Licitatie Publica - achizitie de produse-aparatura de laborator
Anunt de participare numarul 56752/26.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL DE BIORESURSE ALIMENTARE
Adresa postala: Bucuresti, Sector 2, Str. Dinu Vintila, Nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021102, Romania, Punct(e) de contact: Bucuresti, sector 2, Str. Dinu Vintila, Nr. 6, Cod Postal 021102, Tel.+4 021 210 91 28, In atentia: Alexandru Onica, George Neacsu, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +4 021 210 91 28, Adresa internet (URL): http: //www.bioresurse.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institutie guvernata de legea publica
Activitate (activitati)
Altele: cercetare dezvoltare, analize fizico-chimice si microbiologice in domeniul sigurantei alimentare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie de produse-aparatura de laborator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Romania, Bucuresti, Sector 2, Str. Dinu Vintila, Nr. 6, Cod Postal 021102
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
aparatura de masura si control pentru analize fizico-chimice si microbiologice la produse alimentare, conform fisei de date a achizitiei si anexei acesteia - caiet de sarcini-specificatii tehnice face parte din LOT 4 ce se achizitioneaza in cadrul Programului SAPARD Masura 1.2.
Oferta financiara se va prezenta pentru toate echipamentele solicitate (pe intreg lotul)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33253200-0 - Aparate de analiza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
4 aparate
Valoarea estimata fara TVA: intre 200, 000 si 364, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
35 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare Lot 4 - 7000 RONGarantie de buna executie - 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program SAPARD Masura 1.2, plata prin OP in maxim 5 zile de la receptia finala
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea: Cerinta obligatorie, Formular A, sau Cazier Judiciar/Certificat echivalent.-Declaratia privind neincadrarea in prevederile Art. 181- Cerinta obligatorie, Formular B.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare): - Persoane juridice/fizice romane - Cerinta obligatorie: Certificat constatator din care sa rezulte obiectul de activitate al firmei, specific acestei achizitii publice original; Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului copie;Autorizare de livrare din partea producatorului conform formular Autorizatie de livrare / altele echivalente; Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul;Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale eliberat de Consiliul local teritorial (valabil la data depunerii ofertei) original; Certificat de atestare fiscala (valabil la data depunerii ofertei) cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat emis de autoritatea competenta original; Certificat de cazier fiscal emis in baza OG.nr. 75/2001, republicat.- Persoane juridice /fizice straine- Cerinta obligatorie, Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident original (traducere in limba romana si legalizare)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta: -rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani(copia bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente)-declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani-asigurarea riscului profesional- Scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale prin care ofertantul isi poate dovedi situatia economico-financiara-copie.-daca ofertantul are conturi la mai multe banci, va prezenta documente de identificare financiara pentru fiecare banca in parte.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-rezultatul exercitiului financiar sa fie pozitiv -cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare decat valoarea estimata a contractului, se completeaza formularul Fisa informatii generale ofertant. -prin declaratii bancare corespunzatoare, sau alte dovezi privind asigurarea riscului profesional.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-se va prezenta lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani- Se precizeaza completarea formularelor: Experienta similara produse pentru minim 3 livrari similare si Formular C1-din care sa rezulte livrari de aparatura de laborator-certificat ISO pentru firma producatoare de echipamente, emis de organismul de certificare din tara respectiva si certificat ISO pentru ofertantul autorizat de producator.-copiile declaratiilor vamale pentru produsele din afara UE-declaratie privind echipamentele tehnice si masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii completare Formular E-informatii cu privire la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carei angajament de participare a fost obtinut, in special pentru asigurarea controlului calitatii completare Formular F si Formular Curiculum Vitae pentru personalul implicat in realizarea contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
039
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S217-264056 din 07.11.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.07.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.07.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.07.2008 09:00
Locul: Bucuresti, Str . Dinu Vintila, Nr. 6, Sector 2, Cod Postal 021102
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, observatorii desemnati de CRPDRP 8 si UCVAP, precum si reprezentantii ofertantilor in baza imputernicirii emise de reprezentantul legal al firmei ofertante.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program SAPARD Masura 1.2-Proiect: Modernizarea spatiilor existente si dotarea cu aparatura a laboratoarelor Institutului de Bioresurse Alimentare pentru controlul sigurantei si calitatii produselor alimentare si a ambalajelor acestora.
VI.3) Alte informatii
Echipamentele fac parte din LOT 4 Program de finantare SAPARD
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4 0213104641, Email: [email protected], Fax: +4 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la notificarea ofetantilor in privinta rezultatului procedurii de atribuire. Se va utiliza formularul 17-Model de contestatie.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul de Bioresurse Alimentare-Compartimentul Achizitii Publice
Adresa postala: Str. Dinu Vintila, Nr. 6, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021102, Romania, Tel.+4 0212109128, Email: [email protected], Fax: +4 0212109128
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.06.2008 12:54