Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de produse de cariera


Anunt de participare numarul 143330/25.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL PUBLIC PAVAJE SPATII VERZI
Adresa postala: I.L. CARAGIALE, NR.1 BIS, ,Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910060, Romania, Punct(e) de contact: NICOLETA OLGUTA TAMAIANU, Tel. +40 242311042, Email: [email protected], Fax: +40 242313750, Adresa internet (URL): www.primariacalarasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de produse de cariera
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Calarasi, str. I.L. Caragiale, nr. 1 bis si Soseaua Chiciului, KM 92+200, jud. Calarasi
Codul NUTS: RO312 - Calarasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de produse de cariera
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14212430-3 - Criblura (Rev.2)
14210000-6-Pietris, nisip, piatra concasata si agregate (Rev.2)
44831200-6-Filere (Rev.2)
60000000-8-Servicii de transport (cu exceptia transportului de deseuri) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-criblura 0/4-2000 to
-piatra sparta granit 25/65- 500 to
-nisp natural 0/4 -1500 to
-criblura 4/8- 2500 to
-filer (creta macinata ) ? 300 to
Valoarea estimata fara TVA: 564, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Da - 11280 lei fara TVA Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei - 90 de zile de la datalimita a depunerii ofertei. Garantia pentru participare se va constitui in lei in urmatoarele forme: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, conform formularului nr.11; b) ordin de plata in contul autoritatii contractante; c) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in D.A. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse. In cazul contestatiilor, in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarea suma : (pentru valoarea contractului de pana la 420.000 lei inclusiv) 1% din valoarea contractului, intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei conform art. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Valoare contract 564.000 lei - cursul valutar leu/euro este cel de la BNR din data de 13.03.2013 Da - in valoare de 5% din valoarea contractului care se va constitui conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea ? declaratie privind eligibilitatea conform formular 12A
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? formular 12B
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? formular 12C
-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile scadente in luna anterioara depunerii ofertei
-Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa obligatiile exigibile scadente in luna anterioara depunerii ofertelor
-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006
Persoane care aproba/semneaza documente emise in legatura cu procedura de atribuire din partea autoritatii contractante
- Brinza Adriana - director general
- Moldoveanu Constantin - presedinte comisie
- Mihalcea Mircea Adrian-secretar comisie
- Tamaianu Olguta ? membrucomisie
- Bilava Cristina - membru comisie
- Zaharia Gina - membru comisie
- Gherghevici Lucian - membru comisie Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic ?obiectul de activitate trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.
Certificatul constatator emis de ONRC va fi prezentat de ofertantul clasat pe primul loc in original ? pentru conformitate sau in copie legalizata notarial, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, in cazul in care certificatul constatator a fost prezentat in copie "conform cu originalul".
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului pe ultimii trei ani sa fie egala sau mai mare de 1.128.000 lei, iar in acest sens se va completa formularul B2; calculul se va face tinand cont de cursul leu/euro astfel: anul 2010-1 euro=4.2099 lei, anul 2011-1 euro=4.2379 lei, 2012 - 1 euro = 4.3837.Fisa de informatii generale
In cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt IMM conform Legii 346/2004 privind stimularea si dezvoltarea IMM-urilor, anexa 1, art. 16, alin.2, acest indicator se reduce cu 50%.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Formular B2 - bilanturi contabile pe anii 2010, 2011, 2012 vizate si inregistrate de organele competente in vigoare in copie stampilata si vizata conform cu originalul sau orice alte documente rerevante care sa ateste cifra de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind echipamentele tehnice ? dovada ca dispune in proprietate, inchiriate sau in alt mod: mijloace de transport care sa asigure aprovizionarea.
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, sa contina cel putin un contract in valoare de cel putin 564.000 lei fara TVA.Lista va fi insotita de cel putin un document /contract/parti relevante contract/proces verbal de receptie prin care sa se confirme livrarea de produse similare/declaratie a operatorului economic
Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular 12 H, copii acte proprietate/ contracte de inchiriere /sau in alt mod in care sa fie nominalizate utilajele/ alte documente care sa ateste detinerea prin alte forme de punere la dispozitie.Formular 12D.Pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parteFormular 12I, Pentru personalul tehnic de specialitate se vor prezenta CV-urile in original.Copii ale diplomelor de studii superioare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Da. Se va organiza o faza finala de licitatie electronica pentru toate produsele la care participa ofertantii calificati sicare se va desfasura intr-o singura runda cu durata de o zi. Ofertantii nu pot vedea cea mai buna oferta si nici numarul de ofertanti. Nu se va folosi pas de licitare.In cazul in care doua sau mai multe oferte depuse au pretul total cel mai scazut identic in urma desfasurarii etapei finale de licitatie electronica, autoritatea contractanta va solicita in termen de 48 de ore o noua propunere financiara, cu ptetul total pentru cantitatile care trebuie aprovizionate, oferta castigatoare fiind cea cu pretul cel mai scazut.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.05.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.05.2013 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.05.2013 10:00
Locul: str. I.L. Caragiale, nr. 1 bis, mun. Calarasi, jud. Calarasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pe baza de act de identitate si imputernicire semnata si stampilata din partea unitatii ofertante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte au pretul total cel mai scazut identic, autoritatea contractanta va solicita o noua propunere financiara, in plic inchis, oferta castigatoare fiind cea cu pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de executare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256^2 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Public Pavaje Spatii Verzi
Adresa postala: str. I.L. Caragiale, nr. 1 bis, jud.Calarasi, Localitatea: calarasi, Cod postal: 910060, Romania, Tel. +40 242311042, Email: [email protected], Fax: +40 242313750
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.04.2013 15:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer