Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de produse din plastic (PVC, PP si PE)


Anunt de participare numarul 26580/06.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Termoserv Bucuresti S.A.
Adresa postala: str. Releului nr.2, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 032109, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Achim, Tel.021-3462219, In atentia: Andrei Balescu, Email: [email protected], Fax: 021-3462458, Adresa internet (URL): www.termoserv-bucuresti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
Altele: prestari de servicii de reparatii termoenergetice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de produse din plastic (PVC, PP si PE)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, srt.Releului nr.2, sector 3, in curtea CET SUD
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de produse din plastic (PVC, PP si PE)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
28863172-5 - Conducte din polietilena (Rev.1)
28863241-0-Racorduri de conducte din polietilena (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea de produse ce urmeaza a se livra este in conformitate cu anexa la caietul de sarcini care face parte din documentatia pentru elaborarea ofertei
Valoarea estimata fara TVA: intre 100, 000 si 120, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantii: de buna executie - 10% din val. contractului exclusiv TVA, tehnica pentru prod. livrate - 24 de luni de la punerea lor in opera; de participare la licitatie - 5000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
modalitati de finantare: buget propriu al autoritatii contractante;modalitati de plata: prin o.p., termen de scadenta 60 de zile de la inreg. facturii la sediul autoritatii contractante.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ofertant unic sau asociere/subcontractare (conf. art. 44/45 din OUG 34/2006)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. declaratie privind situatia personala a ofertantului;
2. Certificat de Inregistrare al Societatii sau documente echivalente pentru persoanele fizice/juridice straine;
3. Certificat constatator emis de oficiul Registrul Comertului sau documente echivalente pentru persoanele fizice/juridice straine;
4. Informatii generale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nu este cazul;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
nu este cazul;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa privind experienta similara - se va completa formularul pentru experienta similara care face parte din documentatia pentru elaborarea ofertei;
2. Certificat/declaratie de conformitate pentru produsele livrate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
valoare oferta
75%
Descriere:
2.
termen de livrare
25%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10541/01.08.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.08.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria societatii sau o.p. - informatii la numarul de telefon 021-3462219 sau la [email protected]
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2007 10:00
Locul: la sediul SC Termoserv Bucuresti SA, din Bucuresti, str.Releului nr.2, sector 3, in curtea CET SUD
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice persoana care prezinta imputernicire din partea unei societati care depune oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel Bucuresti
Adresa postala: Sos Oltenitei 107-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.021-3323337, Email: -, Fax: 021-3321240, Adresa internet (URL): -
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Termoserv Bucuresti SA - Compartiment Juridic
Adresa postala: Str. Releului nr.2, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 032109, Romania, Tel.021-3462219, Email: -, Fax: 021-3462458, Adresa internet (URL): -
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.08.2007 08:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer