Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de produse si servicii pentru realizarea si implementarea unui sistem informatic medical integrat din cadrul proiectului ?Dezvoltarea serviciilor de e-sanatate oferite de Spitalul Municipal Fagaras?


Anunt de participare numarul 138692/06.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Municipal " DR. AUREL TULBURE"
Adresa postala: Fagaras , Ghioceilor Nr. 1, Localitatea: Fagaras, Cod postal: 505200, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Toaca, Tel. +40 0268211665, Email: [email protected], Fax: +40 0268211665, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de produse si servicii pentru realizarea si implementarea unui sistem informatic medical integrat din cadrul proiectului ?Dezvoltarea serviciilor de e-sanatate oferite de Spitalul Municipal Fagaras?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL MUNICIPAL ?DR.A.TULBURE?FAGARAS, STR. GHIOCEILOR , NR.1, FAGARAS
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de produse si servicii pentru realizarea si implementarea unui sistem informatic medical integrat din cadrul proiectului ?Dezvoltarea serviciilor de e-sanatate oferite de Spitalul Municipal Fagaras?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
30200000-1-Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
51000000-9-Servicii de instalare (cu exceptia programelor software) (Rev.2)
72200000-7-Servicii de programare si de consultanta software (Rev.2)
72268000-1-Servicii de furnizare de software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie de produse si servicii pentru realizarea si implementarea unui sistem informatic medical integrat din cadrul proiectului ?Dezvoltarea serviciilor de e-sanatate oferite de Spitalul Municipal Fagaras?
Valoarea estimata fara TVA: 2, 704, 846.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul este de 52.000 lei, fara TVA. Modul de constituire: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006 prin: a)virament bancar in contul RO79TREZ1325006XXX001413 .deschis la Trezoreria FAGARAS, CIF: 4384389, sau b) instrument de garantare. Instrumentul de garantare trebuie constituit irevocabil in favoarea Spitalului Municipal ?Dr. A. Tulbure? Fagaras de o societatea bancara ori de o societate de asigurari ?i trebuie prezentat, in original, in limba romana, in conformitate cu Anexa nr. 10 din Sec?iunea Formulare. Nota: Instrumentul de garantare prezentat trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu toate cele 4 situa?ii prevazute in cuprinsul formularului din Anexa nr. 10 la lit. a)-d), in caz contrar autoritatea contractanta va dispune masurile prevazute la punctul iv) de mai jos. i) Perioada de valabilitate a garan?iei de participare este de 90 (nouazeci) de zile de la data limita de depunere a ofertelor; ii) Cuantumul ce se va re?ine in condi?iile art 278^1 din OUG 34/2006 este de 6.379, 99 lei iii) Dovada constituirii garan?iei de participare trebuie prezentata pana cel mai tarziu la data ?i ora stabilite pentru deschiderea ofertelor; iv) In cazul in care dovada constituirii garan?iei de participare nu este prezentata cel mai tarziu la data ?i ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, precum ?i in cazul in care nu este constituita in cuantumul, forma ?i avand perioada de valabilitate prevazute mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila ?i respinsa.se poate constitui si prin : -ordin de plata in contul Autoritatii Contractante RO79TREZ1325006XXX001413 .deschis la Trezoreria FAGARAS, CIF: 4384389, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor. i) Cuantumul garan?iei de buna execu?ie: 5% din pre?ul total al contractului in lei, fara TVA; ii) Modul de constituire a garan?iei de buna execu?ie: instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, potrivit prevederilor art. 90 din HG 925/2006 in conformitate cu modelul din Anexa nr. 15 din Sec?iunea Formulare; iii) Daca par?ile convin, garan?ia de buna execu?ie se poate constitui ?i prin re?ineri succesive din sumele datorate pentru facturile par?iale. Se vor respecta prevederile HG nr. 1045/2011; iv) Garan?ia de buna execu?ie constituita in baza contractului de servicii se elibereaza/restituie, in conformitate cu prevederile nr. 92 alin.(1) din HG 925/2006, in termen de 14 (paisprezece) zile de la data semnarii fara obiec?iuni a procesului de acceptan?a finala a produselor ?i serviciilor, in condi?iile stipulate in contractul de furnizare, daca pana la acea data nu au fost ridicate preten?ii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POSCCE2007-2013 AxaIII?Dezv. si cresterea eficientei serv. publ. electronice ? Op 4 ?Sustinerea impl. de solutii de e-sanatate si asig. conexiunii la broadband, acolo unde este necesar? ? local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta:
- Formularul nr. 1 ? Declaratie de eligibilitate;
- Cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic;
- Formularul nr. 2? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- - Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, avand scadenta in cursul lunii anterioare depunerii ofertelor;
- Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente la data depunerii ofertelor (cu repsectarea indicatiilor din nota de mai jos);
- Formularul nr. 2A - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010;
- Formularul nr. 2B - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care de?in functii de decizie in cadrul autorita?ii contractante )
Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procesului de achizitie sunt:
- Manager Ghetea Laurean Catalin
- Director fin.-contabil- Ec. Toaca Cristina
- Director medical- Dr. Grigorita Constantin
- Ailoaie Lucica-contabil
- Achizitii- Jr. Demeter Cristina
Nota:
a. In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
b. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.
Astfel, pentru ofertele care se depun intre data 01 ? 25 a lunii in curs, certificatul trebuie sa ateste achitarea datoriilor avand scadenta in cursul lunii anterioare depunerii ofertelor.Pentru ofertele care se depun intre data de 26 ? 31 a lunii in curs, certificatul trebuie sa ateste achitarea datoriilor avand scaden?a in luna in curs.
c. Dovada indeplinirii obliga?iilor de plata a taxelor ?i impozitelor se va face la nivelul societa?ii/companiei. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2011 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor men?ionate: Se vor prezenta documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, respectiv Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantuluidin care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate. Certificatul Constatator sa nu fie emis/eliberat cu mai mult de 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor
Nota:
a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.
b. In cazul persoanelor fizice autorizate se vaprezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract.
c. Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.
d. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solic. Inf. gen. aferente ultimilor trei ani din care sa reiasa ca media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) este cel putin egala cu suma de 5.200.000 lei
Se solic. bil. cont. pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), din care rezulta cifra de afaceri globala (vizate si inreg. de org. comp.) sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de audit. financ. sau soc. spec., ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte doc. edific., cu cond. ca acestea sa con?ina informa?iile relevante prin care ofertantul probeaza capac. sa ec.-financ.
Pt op. ec. nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit op. ec., atunci acesta va prez. alte documente edif. care sa reflecte o imagine fidela a sit. ec. si financ.a op. ec. doc. se vor prez. insotite de trad. aut.si legaliz.a acestora in lb romana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Experienta similara
Lista privind principalele prest. serv./livr. prod. in ultimii 3 ani
Fisa de experienta similara
- certif./doc. emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar in conf. cu prev. art. 188 alin. (2) lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006 ?i ale 971 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, pentru fiecare tip de contract/activitate sau serviciu care face obiectul experientei similare.
Continuare Cerinta nr. 1: Experienta similaraOfertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a efectuat in ultimii 3 ani, in cadrul unuia sau mai multor contracte similare, activitati de furnizare a unei aplicatii utilizand tehnologii Web si baze de date pentru managementul medical si administrativ al unei institutii cu profil similar celui al Autoritatii Contractante, implementarea unei solutii arhitecturale care sa permita raportarea informatiilor gestionate, utilizand indicatori care sa asigure omogenitatea cazuisticii medicale si integrarea cu sisteme informatice complemetare din sectorul medical, realizarea unui sistem informatic pentru integrarea sistemelor mai multor institutii implicate in activitatile medicale ce vizeaza consultarea si tratamentul pacientilor;
Continuare Cerinta nr. 1: Experienta similaraNota: a. In vederea indeplinirii cerintei privind experienta similara se va prezenta un numar maxim de 3 contracte din care sa rezulte activitatile enumerate mai sus
b. Operatorii economici care nu si-au indeplinit conditiile contractuale privind calitatea si/sau au prezentat documente false in cadrul procedurii de atribuire sau la alte proceduri de atribuire a contractelor de achizitie publica vor fi respinsi din cadrul procedurii de atribuire a contractului.
Cerinta nr. 2 Personal:
- Decl. priv. pers. resp. pt. indepl. ctr., impreuna cu inf. ref. la studiile, preg. prof. si calif. fiecarei pers. prop. in cadrul echipei.
- Doc. sup. din care sa rez. faptul ca, dpdv al exp. si compet. profes. ale pers. de spec. propus in cadrul echipei de proiect, se poate asigura indepl. la un nivel coresp. a contr. care urm. sa fie atribuit, potrivit specific. prev. in caietul de sarcini, cum ar fi: diplome privind spec. pers. (studiile, pregatirea profesionala, calificarea, etc.) in conf. cu prev. art. 188 alin. (2) lit. c) din O.U.G. nr. 34/2006;
Nota: a. Nu se accepta prop. unor pers. de spec. care sa ocupe doua sau mai multe poz. din cele mentionate.
b. In cazul in care se prop. pers. care nu sunt angajati ai ofertantului, pentru fiecare astfel de specialist se va prez. dovada relatiei contractuale intre expert si ofertant si/sau se va completa de catre titular, se va semna si se va prez. Decl. de disp. cf.modelului prev. la Form. nr. 7.
Continuare Cerinta nr. 2 Personal:
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin de urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului:
Manager de proiect (1 expert):
- Studii superioare de lunga durata in unul din domeniile: economic / tehnic / IT&C, finalizate prin diploma de licenta sau echivalent;
- Cunostinte privind managementul de proiect, dovedite prin certificare PMP - Project Management Professional sau echivalent sau PRINCE2 - Projects IN Controlled Environments sau orice alta certificare echivalenta.- Experienta profesionala generala, cel putin 5 ani;
- Participarea in cadrul a cel putin unui contract cu obiectsimilar (realizare a unui sistem informaticmedical integrat cu componente software si hardware)
Continuare Cerinta nr. 2 Personal:
Analist (2 experti): - Studii sup. de lunga durata in unul din domeniile: economic / tehnic / IT&C, finalizate prin diploma de lic. sau echivalent;
- Detinerea de comp. priv. analiza business in contextul sist. inf. dovedite prin cert. cum ar fi Certified Business Analysis Professional - CBAP sau echiv.
- Cunost. priv. analiza si managementul cerintelor in proiecte, dovedite prin cert./dipl. de particip. la cursuri ref. la analiza si managementul cerintelor
- Exp. prof. generala cel putin 5 ani;
- Particip. in cadrul a cel putin unui contract cu obiectsimilar (realiz. a unui sist. informatic medical integrat cu componente software si hardware)
Nota:
-Pentru cel putin unul dintre expertii analisti, se va face dovada de?inerii de cunostinte privind modelarea proceselor de business in contextul sistemelor informatice - prin certificate/diplome de participare la cursuri referitoare la limbaje standardizate pentru modelarea proceselor de busines
Continuare Cerinta nr. 2 Personal:
Arhitect de solutie (2 experti):
- Studii superioare de lunga durata in unul din domeniile: economic / tehnic / IT&C, finalizate prin diploma de licenta sau echivalent;
- Cunoasterea a cel putin unui framework de realizare de arhitecturi de tip enterprise ? certificare de tip TOGAF sau echivalent sauIASA sau orice alta certificare echivalenta
- Experienta profesionala generala cel putin 5 ani
- Participarea in cadrul a cel putin unui contract cu obiectsimilar (realizare a unui sistem informaticmedical integrat cu componente software si hardware)
Nota: - Pentru cel putin unul dintre expertii arhitecti se vor prezenta certificari emise de catre un furnizor/producator de tehnologie ce atesta detinerea de cunostinte privind dezvoltarea aplicatiilor si solutiilor.
Continuare Cerinta nr. 2 Personal:
Expert administrare baza de date(1 expert):
- Studii superioare de lunga durata in unul din domeniile: economic / tehnic / IT&C, finalizate prin diploma de licenta sau echivalent;
- Detinerea de cunostinte privind administrarea bazelor de date, dovedite prin certificari emise de catre un furnizor/producator de tehnologie
- Detinerea de cunostinte privind optimizarea bazelor de date, dovedite prin certificari emise de catre un furnizor/producator de tehnologie
- Experienta profesionala generala cel putin 5 ani
- Participarea in cadrul a cel putin unui contract cu obiectsimilar (implementare a unui sistem informatic medical integrat cu componente software si hardware , care sa fi presupus cel putin activitati de implementare baze de date centralizate).
Continuare Cerinta nr. 2 Personal:
Expert dezvoltare portal (1 expert):
- Studii superioare de lunga durata in unul din domeniile: economic / tehnic / IT&C, finalizate prin diploma de licenta sau echivalent;
- Detinerea de cunostinte privind dezvoltarea platformelor web de tip enterprise, dovedite prin certificari emise de catre un furnizor/producator de tehnologie
- Experienta profesionala generala cel putin 5 ani- Participarea in cadrul a cel putin unui contract cu obiectsimilar ( implementare a unui sistem informatic medical integrat cu componente software si hardware , care sa fi presupus cel putin activitati de dezvoltare platforme web).
Continuare Cerinta nr. 2 Personal:
Expert dezvoltare software medical (1 expert):
- Studii superioare de lunga durata in unul din domeniile: economic / tehnic / IT&C, finalizate prin diploma de licenta sau echivalent;
- Detinerea de cunostinte privind dezvoltarea de software medical, dovedite prin participarea expertului in proiecte de implementare solutii software medicale- Experienta profesionala generala cel putin 5 ani
- Participarea in cadrul a cel putin unui contract cu obiectsimilar (implementare a unui sistem informatic medical integrat cu componente software si hardware , care sa fi presupus cel putin activitati de dezvoltare software)
Continuare Cerinta nr. 2 Personal:
Expert servere si echipamente de stocare (1 expert)
- Studii superioare de lunga durata in unul din domeniile: economic / tehnic / IT&C, finalizate prin diploma de licenta sau echivalent;
- Detinerea de cunostinte tehnice privind echipamentele de stocare, dovedite prin certificari emise de catre un furnizor/producator de astfel de echipamente
- Detinerea de cunostinte tehnice privind echipamente hardware de tip server, dovedite prin certificari emise de catre un furnizor/producator de astfel de echipamente
- Experienta profesionala generala cel putin 5 ani
- Experienta profesionala specifica inactivitati de configurare si implementare servere si echipamente de stocare, de cel putin 3 ani;
Continuare Cerinta nr. 2 Personal:
Specialist managementul securitatii informationale (1 expert):
- Studii sup. de lunga durata in unul din domeniile: ec. / tehn. / IT&C, finaliz. prin dipl. de lic. sau echiv.;
- Detinerea de cunostinte privind managementul securitatii informationale, dovedite prin certificate cum ar fi Certified Information Security Manager ? CISM/Certified Information Systems Security Professional ? CISSP sau echivalent
- Detinerea de cunostinte privind auditul sistemelor informatice, dovedite prin certificate cum ar fi Certified Information System Auditor ? CISA sau echivalent
- Detinerea de cunostinte privind adminstrarea si controlul sistemelor informatice dovedite prin certificate cum ar fi Certified in the Governance of Enterprise IT ? CGEIT sau echivalent
- Experienta profesionala generala cel putin 5 ani
- Participarea in cadrul a cel putin unui proiect de implementare a unui sistem informatic medical integrat cu componente software si hardware .
Continuare Cerinta nr. 2 Personal:
Expert testare si asigurarea calitatii (2 experti):
- Studii superioare de lunga durata in unul din domeniile: economic / tehnic / IT&C, finalizate prin diploma de licenta sau echivalent;
- Detinerea de cunostinte avansate privind testarea sistemelor, dovedite prin certificari ISTQB Certified Tester Advanced Level sau echivalent
- Experienta profesionala generala cel putin 5 ani
- Experienta profesionala specifica inactivitati detestare sisteme informatice si asigurare a calitatii, de cel putin 3 ani;
Nota:
- Pentru cel putin unul dintre expertii mentionati mai sus, se va prezenta certificat de auditor intern de asigurare a calitatii conform standardului ISO 9001 sau echivalent
Continuare Cerinta nr. 2 Personal:
Expert instruire (1 expert)
- Studii superioare de lunga durata in unul din domeniile: economic / tehnic / IT&C, finalizate prin diploma de licenta sau echivalent;
- Detinerea de cunostinte referitoare la tehnicile de instruire privind platformele informatice, dovedite prin certificare emisa de catre un furnizor/producator de tehnologie
- Experienta profesionala generala cel putin 5 ani
- Participarea in cadrul a cel putin unui contract cu obiectsimilar (realizare a unui sistem informaticmedical integrat cu componente software si hardware)
Cerin?a nr.3
Informatii privindsubcontractan?ii
Lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora (semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia). Se solicita datele de identificare ale subcontractatilor.
Nota:
In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.
Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.
Cerinta nr. 1
Informatii privind sistemul de management al calitatii Se solicita certificat privind implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau echivalent
Cerinta nr. 2
Informatii privind sistemul de management al securitatii informatiilor
Se solicita certificatprivind implementarea unui sistem de management al securitatii informatiilor din seria ISO 27001sau echivalent
Cerinta nr. 3
Informatii privind sistemul de management al serviciilor IT
Se solicita certificat privind implementarea managementului serviciilor IT conform standardului ISO 20000 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
70%
70
Descriere: Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;Pentru celelalte preturi punctajul se acorda astfel: P(n) = (Pret minim / P(n))x Punctaj maxim alocat. Pret (n)Unde, P(n)punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?pret total?;Pret minimpretul cel mai mic ofertat;Pret (n)pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul
2.
Garantie sistem integrat
30%
30
Descriere: Punctajul(30 puncte)pt factorul de evaluare?Garantie sistem integrat?se acorda astfel: a)Nu se accepta durata de garantie a sistemului integrat mai mica de 12 luni calendaristice;b)Pt. ofertele care prevad durata de garantie a sistemului integrat minim acceptata de 12 luni se acorda 0 puncte;c)Pt. ofertele care prevad o durata de garantie a sistemului integrat de 36 de luni sau mai mare, se acorda punctajul maxim alocat (30puncte);d)Pt. celelalte oferte, punctajul se acorda proportional, astfel: PD(n)=[( D(n) ? Dminima acceptata) / (36 luni? Dminima acceptata)] x 30 puncte Unde, PD(n)Punctajul ofertei aferent factorului de evaluare pentru care se calculeaza punctajul;D(n) Durata de garantie a sistemului integrat ofertata de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul;Dminim acceptata Durata de garantie a sistemului integrat minim acceptata (12 luni);Durata de garantie a sistemului integrat se va exprima in luni de la data procesului verbal de acceptanta al sistemului.
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
Pondere componenta tehnica: 30 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5734/02.08.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.10.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.10.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.10.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice, AxaIII?Dezv. si cresterea eficientei serv. publ. electronice ? Op 4 ?Sustinerea impl. de solutii de e-sanatate si asig. conexiunii la broadband, acolo unde este necesar? ? local.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
INCHEIERE CTR: Potrivit art.94 din HG.925/2006 act., ?Indiferent de mom. initierii proced. de atrib., AC are obligatia de a verif., inainte de inch. ctr., resp. disp. ref. la angajarea chelt. din bug. care intra sub incidenta legislatiei priv. fin. publ.?In baza art.209 alin.1, lit. c) din OUG 34/2006 act., AC isi rez. dreptul de a nu semna ctr. in cazul in care dupa finaliz. proced. de atrib. si inainte de semnarea ctr., nu are asig. sursa de finant. asa cum este prev.de Legea finant. publ. cu nr.500/2002, aflandu-se astfel in imposibil. incheierii ctr. de achizit. publica.Cond.financ. impuse de contract: Prest. serv. specific. in Caietul de Sarcini vor incepe dupa semn. ctr. de ambele parti.Durata ctr sau termen de finalizare: 09.01.2013Ofertele vor fi clasific. in ordinea descr. a punct. total calc. prin insumarea punctelor obtinute prin aplicarea fiecarui fact./subfact. de eval.Oferta care intruneste cel mai mare punctaj total va fi declarata castig. In cazul in care in urma eval. se const. exist. a cel putin 2 of. cu punct. egal, of. care are cel mai mic pret va fi decl. castig. In cazul in careof. clasate pe primul loc au preturi egale, se va proc.la solicit. unei noi of. Financ. catre respectivii ofertanti.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cele prevazute la art 256^2 din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL MUNICIPAL "DR.A.TULBURE" FAGARAS
Adresa postala: STR. GHIOCEILOR, NR.1, Localitatea: FAGARAS, Cod postal: 505200, Romania, Tel. +40 0268211665, Fax: +40 0268211665, Adresa internet (URL): http: //www.e-licitatie.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.09.2012 13:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer