Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de produse agregate de balastiera si cariera


Anunt de participare numarul 134712/12.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma a Domeniului Public Cluj-Napoca
Adresa postala: str. Someseni, nr.2, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400601, Romania, Punct(e) de contact: Ciprian-Paul Pantis, Tel. +40 264552666, Email: [email protected], Fax: +40 264444576, Adresa internet (URL): www.radpcj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma - autoritaate contractanta in sensul prev. art.8 b din OUG 34/2006
Activitate (activitati)
Altele: regie autonoma a domeniului public
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de produse agregate de balastiera si cariera
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: str. Cantonului f.n., Cluj-Napoca
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare agregate de balastiera si cariera
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14211000-3 - Nisip (Rev.2)
14212000-0-Granule, criblura, nisip fin, pietre mici, pietris, piatra faramitata si concasata, amestecuri de piatra, amestec de nisip si pietris si alte agregate (Rev.2)
14212120-7-Pietris (Rev.2)
14212310-6-Balast (Rev.2)
14212430-3-Criblura (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT I agregate de balastiera
Denumirecod CPVCantitatea estimata
- nisip natural14211000-35.300 to
- pietris 4-8 mm14212120-72.000 to
- pietris 8-16 mm14212120-72.500 to
- pietris 16-25 mm14212120-71.000 to
- balast14212310-611.000 mc
LOT II agregate de cariera
- nisip de concasare 0-4 mm 14212000-04.000 to
- criblura 4-8 mm14212430-33.700 to
- criblura 8-16 mm14212430-31.700 to
- criblura 16-25 mm14212430-3400 to
Valoarea estimata fara TVA: 1, 040, 900RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: Lot I :5.800 leiLot II :4.500 lei Per. de valab.: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Modul de constituire: scrisoare de garantie bancara, cf Formularul 12. Garantia de participare se poate constitui si prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casierie a sumei respective de bani, aflata la sediul R.A.D.P. Cluj-Napoca, Calea Someseni nr. 2.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, resp. la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Contul in care se va depune garantia de participare: RO27CECECJ0152RON0430385? CEC CLUJ, Garantia de participare va putea fi retinuta si numai partial, in conformitate cu prevederile art. 278 ^1 alin. (1) lit.b din OUG nr. 34/2006 (valoarea estimata a contractului fiind intre 420.001si 4.200.000lei), respectiv 4200 lei + 0, 1 % din ceea ce depaseste 420.001 din valoarea estimata a prezentului contract. In cazul existentei unei contestatii si in masura in care CNSC respinge contestatia, in baza art. 278ยน alin.1 lit.a autoritatea contractanta va retine 4200 lei + 0, 1 % din ceea ce depaseste 420.001 lei , resp. pt Lot I: 4.361, 4 lei Lot II: 4.239, 5 leiNota : In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004), valoarea pentru garantia de participare se accepta in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire; GBE: 5%din val c.f. TVA.; mod de const: pr-un instr. de garant. emis in cond. lg de o soc. banc. sau de o soc.de asig.(F13);prin ret. succ. din fact cf art.90, al 3 HG 925/2006;Nota: pt IMM, GP si de GBE se acceptain pr de 50% din cuantumul precizat in doc. de atrib.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
1) Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 3
2) Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 1; - cazier judiciar pentru persoana juridica/persoanele juridice ofertante emis de catre IPJ sau alte documente edificatoare cf art 182 al. 1, din OUG 34/2006.
3) Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 6;
4) Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 (privind persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in sensul art.69 OUG 34/2006, persoana cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante este directorul general ing.Ioan Morocazan, director financiar-contabilitate ec. Georgeta Negrea, director tehnic ing. Adrian Costea, sef birou achizitii ing. Bianca Pirlea) si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 5; Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180, 181 si 69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.
5) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata);
6) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );
7) Prezentarea generala: Certificatele mentionate la punctele 6) si 7) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 5)-6), ofertantul va prezenta:
- o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.
8) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 (Formularul 4) Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritoriala. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Inainte de comunicarea rezultatului procedurii ofertantul aflat pe primul loc are obligatia de a prezenta autoritatii contractante certificatul constatator in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii cu cel depus in oferta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, conform Formular 2;Bilantul contabil din anul precedent vizat si inregistrat de organele competentela data de 31.12.2010 si/sau 30.06.2011
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor
livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.Orice declaratie referitoare la un contract incheiat cu un
beneficiar/client trebuie sa fie insotita de recomandarea din
partea beneficiarului/clientului respectiv. In cazul in care ofertantii au avut contracte similare in derulare cu autoritati publice in anul 2010-2011 este obligatorie prezentarea recomandarilor.Autoritatea contractanta va accepta si prezentarea documentelor constatatoare, emise in conforitate cu art. 97 indice 1 din HG 925/2006.
Informatii privind subcontractantii si specializarea acestora .
Acordul de asociere in cazul in care anumite persoane juridice vor depune oferta comuna.Pentru orice asociat se vor prezenta documentele de calificare conform anexei nr. 2 la Ordinul ANRMAP 509/2011(a se vedea in acest sens tabelul din sectiunea formulare sau a se consulta www.anrmap.ro)
Asigurarea cu personal de specialitate si asigurarea cu echipamente si utilaje pentru indeplinirea contractului;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.05.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.05.2012 12:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.05.2012 13:00
Locul: Calea Someseni nr. 2, Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici participanti la licitatie.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret , autoritatea contractanta poate sa solicite ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis , caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta asupra actului ce se doreste a fi contestat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al RADP Cluj-Napoca
Adresa postala: Calea Someseni, nr.2, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400441, Romania, Tel. +40 264552666, Email: [email protected], Fax: +40 264444576
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.04.2012 09:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer