Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de produse pentru realizarea si implementarea unui sistem informatic integrat din cadrul proiectului ?Dezvoltarea serviciilor de E-Sanatate oferite de Spitalul Municipal Fagaras.


Anunt de participare numarul 135782/22.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Municipal " DR. AUREL TULBURE"
Adresa postala: Fagaras , Ghioceilor Nr. 1, Localitatea: Fagaras, Cod postal: 505200, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Toaca, Tel. +40 0268212522, Email: [email protected], Fax: +40 0268211665, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de produse pentru realizarea si implementarea unui sistem informatic integrat din cadrul proiectului ?Dezvoltarea serviciilor de E-Sanatate oferite de Spitalul Municipal Fagaras.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL MUNICIPAL ?DR.A.TULBURE?FAGARAS, STR. GHIOCEILOR , NR.1, FAGARAS
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de produse pentru realizarea si implementarea unui sistem informatic integrat din cadrul proiectului ?Dezvoltarea serviciilor de E-Sanatate oferite de Spitalul Municipal Fagaras.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de furnizare de produse ?i prestari de servicii pentru realizarea ?i implementarea unui sistem informatic medical integrat pentru Spitalul Municipal ?DR.A.TULBURE? Fagara?.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 704, 846.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul este de 52.000 lei, fara TVA. Modul de constituire: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006 prin: a)virament bancar in contul RO79TREZ1325006XXX001413 .deschis la Trezoreria FAGARAS, CIF: 4384389, sau b) instrument de garantare. Instrumentul de garantare trebuie constituit irevocabil in favoarea Spitalului Municipal ?Dr. A. Tulbure? Fagarasde o societatea bancara ori de o societate de asigurari ?i trebuie prezentat, in original, in limba romana, in conformitate cu Anexa nr. 11 din Sec?iunea Formulare.Nota: Instrumentul de garantare prezentat trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu toate cele 4 situa?ii prevazute in cuprinsul formularului din Anexa nr. 11 la lit. a)-d), in caz contrar autoritatea contractanta va dispune masurile prevazute la punctul iv) de mai jos.i) Perioada de valabilitate a garan?iei de participare este de 90 (nouazeci) de zile de la data limita de depunere a ofertelor;ii) Cuantumul ce se va re?ine in condi?iile art 278^1 din OUG 34/2006 este de 6.379, 99 leiiii) Dovada constituirii garan?iei de participare trebuie prezentata pana cel mai tarziu la data ?i ora stabilite pentru deschiderea ofertelor;iv) In cazul in care dovada constituirii garan?iei de participare nu este prezentata cel mai tarziu la data ?i ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, precum ?i in cazul in care nu este constituita in cuantumul, forma ?i avand perioada de valabilitate prevazute mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila ?i respinsa. i) Cuantumul garan?iei de buna execu?ie: 5% din pre?ul total al contractului in lei, fara TVA;ii) Modul de constituire a garan?iei de buna execu?ie: instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, potrivit prevederilor art. 90 din HG 925/2006 in conformitate cu modelul din Anexa nr. 15 din Sec?iunea Formulare;iii) Daca par?ile convin, garan?ia de buna execu?ie se poate constitui ?i prin re?ineri succesive din sumele datorate pentru facturile par?iale. Se vor respecta prevederile HG nr. 1045/2011;iv) Garan?ia de buna execu?ie constituita in baza contractului de servicii se elibereaza/restituie, in conformitate cu prevederile nr. 92 alin.(1) din HG 925/2006, in termen de 14 (paisprezece) zile de la data semnarii fara obiec?iuni a procesului de acceptan?a finala a produselor ?i serviciilor, in condi?iile stipulate in contractul de furnizare, daca pana la acea data nu au fost ridicate preten?ii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POSCCE2007-2013 AxaIII?Dezv. si cresterea eficientei serv. publ. electronice ? Op 4 ?Sustinerea impl. de solutii de e-sanatate si asig. conexiunii la broadband, acolo unde este necesar? ? local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declara?ie privind eligibilitatea: ofertantul va prezenta, declara?ia pe proprie raspundere a reprezentantului legal in conformitatea cu Anexa nr. 1 din Sec?iunea Formulare;
SE DEPUNE SUB FORMA SCANATA IN SEAP, SEMNAT SI STAMPILAT CU MENTIUNEA?CONFORM CU ORIGINALUL? (SE UTILIZEAZA SEMNATURA ELECTRONICA, EXTINSA SI NECRIPTATA)Declara?ie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, ofertantul va prezenta, declara?ia pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 2 din Sec?iunea Formulare;
SE DEPUNE SUB FORMA SCANATA IN SEAP, SEMNAT SI STAMPILAT CU MENTIUNEA?CONFORM CU ORIGINALUL? (SE UTILIZEAZA SEMNATURA ELECTRONICA, EXTINSA SI NECRIPTATA)Declara?ie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, ofertantul va prezenta, declara?ia pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 3 din Sec?iunea Formulare;
Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procesului de achizitie sunt:
Manager Ghetea Laurean
Director fin.-contabil- Ec. Toaca Cristina
Director medical- Dr. Grigorita Constantin
Ec. Ciordas Eugenia
Achizitii- Jr. Demeter CristinaSE DEPUNE SUB FORMA SCANATA IN SEAP, SEMNAT SI STAMPILAT CU MENTIUNEA?CONFORM CU ORIGINALUL? (SE UTILIZEAZA SEMNATURA ELECTRONICA, EXTINSA SI NECRIPTATA)Certificat de participare la licita?ie cu oferta independenta: ofertantul va prezenta, ?Certificat de participare la licita?ie cu oferta independenta? semnat de reprezentantu legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 4 din Sec?iunea Formulare;
SE DEPUNE SUB FORMA SCANATA IN SEAP, SEMNAT SI STAMPILAT CU MENTIUNEA?CONFORM CU ORIGINALUL? (SE UTILIZEAZA SEMNATURA ELECTRONICA, EXTINSA SI NECRIPTATA)Declara?ie privind calitatea de participant la procedura, ofertantul va prezenta, declara?ia pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 5 din Sec?iunea Formulare;
SE DEPUNE SUB FORMA SCANATA IN SEAP, SEMNAT SI STAMPILAT CU MENTIUNEA?CONFORM CU ORIGINALUL? (SE UTILIZEAZA SEMNATURA ELECTRONICA, EXTINSA SI NECRIPTATA)Pentru persoanele juridice/fizice romane: Ofertantul va prezenta, Certificat Fiscal eliberat de Direc?ia de Impozite ?i Taxe Locale a unita?ii administrative teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste situa?ia obliga?iilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
SE DEPUNE SUB FORMA SCANATA IN SEAP, SEMNAT SI STAMPILAT CU MENTIUNEA?CONFORM CU ORIGINALUL? (SE UTILIZEAZA SEMNATURA ELECTRONICA, EXTINSA SI NECRIPTATA)
Ofertantul va prezenta, Certificat Fiscal eliberat de organul de administrare fiscala al unita?ii administrative teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste situa?ia obliga?iilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
SE DEPUNE SUB FORMA SCANATA IN SEAP, SEMNAT SI STAMPILAT CU MENTIUNEA?CONFORM CU ORIGINALUL? (SE UTILIZEAZA SEMNATURA ELECTRONICA, EXTINSA SI NECRIPTATA)
Pentru persoanele juridice/fizice straine:
Ofertantul va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca ca ?i-au indeplinit obliga?iile de plata a impozitelor, taxelor ?i contribu?iilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata ?i legalizata la notar.
SE DEPUNE SUB FORMA SCANATA IN SEAP, SEMNAT SI STAMPILAT CU MENTIUNEA?CONFORM CU ORIGINALUL? (SE UTILIZEAZA SEMNATURA ELECTRONICA, EXTINSA SI NECRIPTATA)
Nota: In cazul unei oferte comune, fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documentele din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind situa?ia personala a ofertantului.
SE DEPUNE SUB FORMA SCANATA IN SEAP, SEMNAT SI STAMPILAT CU MENTIUNEA?CONFORM CU ORIGINALUL? (SE UTILIZEAZA SEMNATURA ELECTRONICA, EXTINSA SI NECRIPTATA) Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor men?ionate: Pentru persoanela juridice/fizice romane:
Ofertantul va prezenta, Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comer?ului de pe langa Tribunalul competent teritorial din care sa rezulte:
a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activita?i in concordan?a cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit;
b) ca persoana juridica/fizica este in func?iune ?i nu sunt inscrise men?iuni cu privire la intrarea in faliment ca urmare a hotararii pronun?ate de judecatorul-sindic;
c) persoanele care reprezinta persoana juridica in rela?ia cu ter?ii
SE DEPUNE SUB FORMA SCANATA IN SEAP, SEMNAT SI STAMPILAT CU MENTIUNEA?CONFORM CU ORIGINALUL? (SE UTILIZEAZA SEMNATURA ELECTRONICA, EXTINSA SI NECRIPTATA). OFERTANTUL CLASAT IN URMA EVALUARII PE PRIMUL LOC VA PREZENTA PENTRU STABILIREA CONFORMITATII CERTIFICATUL SI IN ORIGINAL/COPIE LEGALIZATA LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE.Pentru persoanele juridice/fizice straine:
Ofertantul va prezenta documente edificatoare, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat, valabile la data depunerii ofertei, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de inregistrare/atestare ori apartenen?a din punct de vedere profesional ?i in care sa se men?ioneze persoanele care reprezinta entitatea in rela?iile cu ter?ii, in conformitatea cu prevederile legale din ?ara in care este rezident. De asemenea ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca ca obiectul sau de activitate include activita?i in concordan?a cu obiectul contractului ce urmeza a fi atribuit.
SE DEPUNE SUB FORMA SCANATA IN SEAP, SEMNAT SI STAMPILAT CU MENTIUNEA?CONFORM CU ORIGINALUL? (SE UTILIZEAZA SEMNATURA ELECTRONICA, EXTINSA SI NECRIPTATA)Nota: In cazul unei oferte comune, fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documentele din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind situa?ia personala a ofertantului.
SE DEPUNE SUB FORMA SCANATA IN SEAP, SEMNAT SI STAMPILAT CU MENTIUNEA?CONFORM CU ORIGINALUL? (SE UTILIZEAZA SEMNATURA ELECTRONICA, EXTINSA SI NECRIPTATA)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie globala
Se solicita ca media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 (trei) ani sa fie de cel pu?in 5.200.000 lei
Ofertan?ii vor utiliza cursul mediu de schimb anual al BNR pentru anii respectivi.
In cazul unei oferte comune cerin?a de calificare privind situa?ia economica profesionala se demostreaza prin luarea in considera?ie a resurselor tuturor membrilor grupului (prin cumul) conform art. 186 alin. (3) din OUG nr. 34/2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
Se solicita prezentarea Listei principalelor produse furnizate in ultimii 3 ani, con?inand valori, perioada, beneficiari, indiferent daca ace?tia din urma sunt autorita?i contractante sau clien?i priva?i, prin care ofertantul sa demonstreze a furnizat in ultimii 3 ani, in baza unui contract de furnizare de pachete software ?i sisteme informatice, (hardware, baze de date, aplica?ii, portal) de complexitate similara, in valoare de minim 2.700.000 lei, fara TVA.In cazul unor oferte comune, cerin?ele de calificare cu privire la experien?a similara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (prin cumul) conform art. 190 alin. (3) din OUG nr. 34/2006
Utilaje
Se solicita prezentarea declara?iei privind echipamentele tehnice ?i specializate de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului
Personal de specialitate ? observa?ii generale
Se solicita prezentarea de informa?ii referitoare la personalul de specialitate din care sa rezulte ca ofertantul dispune sau a ob?inut angajamentul de participare pentru cel pu?in 8 (opt) persoane care vor alcatui echipa prestatorului implicata in implementarea proiectului ?i ca persoanele nominalizate au experien?a profesionala ?i cuno?tin?ele teoretice ?i practice relevante men?ionate in cele de urmeaza.
Nivelul de expertiza al echipei trebuie sa fie constant pe toata perioda de implementare a proiectului.
A.Personal de specialitate ? Manager de proiect
Trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerin?e:
-Certificare Prince2 sau echivalent;
- Experien?a generala in domeniul IT de minim 5 ani
-Implicarea ca manager de proiect in implementarea unui contract de furnizare de pachete software ?i sisteme informatice, (hardware, baze de date, aplica?ii, portal) de complexitate similara, finalizat in ultimii 3 ani.
B.Personal de specialitate ? Arhitect baze de date
Trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerin?e:
- Specializare in sistemul de baze de date ofertat
- Experien?a in implementarea unui proiect privind sistem informatic de complexitatea similara.
C.Personal de specialitate ? Dezvoltator baze de date
Trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerin?e:
-Certificare in dezvoltarea bazei de date utilizate de solu?ia software ofertata
- Experien?a in domeniul IT de minim 3 ani
- Experien?a in implementarea unui proiect privind sistem informatic de complexitatea similara.
D.Personal de specialitate ? Analist software
Trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerin?e:
-De?ine competen?e in analiza software pe tehnologia pe care se bazeaza solu?ia ofertata
- Experien?a in domeniul IT de minim 3 ani
- Experien?a in implementarea unui proiect privind sistem informatic de complexitatea similara.
E.Personal de specialitate ? Dezvoltator software
Trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerin?e:
-De?ine competen?e in dezvoltare software pe tehnologia pe care se bazeaza solu?ia ofertata
- Experien?a in domeniul IT de minim 3 ani
- Experien?a in implementarea unui proiect privind sistem informatic de complexitatea similara.
F.Personal de specialitate ? Inginer de testing
Trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerin?e:
-De?ine competen?e de utilizare a instrumentelor de testare indicate in oferta
- Experien?a in domeniul IT de minim 3 ani
- Experien?a in implementarea unui proiect privind sistem informatic de complexitatea similara
G.Personal de specialitate ? Expert infrastructura hardware
Trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerin?e:
-Certificare in instalare ?i configurare re?ele ?i servere
- Experien?a in domeniul IT de minim 3 ani
- Experien?a in implementarea unui proiect privind sistem informatic de complexitatea similara.
H.Personal de specialitate ? Instructor
Trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerin?e:
-Certificare de instructor in solu?ia ofertata
- Experien?a in domeniul IT de minim 3 ani
- Experien?a in implementarea unui proiect privind sistem informatic de complexitatea similara.
Personal de specialitate ? considera?ii finaleFormularul din Anexa nr. 9 trebuie inso?it de inscrisuri care sa demonstreze participarea la proiectele nominalizate din care sa rezulte ca ele de?in experien?a solicitata la punctele A.-H.. Inscrisurile care sa ateste participarea la proiectele nominalizate trebuie sa cuprinda informa?ii din care sa rezulte participarea la proiect a persoanei nominalizate de ofertant, calitatea in care aceasta a participat la proiect ?i obiectul proiectului.
Nota:
In cazul unei oferte comune, cerin?ele de calificare cu privire la personalul de specialitate se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (prin cumul) conform art.190 alin. (3) don OUG nr. 34/2006
Se solicita ca ofertantul sa demonstreze ca are implementat un sistem de management al calita?ii in conformitate cu prevederile ISO SR EN 9001 sau echivalent.
Nota:
In cazul unei oferte comune, cerin?ele de calificare cu privire la sistemele de management al calita?ii se demonstreaza individual de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o semneaza, conform Anexei nr. 2 la Ordinul ANRMAP nr. 509/2011.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
50%
50
Descriere: Descriere: P1 ? punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul total al ofertei, fara TVA (in lei)? se acorda astfel: a) pentru cel mai mic dintre pre?urile totale ale ofertelor primite [pretminim] se acorda50 de puncte; b) pentru orice alt pret total [pret(n)]decat cel prevazut la lit. a punctajul se acorda astfel: P1=[pre?tminim/pret(n)]x50
2.
2. Termen de finalizare (in zile calendaristice)
45%
45
Descriere: Descriere: P2 ? punctajul pentru factorul de evaluare ?Termen de finalizare (in zile calendaristice)? se acorda astfel: a) pentru cel mai mic dintre termenele de finalizare ale ofertelor primite [termenminim] se acorda45 de puncte; b) pentru orice alt termen de finalizare [termen(n)]decat cel prevazut la lit. a punctajul se acorda astfel: P2=[termenminim/termen(n)]x45Perioada minima realista de finalizare a proiectului este de 30 de zile. Pentru orice termen mai mic de 30 de zile oferta nu se va puncta suplimentar.Perioada maxima de finalizare a proiectului este de 4 luni, dar nu mai tarziu de 30.11.2012. Pentru termene de finalizare mai mari de 4 luni oferta va fi respinsa, pentru neindeplinirea cerin?ei minime.
3.
3.Termen de garantie (in ani) ? pentru sistemul software integrat
2%
2
Descriere: Garantia minima solicitata pentru implementarea proiectului este de 1(un) an, termenele de garan?ie superioare ofertate vor primi puncte dupa cum urmeaza: Pt. termene de garantie intre 1 si 2 ani se acorda 0 punctePt. termene de garantie mai mari sau egale cu 2 ani se acorda 2 puncte;Pt. termene de garantie mai mici de 1 an oferta va fi respinsa, pentru neindeplinirea cerintei minime.
4.
4.Identif., descrierea si arg. riscurilor care pot afecta executia contractului si recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate, fara a se afecta cerintele caietului de sarcini.
3%
3
Descriere: Se vor contabiliza toate riscurile identificate, suplimentar celor prevazute in caietul de sarcini, pentru executia activitatilor si ducerea la indeplinire a proiectului, precum si recomandarile de reducere/eliminare a lor, analizate de fiecare ofertant in propunerea tehnica in vederea obtinerii numarului maxim de riscuri cu recomandarile aferente, notat NIR.Descriere: P4 ? punctajul pentru factorul de evaluare ?Identificarea riscurilor si recomandarile pentru reducerea lor? se acorda astfel: a) pentru cel mai mare NIRdintre celeanalizate de ofertanti [NIRmaxim] se acorda3 de puncte; b) pentru orice alt NIR [NIR(n)]decat cel prevazut la lit. a punctajul se acorda astfel: P4=[NIR(n)/NIRmaxim]x3;Pfinal = punctajul obtinut de fiecare ofertant in parte
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
Pondere componenta tehnica: 50 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2615/06.04.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.06.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.07.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.07.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice, AxaIII?Dezv. si cresterea eficientei serv. publ. electronice ? Op 4 ?Sustinerea impl. de solutii de e-sanatate si asig. conexiunii la broadband, acolo unde este necesar? ? local.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
II.3)DURATA CTR SAU TERMEN DE FINALIZARE: patru luni pana la 30.11.2012.INCHEIERE CTR: Potrivit art.94 din HG.925/2006 actualizata, ?Indiferent de momentul initierii procedurii de atribuire, AC are obligatia de a verifica, inainte de incheierea contractului, respectarea dispozitiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice.?In baza art.209 alin.1, lit. c) din OUG 34/2006 actualizata, AC isi rezerva dreptul de a nu semna contractul in cazul in care dupa finalizarea procedurii de atribuire si inainte de semnarea contractului, nu are asigurata sursa de finantare asa cum este prevazut de Legea finantelor publice cu nr.500/2002, aflandu-se astfel in imposibilitatea incheierii contractului de achizitie publica.Condi?ii financiare impuse de contract: Prestarea serviciilor specificate in Caietul de Sarcini vor incepe dupa semnarea contractului de ambele par?i.Plata serviciilor se va face prin OP, in lei, la 90 de zile de la acceptarea la plata a facturilor, pentru serviciile prestate ?i produsele livrate in baza proceselor-verbale de recep?ie semnate de reprezentan?ii celor doua par?i, adica reprezentan?ii prestatorului ?i reprezentan?ii achizitorului. Nota: Ofertantul este obligat sa prezinte eventualele obiec?iuni la propunerea de contract, AC rezervandu-?i dreptul de a respinge oferta ca neconforma, in condi?iile art 36 alin. (2) din HG 925/2006, daca obiec?iunile la clauzele contractuale sunt inacceptabile fiind in mod evident dezavantajoase iar ofertantul, de?i a fost informat cu privire la respectiva situa?ie, nu accepta renun?area la clauzele respective.Nu se vor negocia clauze contractuale in privin?a carora nu s-au facut obiec?iuni prin oferta depusa.In cazul ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale modalitatea de departajare va fi pre?ul. AC va solicita clarificari prin intermediul SEAP in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente ce con?in noile pre?uri.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac: cele prevazute la art 2562 din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL MUNICIPAL "DR.A.TULBURE" FAGARAS
Adresa postala: STR. GHIOCEILOR, NR.1, FAGARAS, Localitatea: FAGARAS, Cod postal: 505200, Romania, Tel. +40 0268211665, Fax: +40 0268211665, Adresa internet (URL): http: //www.e-licitatie.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.05.2012 10:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer