Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de produse-Aparatura si mobilier de laborator


Anunt de participare numarul 41177/10.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL DE BIORESURSE ALIMENTARE
Adresa postala: Bucuresti, Sector 2, Str. Dinu Vintila, Nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021102, Romania, Punct(e) de contact: Bucuresti, Sector 2, Strada Dinu Vintila, Numarul 6, Cod Postal 021102, Tel.210 91 28; 211 36 39; 0742 936 205, In atentia: Onica Alexandru; Neacsu George, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 210 91 28; 211 36 39, Adresa internet (URL): http: //www.bioresurse.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie guvernata de legea publica
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare-dezvoltare, analize fizico-chimice si microbiologice in domeniul sigurantei alimentare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de produse-Aparatura si mobilier de laborator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Romania, Bucuresti, Sector 2, Strada Dinu Vintila, Numarul 6, Cod Postal 021102
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aparatura de masura si control pentru analize fizico-chimice si microbiologice la produse alimentare si mobilierul de laborator aferent, conform Fisei de Date a Achizitiei si anexei acesteia Caiet de Sarcini-Specificatii Tehnice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33253200-0 - Aparate de analiza (Rev.1)
36123000-9-Mobilier de laborator (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
25 aparate plus mobilierul aferent impartite in 9 loturi.
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 232, 000 si 5, 986, 499RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare Lot1-55000Ron;Lot2-7000 Ron; Lot3-5000 Ron; Lot4-6000 Ron; Lot5-8000 Ron; Lot6-9000 Ron; Lot7-5000 Ron; Lot8-11000 Ron; Lot9-7000 Ron. Garantie buna executie 10% din valoare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program SAPARD - Masura 1.2, plata prin OP in max. 30 zile de la receptia finala.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorul economic cu ponderea cea mai mare in realizarea contractului prezinta oferta iar ceilalti operatori economici sunt subcontractantii acestuia prin asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea: Cerinta obligatorie, Formular A, sau Cazier Judiciar/Certificat echivalent.
-Declaratia privind neincadrarea in prevederile Art. 181- Cerinta obligatorie, Formular B.
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare):
- Persoane juridice/fizice romane - Cerinta obligatorie: Certificat constatator din care sa rezulte obiectul de activitate al firmei, specific acestei achizitii publice original; Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului copie; Autorizatie de functionare, Autorizare de livrare din partea producatorului conform formular Autorizatie de livrare / altele echivalente; Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate asa semneze oferta, documentele ofertei si contractul;Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale eliberat de Consiliul local teritorial (valabil la data depunerii ofertei) original; Certificat de atestare fiscala (valabil la data depunerii ofertei) cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat emis de autoritatea competenta original; Certificat de cazier fiscal emis in baza OG.nr. 75/2001, republicat.
- Persoane juridice /fizice straine- Cerinta obligatorie, Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident original (traducere in limba romana si legalizare)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta:
-rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani
-declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
-asigurarea riscului profesional
-bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente si rapoarte anuale. Scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale prin care ofertantul isi poate dovedi situatia economico-financiara-copie.
-daca ofertantul are conturi la mai multe banci, va prezenta documente de identificare financiara pentru fiecare banca in parte.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-rezultatul exercitiului financiar sa fie pozitiv-cifra de afaceri pe fiecare an sa fie de min. 3 ori mai mare decat valoarea ofertei, se completeaza formularul-Fisa informatii generale ofertant-prin declaratii bancare corespunzatoare(scrisoare de garantie bancara de participare Formular 11 si scrisoare de garantie bancara de buna executie Formular 18) sau alte dovezi privind asigurarea riscului profesional.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-se va prezenta lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani- Se precizeaza completarea formularelor: Experienta similara produse siFormular C1
-certificat ISO pentru firma producatoare de echipamente, emis de organismul de certificare din tara respectiva si certificat ISO pentru ofertantul autorizat de producator.
-certificat de origine tip EUR 1 cu declaratia exportatorului autorizat
-declaratie privind echipamentele tehnice si masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii completare Formular E
-informatii cu privire la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carei angajament de participare a fost obtinut, in special pentru asigurarea controlului calitatii completare Formular F si Formular Curiculum Vitae
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-din care sa rezulte minim 3 livrari de produse similare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
033
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S217-264056 din 07.11.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.01.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.02.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.02.2008 09:00
Locul: Romania, Bucuresti, Sector 2, Strada Dinu Vintila, Numarul 6, Cod Postal 021102
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Vor participa membrii comisiei de evaluare, observatorii desemnati de CRPDRP 8 si UCVAP precum si reprezentantii ofertantilor in baza imputernicirii emise de reprezentantul legal al firmei ofertante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program SAPARD-Masura1.2-Proiect: Modernizarea spatiilor existente si dotarea cu aparatura a laboratoarelor Institutului de Bioresurse Alimentare pentru controlul sigurantei si calitatii produselor alimentare si a ambalajelor acestora.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, Numarul 6, Sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40213104641, Email: [email protected], Fax: +40213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac 28.02.2008-10.03.2008 (10 zile de la notificarea ofertantilor in privinta rezultatului procedurii de atribuire).Se va utiliza Formularul 17 - Model de contestatie.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul de Bioresurse Alimentare-Compartiment Achizitii Publice
Adresa postala: Sector 2, Strada Dinu Vintila, Numarul 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021102, Romania, Tel.+40212109128, Email: [email protected], Fax: +40212113639
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.01.2008 09:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer