Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de produse de curatenie


Anunt de participare numarul 46636/18.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL EDUCATIEI SI CERCETARII
Adresa postala: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010168, Romania, Punct(e) de contact: GABRIEL LEAHU, Tel.021-4056284, Email: [email protected], Fax: 021-3120140, Adresa internet (URL): www.edu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de produse de curatenie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: MINISTERULEDUCATIEI, CERCETARII SI TINERETULUI
Str. Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 545, 396RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Anual dupa aprobarea bugetului.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Parfumuri si produse de toaleta, Produse de curatat si detergenti, Articolede cateringde unica folosinta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24520000-5 - Parfumuri si produse de toaleta (Rev.1)
24513000-3-Produse de curatat (Rev.1)
36672100-3-Articole de catering de unica folosinta (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prevazute in documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 545, 396RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare va fi defalcat pe loturi astfel: PENTRU LOTUL 1:6902 LEIPENTRU LOTUL 2:3566 LEIPENTRU LOTUL 3:439 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat, plata se efectueaza in contul de Trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori este asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare formularului 12 Adin capitolul de formulare declaratie pe propria raspundere- ORIGINAL.
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, conform FORMULAR 12B din capitolul de Formulare - ORIGINAL
Certificate constatatoare in ORIGINAL sau COPIE LEGALIZATA pentru indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, emise cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor si valabile la data depunerii.
Certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante;
Certificat de sarcini fiscale emis de catre organismele competente ale administratiei publice locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura conform FORMULAR 12C din capitolul de Formulare - ORIGINAL
Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa instanta competenta, in COPIE LEGALIZATA sau XEROCOPIE CERTIFICATA pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicitaprezentarea: rezultatului exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani (2004, 2005, 2006).Bilantul contabilpe ultimii trei ani financiari (2004, 2005, 2006) in copie, insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente si /sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala trebuie sa fie de cel putin: - 172 558 lei pentru Lotul 1- 89 160 lei pentru Lotul 2- 10 980 lei pentru Lotul 3pentru participarea la fiecare din loturile de produse.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita, completarea Declaratiei privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, conform FORMULAR 12D din capitolul de Formulare - ORIGINAL.
Cerinte minime pentru participarea la fiecare lot:
Daca exista mai multe contracte care indeplinescseparat conditia valorica, pentru fiecare contract de experienta similara trebuie completat cate un exemplar din FORMULARUL B3 din capitolul de Formulare - ORIGINAL.
Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii pentru toate produsele ofertate si pentru ofertant. Ofertantul va prezenta orice document care sa ateste conformitatea cu cel putin unul din standardele si normele de calitate cunoscute: national, al Uniunii Europene sau International.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita incheierea si indeplinirea unui contract (valoarea poate include si actele aditionale aferente unui contract) al carui obiect a fost furnizarea de produse similare si care a avut o valoare de cel putin : - 103 534 lei pentru Lotul 1- 53 496 lei pentru Lotul 2- 6 588 lei pentru Lotul 3
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.04.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.05.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.05.2008 14:30
Locul: Sediul MECT din strada Berthelot nr. 28-30
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantii pe baza unei imputerniciri.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridic si Contencios din cadrul MECT
Adresa postala: Strada General Berthelot nr. 28-30, sector 1, etaj 1, camera 41, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010168, Romania, Tel.4055634, Email: [email protected], Fax: 3172855, Adresa internet (URL): www.edu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2008 13:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer