Licitatie Publica - Achizitie de produse: echipamente de protectie si lucru, Achizitie de produse: echipamente de protectie si lucru pentru salariatii CFR
Anunt de intentie (utilitati) numarul 6721/10.07.2007
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Directia Comerciala-Serv. Achizitii Publice, Tel.021/3192433, In atentia: mariana oman, Email: [email protected], Fax: 021/3192433, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Servicii feroviare
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Achizitie de produse: echipamente de protectie si lucru
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de produse: echipamente de protectie si lucru
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
18100000-0 - Imbracaminte de uz profesional, imbracaminte speciala de lucru si accesorii (Rev.1)
19330000-8-Incaltaminte de protectie (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 27.08.2007
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 27.08.2007
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 21.12.2007
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 950, 000 si 5, 000, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare este din fonduri proprii ale CNCF CFR SA.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.8)
Informatii suplimentare
Tipurile de produse care se achizitioneaza sunt prezentate in documentetia de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie de produse nr.9/2007
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Achizitie de produse: echipamente de protectie si lucru pentru salariatii CFR
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de produse: echipamente de protectie si lucru
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
18100000-0 - Imbracaminte de uz profesional, imbracaminte speciala de lucru si accesorii (Rev.1)
19330000-8-Incaltaminte de protectie (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 27.08.2007
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 27.08.2007
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 21.12.2007
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 950, 000 si 5, 000, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare este din fonduri proprii ale CNCF CFR SA.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.8)
Informatii suplimentare
Tipurile de produse care se achizitioneaza sunt prezentate in documentetia de atribuire.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie de produse nr.9/2007
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 5, 000, 000 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
09.07.2007 13:25