Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE DE PRODUSE PIESE SCHIMB UTILIZATE LA AUTOBUZELE MERCEDES CONECTO.


Anunt de participare (utilitati) numarul 92972/08.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT TIMISOARA
Adresa postala: STR.TAKE IONESCU, NR.56, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300124, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIU BELU-RED, Tel.0256-277809, Email: [email protected], Fax: 0256-277 811, Adresa internet (URL): www.ratt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ACHIZITIE DE PRODUSE PIESE SCHIMB UTILIZATE LA AUTOBUZELE MERCEDES CONECTO.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: TIMISOARA, B-DUL DIMBOVITA, NR. 1-3, JUD TIMIS;
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE DE PRODUSE - PIESE SCHIMB: 1) lot I pieseschimb pentru sistemul de directie, utilizate la autobuzele MERCEDES CONECTO, conformCaietului de sarcini nr.1742 / 14.12.2009;
2) lot II pieseschimb frana punte fata, utilizate la autobuzele MERCEDES CONECTO, conformCaietului de sarcini nr.1743 / 14.12.2009;
3)lot III pieseschimb frana punte spate, utilizate la autobuzele MERCEDES CONECTO, conformCaietului de sarcini nr.1744 / 14.12.2009;
4)lot IV pieseschimb garnituri frana, utilizate la autobuzele MERCEDES CONECTO, conformCaietului de sarcini nr.1745 / 14.12.2009;
5)lot V pieseschimb pentru ambreiaje si piese conexe, utilizate la autobuzele MERCEDES CONECTO, conformCaietului de sarcini nr.1746 / 14.12.2009;
6)lot VI pieseschimb componente motoare electrice, utilizate la autobuzele MERCEDES CONECTO, conformCaietului de sarcini nr.1747 / 14.12.2009;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34320000-6 - Piese de schimb mecanice, altele decat motoare si piese de motoare (Rev.2)
34322000-0-Frane si piese pentru frane (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1) lot I pieseschimb pentru sistemul de directie, utilizate la autobuzele MERCEDES CONECTO, conformCaietului de sarcini nr.1742 / 14.12.2009;
2) lot II pieseschimb frana punte fata, utilizate la autobuzele MERCEDES CONECTO, conformCaietului de sarcini nr.1743 / 14.12.2009;
3)lot III pieseschimb frana punte spate, utilizate la autobuzele MERCEDES CONECTO, conformCaietului de sarcini nr.1744 / 14.12.2009;
4)lot IV pieseschimb garnituri frana, utilizate la autobuzele MERCEDES CONECTO, conformCaietului de sarcini nr.1745 / 14.12.2009;
5)lot V pieseschimb pentru ambreiaje si piese conexe, utilizate la autobuzele MERCEDES CONECTO, conformCaietului de sarcini nr.1746 / 14.12.2009;
6)lot VI pieseschimb componente motoare electrice, utilizate la autobuzele MERCEDES CONECTO, conformCaietului de sarcini nr.1747 / 14.12.2009;
Valoarea estimata fara TVA: 738, 882RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE: 5.900 LEI, DEFALACATA PE LOTURI, REDUCERE 50% PT. IMM-URI CF LEGII NR. 346/2004, ACTUALIZ. GARANTIA DE BUNA EXECUTIE: 5% DIN VAL. CONTR. FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE / SUBCONTRACTANTI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea - Completarea si prezentarea Formularului 12 A, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34 / 2006 - Completarea si prezentarea Formularului 12 B, Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completarea si prezentarea Formularului 4;Certificat de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat si bugetul asigurarilor sociale A.N.A.F. sau certificate similare emise de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident (original sau copie legalizata). Certificatele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor;Certificat de plata a impozitelor si taxelor la bugetele locale Administratia Locala sau certificate similare emise de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident (original sau copie legalizata).Certificatele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.Persoane fizice / juridice romane - Certificat constatator emis de ORCPersoane fizice / juridice straine - Documente care dovedesc o forma deinregistrare, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale - Formularului 1;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani - Prezentarea si completarea Formularului 12 D, Autorizare pentru livrarea produselor, Dovada certificarii conditiilor de calitate, Declaratie privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora - Prezentarea si completarea Formularului 12 G, Informatii privind asociatii (daca este cazul)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
ELEM CARE URMEAZA SA FACA OB.PROC.DE OFERTARE : PRETUL, VAL.LIM.PANA LA CARE PRETUL POATE FII IMBUNATATIT : NU EXISTA, NR.DE RUNDE :1, DUR.UNEI RUNDE :1 (UNA) ZI ( 24 ORE),
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
NR. 216 / 07.01.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.01.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.01.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.01.2010 12:00
Locul: TIMISOARA B-DUL DAMBOVITA, NR 1-3, DIRECTIA TEHNICA SERV. SAPAD;
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR SI COMISIA DE EVALUARE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL TIMISOARA - SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: STR. TEPES VODA, NR. 2, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300055, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CORPUL CONSILIERILOR JURIDICI DIN CADRUL R.A.T.T.
Adresa postala: B-DUL TAKE IONESCU, NR. 56, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300124, Romania, Tel.0256 277 809, Fax: 0256 277 811
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.01.2010 08:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer