Licitatie Publica - Achizitie de produse pentru utilarea spatiilor de odihna si de parcare specifice drumurilor si autostrazilor (mese, banci, cosuri de gunoi)
Anunt de participare numarul 110767/03.11.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Stefan dona Maria, Tel. 021.2643200, Email: [email protected], Fax: 021.3120984, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de produse pentru utilarea spatiilor de odihna si de parcare specifice drumurilor si autostrazilor (mese, banci, cosuri de gunoi)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DRDP Bucuresti, DRDP Brasov
DRDP Iasi siDRDP Constanta
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de mobilier se va face de la operatorii economici care detin statutul de Unitate Protejata Autorizata in virtutea Legii nr. 448/2006, privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, cu modificarile si completarile ulterioare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34928000-8 - Mobilier rutier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
127 de seturi de mobilier(2 banci, 1 masa, 2 cos de gunoi)
Valoarea estimata fara TVA: 527, 050RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 5.000 lei sau 1.169 euro, garantie de buna executie10% din pretul contractului fara T.V.A
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere care va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Achizitionarea de mobilier se va face de la operatorii economici care detin statutul de Unitate Protejata Autorizata in virtutea Legii nr. 448/2006, privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este in concordanta cu regulile de concurenta;Declaratie pe propria raspundere privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la data privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata;Certificat de inregistrare (C.U.I.), emis de ? Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal teritorial;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;Autorizarea care va certifica statutul de Unitate Protejata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani(2007, 2008, 2009) care sa fie egala sau mai mare cu500.000, 00 lei, respectiv116.880 euro;bilantul contabil la 31.12.2008 si 31.12.2009, vizat si inregistrat la organele competente;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie prvind experienta similara in livrarea unor astfel de produse in ultimii 3 ani;ofertantul a derulat in ultimii 3 ani contracte de furnizare produse similare cu cele supuse procedurii de achizitie publica, a carui / caror valoare insumata trebuie sa fie mai mare sau egala decat 150.000 lei respectiv35.064 euro fara TVA;Declaratie privind dotarea tehnica de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;
-Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze;Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare;Declaratie pe propria raspundere privind respectarea standardelor de asigurarea calitatii;Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca, in vigoare;
III.2.4) Contracte rezervate
Da
Contractul este rezervat unor ateliere protejate
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.11.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 21.02.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.11.2010 11:00
Locul: sediul C.N.A.D.N.R. S.A. Bucuresti, sector 1, B-dul Dinicu Golescu nr.38, etaj VII, camera 59
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii ofertantilor(maxim 2 persoane), observatori MFP-UCVAP, alte persoane cu aprobarea directorului general al CNADNR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Conform art. 43 din OUG 34/2006 participarea la procedura de atribuire este permisa numai unor ateliere protejate sau acelor ofertanti care se angajeaza sa indeplineasca contractul in contextul unor programe de angajare protejata, in cadrul carora majoritatea angajatilor implicati sunt persoane cu dizabilitati, care, prin natura sau gravitatea accidentelor lor, nu pot exercita o activitate profesionala in conditii normale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel. 021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (021) 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independetei nr5 sectIV, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 021.l3195180, Email: [email protected], Fax: 021.3321240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la primirea unui act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Achizitii Publice
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr.38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. 021.2643312, Email: [email protected], Fax: 021.2643320
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.11.2010 10:53