Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 133880 | 134.179 | 134247 | 134543 | 13477 | 134954 | 135021 | 135309 | 135565 | 135803 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de produse pentru realizarea si implementarea unui sistem informatic integrat din cadrul proiectului ?MANAGEMENT EFICIENT AL SERVICIILOR DE SANATATE IN INSTITUTUL NATIONAL DE NEUROLOGIE SI BOLI NEUROVASCULARE, SPITALUL CLINIC DE NEFROLOGIE ?DR.


Anunt de participare numarul 147273/16.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul National de Neurologie si Boli Neurovasculare
Adresa postala: Sos. Berceni 10-12, Sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041914, Romania, Punct(e) de contact: Habuc Maria, Tel. +40 213346463, Email: [email protected], Fax: +40 213346463, Adresa internet (URL): www.innbn-bucuresti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
alte organisme abilitate de legea publica
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de produse pentru realizarea si implementarea unui sistem informatic integrat din cadrul proiectului ?MANAGEMENT EFICIENT AL SERVICIILOR DE SANATATE IN INSTITUTUL NATIONAL DE NEUROLOGIE SI BOLI NEUROVASCULARE, SPITALUL CLINIC DE NEFROLOGIE ?DR. CAROL DAVILA? SI SPITALUL CLINIC DE URGENTA PENTRU COPII ?MARIE S. CURIE (MESS)?.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Institutului National de Neurologie si Boli Neurovasculare
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de produse pentru realizarea si implementarea unui sistem informatic integrat din cadrul proiectului ?MANAGEMENT EFICIENT AL SERVICIILOR DE SANATATE IN INSTITUTUL NATIONAL DE NEUROLOGIE SI BOLI NEUROVASCULARE, SPITALUL CLINIC DE NEFROLOGIE ?DR. CAROL DAVILA? SI SPITALUL CLINIC DE URGENTA PENTRU COPII ?MARIE S. CURIE (MESS)?.? Aplicatie Informatica si Pachete Licente
? Servicii dezvoltare software (implementarea, interconectarea aplicatiilor medicale implementate in cadrul unitatilor sanitare partenere si testarea sistemului informatic integrat medical)? Servicii de instalare si configurare retea? Servicii formare utilizatori si administratori? Echipamente (inclusiv instalare) si dotari
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
32420000-3-Echipament de retea (Rev.2)
72200000-7-Servicii de programare si de consultanta software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform cap.3.8 Centralizator de livrari din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 5, 196, 467.98RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul este de 100.000 lei, fara TVA. Modul de constituire: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006 prin: a) virament bancar in contul RO77TREZ7045005XXX004253. sau b) instrument de garantare. Instrumentul de garantare trebuie constituit irevocabil in favoarea Institutul National de Neurologie si Boli Neurovasculare Bucuresti de o societatea bancara ori de o societate de asigurari si trebuie prezentat, in original, in limba romana, in conformitate cu formularul specific din Sectiunea de Formulare. Nota: Instrumentul de garantare prezentat trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu toate cele 4 situatii prevazute in cuprinsul formularului specific din Sectiunea de Formulare, in caz contrar autoritatea contractanta va dispune masurile prevazute la punctul iv) de mai jos. i) Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 (nouazeci) de zile de la data limita de depunere a ofertelor; ii) Cuantumul ce se va retine in conditiile art 278^1 din OUG 34/2006 este de 8.079, 64 lei iii) Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor; iv) In cazul in care dovada constituirii garantiei de participare nu este prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate prevazute mai sus, respective oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa. Pentru determinarea echivalentei pentru o garantie de participare depusa in alta moneda/valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. i) Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul total al contractului in lei, fara TVA;ii) Modul de constituire a garantiei de buna executie: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, potrivit prevederilor art. 90 din HG 925/2006 in conformitate cu formularul specific din Sectiunea de Formulare;iii) Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. Se vor respecta prevederile HG nr. 1045/2011;iv) Garantia de buna executie constituita in baza contractului de furnizare se elibereaza/restituie, in conformitate cu prevederile nr. 92 alin.(1) din HG 925/2006, in termen de 14 (paisprezece) zile de la data semnarii fara obiectiuni a procesului de acceptanta finala
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POSCCE2007-2013 Axa III, Operatiunea 4 ?Sustinerea implementarii de solutii de e-sanatate si asigurarea conexiunii la broadband, acolo unde este necesar? ? local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea: se va prezenta declaratia pe proprie raspundere a ofertantului in conformitate cu formularul specific din Sectiunea de Formulare;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, se va prezenta declaratia pe propria raspundere a ofertantului in conformitate cu formularul specific din Sectiunea de Formulare;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, se va prezenta declaratia pe propria raspundere a ofertantului in conformitate cu formularul specific din Sectiunea de Formulare;Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procesului de achizitie sunt:
Responsabil Medical Neurochirurgie in cadrulProiectului nr. 38095 SMIS: Corneliu Toader - manager INNBN
Responsabil Medical Neurologie in cadrulProiectului nr. 38095 SMIS: Popa Constantin - Sef Sectie Neurologie INNBN
Responsabil Tehnic in cadrul Proiectului nr. 38095 SMIS: Habuc Maria - Economist
Responsabil financiar in cadrul Proiectului nr. 38095 SMIS : Ligia Zamfira - Director Financiar Contabil INNBN
Responsabil achizitii publice in cadrul Proiectului nr. 38095 SMIS: Tudorache Irina - ref. spec. II INNBN
Responsabil juridic in cadrul Proiectului nr. 38095 SMIS: Danut Ionescu - cons. jur. INNBNCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta: ofertantul va prezenta, ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? in conformitate cu formularul specific din Sectiunea de Formulare;Declaratie privind calitatea de participant la procedura, se va prezenta declaratia pe propria raspundere a ofertantului in conformitate cu formularul specific din Sectiunea Formulare;Pentru persoanele juridice/fizice romane: Ofertantul va prezenta, Certificat Fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrative teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG Nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul Nr.509/2011;Ofertantul va prezenta, Certificat Fiscal emis de Agentia Nationala pentru Administrare Fiscala, care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG Nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul Nr.509/2011;Pentru persoanele juridice/fizice straine: Ofertantul va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata la notar.Nota: In cazul unei oferte comune, fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documentele din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind situatia personala a ofertantului Pentru persoanela juridice/fizice romane: Ofertantul va prezenta, Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial din care sa rezulte:
a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati in concordanta cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit;
b) persoanele care reprezinta persoana juridica in relatia cu tertii.Pentru persoanele juridice/fizice straine: Ofertantul va prezenta documente edificatoare, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat, valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta entitatea in relatiile cu tertii, in conformitatea cu prevederile legale din tara in care este rezident. De asemenea ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include activitati in concordanta cu obiectul contractului ce urmeza a fi atribuit.Nota: In cazul unei oferte comune, fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documentele din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind situatia personala a ofertantului pentru partea de contract pe care o vor realiza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil
Bilanturile contabile aferente anilor 2010, 2011 si 2012, vizate si inregistrate de organele competente.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.
Operatorii economici straini vor depune bilantul; daca in tara respectiva nu exista obligativitatea intocmirii unui astfel de document se vor accepta si alte documente echivalente bilantului si, de asemenea, un document emis de o autoritate competenta, din care sa rezulte reglementarile in vigoare cu privire la incheierea si depunerea bilantului sau altor documente echivalente bilantului, din tara respectiva.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor
Cifra de afaceri medie globala
Se solicita ca media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 (trei) ani sa fie de cel putin 10.000.000 lei.
Ofertantii vor utiliza cursul mediu de schimb anual al BNR pentru anii respectivi.
In cazul unei oferte comune cerinta de calificare privind situatia economica profesionala se demostreaza prin luarea in consideratie a resurselor tuturor membrilor grupului (prin cumul) conform art. 186 alin. (3) din OUG nr. 34/2006.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se prezinta: Copie certificata , ,conform cu originalul?, de catre ofertant (semnatura si stampila).Declaratie pe propria raspundere a ofertantului inconformitate cu formularulspecific din Sectiuneade Formulare. (Informatii generale)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
Se solicita prezentarea Listei principalelor produse furnizate in ultimii 3 ani, continand valori, perioada, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a furnizat/prestat in ultimii 3 ani, in baza unui contract de furnizare de pachete software si sisteme informatice, (hardware, baze de date, aplicatii, portal) de complexitate similara, in valoare de minim 2.500.000 lei, fara TVA.
In cazul unor oferte comune, cerintele de calificare cu privire la experienta similara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (prin cumul) conform art. 190 alin. (3) din OUG nr. 34/2006
Utilaje
Se solicita prezentarea declaratiei privind echipamentele tehnice si specializate de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului
Personal de specialitate ? observatii generale
Se solicita prezentarea de informatii referitoare la personalul de specialitate din care sa rezulte ca ofertantul dispune sau a obtinut angajamentul de participare pentru cel putin 12persoane care vor alcatui echipa prestatorului implicata in implementarea proiectului si ca persoanele nominalizate au experienta profesionala si cunottintele teoretice si practice relevante mentionate in cele de urmeaza.
Manager proiect implementare
Cerinte minime obligatorii:
-Studii superioare- Experienta profesionala generala de minim 5 ani
- Detinerea de competente de nivel avansat referitoare la o metodologie de management de proiect recunoscuta la nivel international/national, dovedite prin certificare profesionala PRINCE2/PMP sau echivalent
- Participarea in calitate de manager de proiect in cadrul a cel putin un proiect.
Arhitect solutie
- Studii superioare in domeniul IT&C
- Experienta profesionala generala de minim 5 ani
- Certificare pe un standard de interoperabilitate in domeniul medical.
- Experienta in cadrul a cel putin un proiect avand ca obiect implementarea de sisteme informatice integrate.
Analist sistem
Cerinte minime obligatorii:
- Studiisuperioare in domeniul IT&C
- Experienta profesionala generala de minim 5 ani
- Experienta in calitate de analist in cadrul a cel putin 1 proiect de implementare sisteme informatice integrate.
Expert baze de date
Cerinte minime obligatorii:
- Studii superioare in domeniul IT&C
- Experienta profesionala de minim 5 ani- Participarea in calitate de specialist baze de date in cadrul a cel putin 1 proiect de implementare sisteme informatice integrate.
Expert hardware Cerinte minime obligatorii: - Studii superioare in domeniul IT&C - Experienta profesionala generala de minim 5 ani - Detinerea de competente privind tehnologia platformei ofertata, conform prevederilor Caietului de sarcini (dovedite prin certificate cum ar fi Microsoft Certified Tehnology Specialist ? MCTS Windows Server sau echivalent); - Participarea in calitate de specialist hardware in cadrul a minim 1 proiect de implementare sisteme informatice integrate.
Responsabil asigurare calitate si securitate - Studii superioare - Experienta generala minim 5 ani - Certificare auditor intern in domeniul calitatii autorizata de un organism acreditat la nivel national sau echivalent. - Certificare in domeniul securitatii informatiilor autorizata de un organism acreditat la nivel national sau echivalent. - Experienta in calitatea de responsabil/auditor calitate in cadrul a minim 1 proiect de implementare sisteme informatice integrate.
Echipa implementare - minim 3 specialisti
- Studii superioare
- Experienta profesionala generala de minim 5 ani
- Experienta ca responsabil implementare in cadrul a cel putin 1 proiect similar ce au avut ca scop implementarea unor solutii informatice integrate
Echipa instruire - Formatori ? minim 3 specialisti
- Studii superioare
- Experienta profesionala generala de minim 5 ani
- Certificat de absolvire pentru ocupatia Formator autorizata de un organism acreditat la nivel national sau echivalent
- Experienta ca formator in cadrul a cel putin 1 proiect similar ce a avut ca scop implementarea unor solutii informatice integrate
Se solicita ca ofertantul sa demonstreze ca are implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu prevederile ISO SR EN 9001 sau echivalent.
Nota:
In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire la sistemele de management al calitatii se demonstreaza individual de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o semneaza, conform Anexei nr. 2 la Ordinul ANRMAP nr. 509/2011
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se prezintaLista principalelor produse furnizate in ultimii 3 ani in conformitate cu formularulspecific din Sectiunea de Formulare.Formularul completat trebuie insotit in mod obligatoriu de certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiari, care sa contina informatii din care sa rezulte indeplinirea conditiilor solicitate.Nota: Pentru contractele incheiate in alta moneda decat lei, echivalenta se va efectua utilizind cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Se prezintaLista privind echipamentele tehnice si specializate de care dispune ofertantul in conformitate cu formularul specific din Sectiunea de Formulare.Se prezintaDeclaratie pe proprie raspundere a ofertantului in conformitate cu formularulspecific din Sectiunea Formulare, care sa contina informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.In cazul in care personalul de specialitate nu este angajat al ofertantului se va prezenta in original o declaratie de disponibilitate conform formularuluispecific din Sectiunea Formulare.Se prezintaFormularul specific din Sectiunea de Formulare trebuie completat si insotit obligatoriu de atestarile, certificatele si/sau calificarile profesionale, inscrisurile care atesta participarea la proiect.Se prezintaFormularul specific din Sectiunea de Formulare trebuie completat si insotit obligatoriu de atestarile, certificatele si/sau calificarile profesionale, inscrisurile care atesta participarea la proiect.Se prezintaFormularul specific din Sectiunea de Formulare trebuie completat si insotit obligatoriu de atestarile, certificatele si/sau calificarile profesionale, inscrisurile care atesta participarea la proiect.Se prezintaFormularul specific din Sectiunea de Formulare trebuie completat si insotit obligatoriu de atestarile, certificatele si/sau calificarile profesionale, inscrisurile care atesta participarea la proiect.Se prezintaFormularul specific din Sectiunea de Formulare trebuie completat si insotit obligatoriu de atestarile, certificatele si/sau calificarile profesionale, inscrisurile care atesta participarea la proiect.Se prezintaFormularul specific din Sectiunea de Formulare trebuie completat si insotit obligatoriu de atestarile, certificatele si/sau calificarile profesionale, inscrisurile care atesta participarea la proiect.Se prezintaFormularul specific din Sectiunea de Formulare trebuie completat si insotit obligatoriu de atestarile, certificatele si/sau calificarile profesionale, inscrisurile care atesta participarea la proiectSe prezintaFormularul specific din Sectiunea de Formulare trebuie completat si insotit obligatoriu de atestarile, certificatele si/sau calificarile profesionale, inscrisurile care atesta participarea la proiectSe prezintaDocumente edificatoare care sa ateste ca are implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu prevederile ISO SR EN 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
20%
Descriere: Componenta financiara
2.
Dosarul personal de sanatate
11%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Dosarul personal de sanatate
10%
Descriere: Componenta tehnica
4.
Tabloul clinic al pacientului
10%
Descriere: Componenta tehnica
5.
Dosarul personal de sanatate
11%
Descriere: Componenta tehnica
6.
Tabloul clinic al pacientului
9%
Descriere: Componenta tehnica
7.
Dosarul personal de sanatate
9%
Descriere: Componenta tehnica
8.
Dosarul personal de sanatate
10%
Descriere: Componenta tehnica
9.
Interfata unica
10%
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 80
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6144/18.09.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.11.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.12.2013 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.12.2013 09:00
Locul: La sediul autoritatii contractante - Sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice, AxaIII , Operatiunea 4 ?Sustinerea implementarii de solutii de e-sanatate si asigurarea conexiunii la broadband, acolo unde este necesar? ? local.Tipul de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca doua sau mai multe oferte obtin punctaj maxim total, oferta declarata castigatoare va fi cea cu pretul cel mai scazut. In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au obtinut punctaje maxime egale si pentru acest factor de evaluare, in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, avand acelasi punctaj maxim pentru factorul de departajare, o noua propunere financiara pentru departajare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256 alin 2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSTITUTUL NATIONAL DE NEUROLOGIE SI BOLI NEUROVASCULARE - compartiment juridic
Adresa postala: SOS. BERCENI 10-12, SECTOR 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 041914, Romania, Tel. +40 213346463, Email: [email protected], Fax: +40 213346463, Adresa internet (URL): www.innbn-bucuresti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.10.2013 09:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer