Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de produse: storage 120 TB ? 1 buc. si storage DigiTool 80 TB ? 1 buc.


Anunt de participare numarul 138725/08.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
BIBLIOTECA METROPOLITANA BUCURESTI
Adresa postala: str. Tache Ionescu nr.4, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010352, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Baldovin, Tel. +40 213168300/04/06, Email: [email protected], Fax: +40 213168300/04/06, Adresa internet (URL): www.bibliotecametropolitana.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de produse: storage 120 TB ? 1 buc.si storage DigiTool 80 TB ? 1 buc.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: BIBLIOTECA METROPOLITANA BUCURESTI-Str. Tache Ionescu nr.4, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de produse: storage 120 TB ? 1 buc. in valoare de 564516 lei (fara TVA) si storage DigiTool 80 TB ? 1 buc. in valoare de 441129 lei (fara TVA)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30233130-1 - Unitati de memorie cu disc magnetic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie de produse: storage 120 TB ? 1 buc. in valoare de 564516 lei (fara TVA) si storage DigiTool 80 TB ? 1 buc. in valoare de 441129 lei (fara TVA)
Valoarea estimata fara TVA: 1, 005, 645RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 10.000 RON.-Forma de constituire a garantiei de participare acceptata: Cf. Art.86, alin.(1) din HG nr.925/2006 si numerar prin depunere la casieriaAutoritatii ContractanteBIBLIOTECA METROPOLITANA BUCURESTI, cont nr. RO35 TREZ 7015 006X XX00 5242, Trezoreria sector 1, cod fiscal 4505405 -Incazul ca ofertantul este IMM, documentul prin care se face dovada constituirii garantiei de participare va fi insotit de acte oficialedoveditoare.-Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului care se va incheia urmare a procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica.Garantia de buna executie se constituie in oricare dintre formele prevazute de art. 90 alin. (1) - (3) ale H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG/2006. Acest document va fi depus si de tertul
sustinator, daca este cazul.-cerinta obligatorie.II. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006. Pentru tertul sustinator, daca este cazul, se va solicita declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a), c1) si d) din OUG nr.34/2006 - cerinta obligatorie.III. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitatea cu prevederile Ordinului ANRMAP nr.314/2010.IV. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese). Declaratia se va depune si de catre subcontractant sau tertul sustinator, daca este cazul.Nominalizare persoane cu functie de decizie din cadrul AC: Dr. Florin Rotaru, Ec. Ioana Gogoneata, Alexandru Dita, Elisabeta Serbanescu, Ileana Serbanescu, Simona Codrescu, Olimpia Sultana.V. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Nota:
1) Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in conformitate cu art. 5 alin. (1), (2) si (3) Ordinul ANRMAP nr. 509/2011. I. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- pentru persoanele fizice/juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct
de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.Nota: 1) Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in conformitate cu art. 5 alin. (1), (2) si (3) Ordinul ANRMAP nr. 509/2011.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul
loc sa prezinte pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente
Fisa de informatii generale si cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani. Completare Formular12D - se depune in original si trebuie sa fie in vigoare la data prezentarii ofertei.
Experienta similara din ultimii 3 ani - cel putin un contract din care sa reiasa ca furnizat produse similare celor care se vor executa in cadrul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
- Completare FormularB4 - se depune in original si trebuie sa fie in vigoare la data prezentarii ofertei.
- Prezentarea a cel putinunui document/contract /recomandare (in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), care sa confirme contractele de prestare de servicii similare.
Lista personalului de specialitate responsabile direct de indeplinirea contractului
- efectivele medii anuale si personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani.
- Completare Formular6 - se depune in original si trebuie sa fie in vigoare la data prezentarii ofertei.
Documente care demonstreaza calificarea personalului propus pentru montarea, instalarea, punerea in functiune, instruirea beneficiarului pentru produsele oferite. Documentele se depun in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Documente care dovedesc ca toate lucrarile de alimentare cu energie electrica a echipametelor vor fi realizate cu personalul ofertantului, avand calificare de electrician autorizat. Documentele se depun in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Certificat ISO9001. Documentele se depun in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Certificat ISO 14001:2005. Documentele se depun in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Certificat ISO 27001:2005. Documentele se depun in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.11.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.11.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.11.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari, prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256-2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2012 11:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer