Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE DE PROTEZE ORTOPEDICE SI MATERIALE DE OSTEOSINTEZA


Anunt de participare numarul 15995/28.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Judetean de Urgenta Alba Iulia
Adresa postala: Bld. Revolutiei 1989, nr.23, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510160, Romania, Punct(e) de contact: Octavian Horgos, Tel.0258820825, int.105, In atentia: Sediul Spitalului Jud. de Urg. Alba, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0258821476
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate sanitara publica
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE DE PROTEZE ORTOPEDICE SI MATERIALE DE OSTEOSINTEZA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Spitalului Jud. de Urg. Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE DE PROTEZE ORTOPEDICE SI MATERIALE DE OSTEOSINTEZA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33183100-7 - Implanturi ortopedice (Rev.1)
33141830-7-Baza de cavitate din ciment (Rev.1)
33183200-8-Proteze ortopedice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile sunt evidentiate in sectiunea VI (3)- alte informatii
Valoarea estimata fara TVA: 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara de participare - 2000 RONScrisoare de garantie bancara de buna executie - 5% din val. contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- venituri proprii din contractul cu CJAS Alba/2007-subprogramul 2, interventia 9
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-completare Formular A-completare formular B
- cazierul judiciar-cazierul fiscal
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii 2 ani
- ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente (copie lizibila semnata pt conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal al ofertantului)
- Cel putin 3 recomandari din partea altor beneficiari (recomandarea trebuie sa fie prezentata pt. produsele care fac obiectul contractului)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor livrari in ultimii 3ani - formular C1-Declaratie referitoare la echipamentele tehnice
-Declaratie referitoare la efectivul mediu de angajati -Certificarea sistemului calitatii ISO 9001-Certificat UE pentru produsele ofertate
-mostra sterila a produsului-sabloane pt fiecare tip de proteza ofertata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.06.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.06.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.06.2007 10:00
Locul: Sediul Spitalului Jud. de Urg. Alba- sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertanat care a depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este publicata in SEAP - sectiunea generalORTOPEDIE TRAUMATOLOGIEProteze ortopedice (Cod CPV 33183200-8) Proteza totala sold cimentatacu centrare personalizata 17 buc Proteza totala de sold necimentata10buc Proteza totala sold de revizie cimentata4buc Proteza totala genunchi cimentata5buc Proteza totala de sold necimentata de revizie1bucBaza de ciment (Cod CPV 33141830-7) 52 dozeMateriale de osteosinteza (Cod CPV 33183100-7 = implanturi ortopedice) Surub corticala 4, 5 mm, L 30mm-58mm1000 buc Surub corticala 3, 5 mm, L 22mm-58mm 300 buc Surub maleola 4, 5 mm, L 35mm-100mm 200 buc Surub col femural L = 80 mm- 120 mm50 buc Placi osteosinteza antebrat- 4 gauri 5 buc- 5 gauri 20 buc- 6 gauri 20 buc- 7 gauri20 buc Placi osteosinteza tibie- 6 gauri 10 buc- 7 gauri 10 buc- 8 gauri10 buc- 9 gauri10 buc-10 gauri10 buc Placi osteosinteza humerus10 buc Placi osteosinteza femur20 buc Cui placa D.H.S. L=60-100 mm -2 gauri15 buc-4 gauri7 buc-5 gauri7 buc-6 gauri7 buc- 7 gauri 7 buc-8 gauri 7 buc- 10gauri7 buc- 12 gauri 7 buc Cui placa D.C.S. < 950- 4 gauri5 buc- 5 gauri 5 buc- 6 gauri8 buc- 7 gauri8 buc- 8 gauri4 buc-10 gauri 4 buc-12 gauri 4 buc Tije ENDER 4, 5 mm 100 buc Tije KUNTSCHER gamba - 8 mm-12 mm, 20 bucL= 34-42 cm Tije KUNTSCHER femur - 8 mm-14 mm, 35 bucL= 38 46 cm Brose , ,K- 2mm 30 buc- 2, 2 mm 50 buc- 2, 5 mm 50 buc- 3mm 30 bucVezi diferenta de necesar un fisa de date
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus nr.6 sect 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104642, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.anemap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestator, solutionarea poate fi atacata in termen de 10 zile de la comunicare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Jud. de Urg Alba- Of. juridic
Adresa postala: B-dul Revolutiei 1989, nr.23, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510160, Romania, Tel.0258-820825, Email: [email protected], Fax: 0258-821476
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2007 14:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer