Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE DE PRODUSE DE CARIERA PENTRU ACTIVITATEA DE DRUMURI


Anunt de participare numarul 45830/11.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL PUBLIC PAVAJE SPATII VERZI
Adresa postala: I.L. CARAGIALE, NR.1 BIS, ,Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910060, Romania, Punct(e) de contact: NICOLETA OLGUTA TAMAIANU, Tel.0242-311042, In atentia: MOLDOVEANU CONSTANTIN, Email: [email protected], Fax: 0242-313750, Adresa internet (URL): www.primariacalarasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE DE PRODUSE DE CARIERA PENTRUACTIVITATEA DE DRUMURI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: STR. I.L. CARAGIALE NR.I BIS
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 9, 549, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: ANUAL
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE DE PRODUSE DE CARIERA PENTRUACTIVITATEA DE DRUMURI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14210000-6 - Pietris, nisip, piatra concasata si agregate (Rev.1)
14122100-3-Creta (Rev.1)
26263100-0-Ciment refractar (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CRBLURA 0/4-15000 TO, CRIBLURA 4/8-20000 TO, CRIBLURA 8/16-10000 TO, CRIBLURA 15/25-10000 TO, BALAST-10000 TO, PIATRA SPARTA-50000 TO, CRETA-2000 TO, CIMENT-800 TO, NISIP NATURAL-15000 TO.
Valoarea estimata fara TVA: 9, 549, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE BUNA EXECUTIE este 5% din valoarea contractului subsecvent si se opreste succesiv din facturile emise , GARANTIE DE PARTICIPARE 190980.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL, ORDIN DE PLATA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Prezentare formular 12 A privind eligibilitatea.- Cazier judiciar
-Prezentare formular 12 B privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181/OUG nr.34/2006
- Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale si la bugetul general consolidat valabile la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007)- Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formular C1, privind livrarile de produse in ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.04.2008 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: NUMERAR
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.05.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.05.2008 11:00
Locul: STR. I. L. CARAGIALE NR.1 BIS CALARASI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PE BAZA DE IMPUTERNICIRE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
JUDECATORIA CALARASI
Adresa postala: STR.BUCURESTI, Localitatea: CALARASI, Cod postal: 910161, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC AL SERVICIULUI PUBLIC PAVAJE SPATII VERZI
Adresa postala: STR.I.L. CARAGIALE NR.1 BIS, Localitatea: CALARASI, Cod postal: 910060, Romania, Tel.0242313750, Email: [email protected], Fax: 0242313750
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.03.2008 10:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer