Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de produse: motorina euro 5


Anunt de participare numarul 144361/14.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL PUBLIC PAVAJE SPATII VERZI
Adresa postala: I.L. CARAGIALE, NR.1 BIS, ,Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910060, Romania, Punct(e) de contact: MoldoveanuConstantin, Tel. +40 242311042, Email: [email protected], Fax: +40 242313750, Adresa internet (URL): www.primariacalarasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de produse: motorina euro 5
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Calarasi, str. I.L. Caragiale, nr. 1 bis, jud. Calarasi si Soseaua Chiciului, km. 92+200
Codul NUTS: RO312 - Calarasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de produse: motorina euro 5 si transport pana la sediul autoritatii contractante
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
60100000-9-Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
motorina euro 5 - 80 to
Valoarea estimata fara TVA: 528, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
DaDa - 10560 - 2% din valoarea contractului fara TVA. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei - 30 de zile de la data limita a depunerii ofertei. Garantia pentru participare se va constitui in lei sau in valuta , specificandu-se data la care se face echivalenta leu/valuta in urmatoarele forme: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, conform formularului nr.11; b) ordin de plata in contul autoritatii contractante : RO13TREZ2015006XXX001912 - TREZORERIA CALARASI ; c) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in D.A. Dovada constituirii garantiei de participare se va depune si in SEAP, dar se va prezenta si in original la sediul autoritatii contractante. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi considerate neconforme. In cazul contestatiilor, in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma conform art. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cursul valutar leu/alta valuta este cel de la BNR din data de 13.03.2013 Da - in valoare de 5% din valoarea contractului fara TVA si se constituie conform art.90 din HG925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin oprire succesiva din facturile emise. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont de trezorerie la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea ? declaratie privind eligibilitatea conform formular 12A-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? formular 12B-Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? formular 12C-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile scadente in luna anterioara depunerii ofertelor-Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa obligatiile exigibile scadente in luna anterioara depunerii ofertelor-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006Persoane care aproba/semneaza documente emise in legatura cu procedura de atribuire din partea autoritatii contractante- Brinza Adriana - director general- Moldoveanu Constantin - presedinte comisie- Mihalcea Mircea Adrian ? secretar comisie
- Bilava Cristina - membru comisie- Gherghevici Lucian - menbru comisie
- Gheorghe Vasile - menbru comisie Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic ? din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar comercializarea produsului solicitat prin prezenta documentatie de atribuire. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Certificatului constatator emis de ONRC va fi prezentat de ofertantul clasat pe primul loc in original ? pentru conformitate sau in copie legalizata notarial, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului pe ultimii trei
ani(2010-1 euro= 4.2099, 2011-1 euro= 4.2379, 2012 - 1 euro = 4.3837) sa
fie de cel putin 528.000 lei, iar in acest sens se va completa Fisa de informatii generale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Fisa de informatii generale- bilanturi contabile pe anii 2010, 2011, 2012 vizate si inregistrate de organele competente in vigoare in una din formele: original; copie legalizata; copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";. sau orice alte documente relevante din care sa reiasa cifra de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind echipamentele tehnice ? ofertantul va face dovada gradului de acoperire la nivel local sau judetean , pentru care va prezenta o lista cu statiile de alimentare (minim una in judetul Calarasi),
Lista livrarilor de produse in ultimii 3 ani.
Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant. Cerinte minime:
- 1 persoana desemnata care sa raspunda de derularea contractului, - 1 persoana responsabila pentru asigurarea controlului calitatii,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular 12 H, copii acte proprietate sau inchiriereFormular 12D. lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte ca au fost livrate produse similare in baza a cel putin un contract in valoare de minimum 129600 lei fara TVA, .; livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise, sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unor certificate/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Cursul de referinta utilizat este urmatorul 2010-1 euro= 4.2099, 2011-1 euro= 4.2379, 2012 - 1 euro = 4.3837 iar pentru echivalenta se va avea in vedere cursul anual al valutei utilizate.Formular 12I, Cv-uri semnate si datate, pentru personalul nominalizat pentru derularea contractului.Copii dupa documente relevante care sa confirme cerintele minime impuse.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.06.2013 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.07.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.07.2013 11:00
Locul: str. I.L. Caragiale, nr. 1 bis, mun. Calarasi, jud. Calarasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor pe baza de act de identitate si imputernicire semnata si stampilata din partea unitatii ofertante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte au pretul total cel mai scazut identic, autoritatea contractanta va solicita o noua propunere financiara, in plic inchis, oferta castigatoare fiind cea cu pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL PUBLIC PAVAJE SPATII VERZI
Adresa postala: STR. I.L. CARAGIALE, NR. 1 BIS, JUD. CALARASI, Localitatea: CALARASI, Cod postal: 910060, Romania, Tel. +40 242311042, Email: [email protected], Fax: +40 242313750
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.06.2013 08:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer