to.
Criblura 8/16 ? STAS ? 667/2002 pct.2.4.3.1. ? 8000 to.
Balast ? STAS ? 667/2002 pct.2.4.3.1. ? 8500 mc.
Piatra Sparta 40/63 ? STAS- 667/2001 pct.? 40000 to.
Creta (filer) ? STAS ? 539/1979 pct.? 1600 to.
Nisip Natural ? STAS ? 662/2002 pct.2.3.2.2. ? 12000 to.
Ciment -700 to.
Valoarea estimata fara TVA: 30, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Da - 450000 lei fara TVAPerioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei - 90 de zile de la data depunerii ofertei.Garantia pentru participare se va constitui in lei in urmatoarele forme: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, conform formularului nr.11;b) ordin de plata in contul autoritatii contractante;c) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in D.A.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate la deschidere.Autoritatea contractanta are dreptul de a vira garantia pentru participare in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.d)In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului conform art 278 ind. 1 din OUG 34/2006 - da- 5% din valoarea contractului fara TVA si se constituie in lei, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu formularul 12A
- cazier judiciar pentru administratorul societatii
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare (formular 12B).- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat si la bugetul local, in original sau copie stampilata in conformitate cu originalul , din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara lunii in care se depune oferta - se vor exclude cei cu datorii
- declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular 12C
-certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Ordin 314/2010
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006Persoane care aproba/semneaza documente emise in legatura cu procedura de atribuire din partea autoritatii contractante
- ing. Brinza Adriana - director general
- Moldoveanu Constantin - presedinte comisie
- Tamaianu Olguta - secretar comisie
- Zaharia Gina - menbru comisie
- Gherghevici Lucian - menbru comisie
- Gheorghe Vasile - membru comisie
Persoane care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, inclusiv bugetul acestei achizitii
- Dragulin Daniel Stefan - primar Mun. Calarasi
- Dulce Marius Grigore- viceprimar Mun. Calarasi
- Dumbrava Virgil Marian - viceprimar Mun. Calarasi - certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
- autorizatie de functionare sediu
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- rezultatele exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani in valoare de cel putin
1.000.000 lei
- valoarea estimata a celui mai mare contract subsecventeste de 7.500.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat - formular 12I
- declaratie privind echipamentele tehnice - formular 12H + anexa
- curriculul vitae - personal conducere si personalul care duce la indeplinire contractul
- declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani -
formular 12D
- recomandari din partea beneficiarilor
- Certificat privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau echivalent - copie certificata pe propria raspundere, cu mentiunea ?conform cu orginalul? si stampila operatorului economic.- Certificat privind Sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau echivalent - copie certificata pe propria raspundere, cu mentiunea ?conform cu orginalul? si stampila operatorului economic.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul (in lei /total cantitate maxima a acordului cadru). Nu exista limite ale valorilor pana la care elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare poate fi imbunatatit. Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la: cea mai buna oferta si numarul participantilor la licit. electronica. Nu se utilizeaza pasul de licitare. In cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ultima oferta depusa. Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1. Durata unei runde: 24 ore.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.09.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.09.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.09.2012 10:00
Locul: str. I.L. Caragiale, nr. 1 bis, Calarasi, jud. Calarasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca exista doua sau mai multe oferte, care au oferit cel mai mic pret, cu preturi egale, atunci se va proceda la reofertare in plic inchis, depus la sediul autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou Tehnic Productie Personal Salarizare
Adresa postala: jud. Calarasi, str. I.L. Caragiale, nr. 1 bis, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910060, Romania, Tel. +40 0242311042, Email: [email protected], Fax: +04 0242313750
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.07.2012 12:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer