Licitatie Publica - Achizitie de produse chimice pentru tratarea apei
Anunt de participare (utilitati) numarul 43653/15.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA TARNAVEI MARI SA
Adresa postala: Str. Virgil Madgearu, nr.4, Localitatea: Medias, Cod postal: 551005, Romania, Punct(e) de contact: Vasile Dinca, Tel.0269841426, Email: [email protected], Fax: 0269834270, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie de produse chimice pentru tratarea apei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 271, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: se va atribui 1 contract subsecvent / an , 2 contracte subsecvente / acordul cadru , valoare estimata a contractului subsecvent = 135500 euro
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona 3 produse avand specificatiile tehnice conform cerintelor din caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24130000-4 - Produse chimice anorganice de baza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
produsul 1 : min. 120tone/2ani - max.260 tone/2ani
produsul 2 : min.20 tone/2ani - max.60tone/2ani
produsul 3 : min. 120 tone/2ani - max. 260tone/2ani
Valoarea estimata fara TVA: 271, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
se solicita o garantie de buna executie de 5 % din valoarea contractului subsecvent constituitain lei fara TVA , in raport cu cursul de referinta euro/ron din ziua constituirii acesteia .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
plata se va face din fonduri propri
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime :
-declaratia privind eligibilitatea - Formular 12A
- dovezile privind achitareaobligatiilor fiscale fata de bugetul general consolidat , emise de autoritatile locale competente( agentiile locale de administrare fiscala , directiile fiscale locale )
- Certificat de inregistrare la Oficiul Registrul Comertului- Certificatul de inregistrarefiscala emis de Agentia Judeteana de AdministrareFiscala- Actul Constitutiv al societatii impreuna cu actele aditionale inregistratedin care sa reiasa ca ofertantul poate desfasuraactivitati decomercializare a produselor chimice pentru tratarea apei( se poate prezenta siun Certificat Constatator de la Oficiul Registrului Comertului )- Autorizatia de vanzare ( conf. formularului A.V. din subcap Documente neces. la licitatie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime : -bilantul contabil din anul 2007 vizat de organele in drept;
-declaratie proprie privindcifra mediede afaceri pe ultimii 3 ani, - Cifra de afaceriminima pe fiecare din ultimii 3 ani = 1.460.000 RON (406.500 ).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani, Formular 12D
- prezentarea a 3 contracte principale derulate inanul2007( copii )
- certificate si / sau alte documente emise de organisme care atesta conformitatea produselor prin referire la standardele europene in domeniu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.03.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar sau O.P.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.03.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.03.2008 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Criteriul " Pretul cel mai scazut " se va raporta la cele 3 produse in ansamblu( cumulat )
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Judecatoria
Adresa postala: str. Unirii 10, Localitatea: Medias, Cod postal: 551025, Romania, Tel.0269842439, Fax: 0269842439
Organism competent pentru procedurile de mediere
C.N.S.C.
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostinta de catre contestator a unei decizii a autoritatii contractante pe care acesta o considera ilegala
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. APA TARNAVEI MARI S.A.
Adresa postala: Str. V. Madgearu 4, Localitatea: Medias, Cod postal: 551005, Romania, Tel.0269841426, Email: [email protected], Fax: 0269834270
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.02.2008 17:46