Licitatie Publica - Achizitie de produse de papetarie si accesorii birou
Anunt de participare numarul 17049/31.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE IONUT ZLOTA, Tel.021 317 10 05 int 215, Email: [email protected], Fax: 021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA TARGU-MURES
Adresa postala: str.Enescu, nr.6, ,Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel.0265/250074, In atentia: Stainbok Sorin, Email: [email protected], Fax: 0265/26447
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA SILVICA TARGU-MURES
Adresa postala: str.Enescu, nr.6, ,Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel.0265/250074, In atentia: Stainbok Sorin, Email: [email protected], Fax: 0265/264447
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA SILVICA TARGU-MURES
Adresa postala: str.Enescu, nr.6, ,Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel.0265/250074, In atentia: Stainbok Sorin, Email: [email protected], Fax: 0265/264447
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: administrarea padurilor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de produse de papetarie si accesorii birou
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul DS Tg-Mures si subunitatile acesteia din judetul Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie produse de papetarie si accesorii de birou
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22800000-8 - Registre, registre contabile, clasoare, formulare si alte articole imprimate de papetarie din hartie sau din carton (Rev.1)
30192000-1-Accesorii de birou (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
produse papetarie si accesorii de birou conf. formular C1
Valoarea estimata fara TVA: intre 30, 000 si 40, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 18.07.2007 pana la 17.07.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 680lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertantii au dreptul de ase asocia in vederea depunerii de oferta comuna in conditiile art. 44 alin1si 2 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181din OUg 34/2006; certificat de inregistrare in scopuri de TVA emis de O.R.C.;declaratie privind eligibilitatea; copia statutului din care sa reiasa co obiectul de activitate se regaseste activitatatea licitata;documente privind plata la zi ataxelor locale si la bugetul general consolidat;declaratia privind calitatea de participant la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentarea fisei de informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3ani;ultimul bilant contabildepus si semnat, ;dovada platii taxelor
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentarea formularului12D;autorizatie pentru livrarea produselor; declaratie pe proprie raspundere ca rodusele sunt noi.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
pretul cel mai scazut
70%
Descriere:
2.
transportul la sediul subunitatilor
10%
Descriere:
3.
calitatea produselor apreciata de membrii comisiei
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.06.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: cu O.P. sau numerarar la caseria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.07.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.07.2007 12:00
Locul: Directia silvica Targu-Mures Str.Enescu, nr.6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Administratorul firmei sau un imputernicit al acestuia
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: str.Bolyai, nr.30, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540067, Romania, Tel.0265/269200, Fax: 0265/269199
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Targu Mures Oficiul juridic
Adresa postala: str. Enescu, nr.6, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel.0265/250074, Email: [email protected], Fax: 0265/264447
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.05.2007 14:59