Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE DE RECHIZITE PENTRU ANUL SCOLAR 2008 - 2009


Anunt de participare numarul 56882/27.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL SCOLAR BIHOR
Adresa postala: STR.KIEV NR.1/A, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410583, Romania, Punct(e) de contact: CALIN FERICEAN, Tel.0740078671, In atentia: Raluca SERES, Email: [email protected], Fax: 0359/436207
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE DE RECHIZITEPENTRU ANUL SCOLAR 2008 - 2009
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CN MIHAI EMINESCU ORADEA, LIT O. GHIBU ORADEA, GRA HOREA MARGHITA, GRA SALONTA, CT A. ROMAN ALESD, CN S. VULCAN BEIUS, GRA VALEA LUI MIHAI, LIT N. JIGA TINCA, GRI UNIREA STEI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PACHETE DE RECHIZITE SCOLARE PENTRU CLASELE I-VIII
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36153110-2 - Rechizite scolare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PENTRU LOTUL 1RECHIZITE SCOLARE PENTRU CLASA I - 2570 PACHETE
PENTRU LOTUL 2RECHIZITE SCOLARE PENTRU CLASA II, III, IV - 7006 PACHETE
PENTRU LOTUL 3RECHIZITE SCOLARE PENTRU CLASA V, VI, VII - 6514 PACHETE
PENTRU LOTUL 4RECHIZITE SCOLARE PENTRU CLASA VIII - 1830 PACHETE
Valoarea estimata fara TVA: intre 335, 000 si 412, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE PENTRU: LOTUL1 - 960 RON, LOTUL 2 - 2600 RON, LOTUL 3 - 2900 RON, LOTUL 4 - 820 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT PRIN M.E.C.T. REPREZENTAT DE ISJ BIHOR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERINTE MINIME: DECLARATIA PRIVIND ELIGIBILITATEA, DECLARATIA PRIVIND NEINCADRAREA IN ART.181 DIN OUG 34/2006, CERTIFICATE PRIVIND PLATA TAXELOR SI IMPOZITELOR LA BUGETUL STATULUI SI BUGETUL LOCAL, CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE orc, AUTORIZATIE DE DISTRIBUTIE A PRODUSELOR, CERTIFICAT DE CALITATE A PRODUSELOR
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI, BILANTUL CONTABIL LA 31.12.2007, INSOTIT DE ANEXELE EXPLICATIVE VIZAT DE ORGANELE COMPETENTE, SCRISOARE DE BONITATE DIN PARTEA BANCILOR
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI SA FIE- PENTRU LOTUL 1 - 65000 RON- PENTRU LOTUL 2 - 176000 RON- PENTRU LOTUL 3 - 196000 RON- PENTRU LOTUL 4 - 55000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR LIVRARIIN ULTIMII 3 ANI , EXPERIENTA SIMILARA
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
OFERTANTUL TREBUIE SA PREZINTE CEL PUTIN UN CONTRACT FINALIZAT SIMILAR, IN VALOARE DE : - PENTRU LOTUL 1 - 19275 RON- PENTRU LOTUL 2 - 52545 RON- PENTRU LOTUL 3 - 58626 RON- PENTRU LOTUL 2 - 16470 RON
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.07.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 70 RON
Conditii si modalitate de plata: DOC. DE ATRIBUIRE POATE FI CUMPARATA DE LA SEDIUL ISJ BIHOR, STR. M. EMINESCU NR.11 ORADEA , JUD. BIHOR, DEP. CONTABILITATE
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.07.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.07.2008 12:30
Locul: SEDIUL INSPECTORATULUI SCOLAR AL JUDETULUI BIHOR, STR. MIHAI EMINESCU NR.11 ORADEA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE A OFERTELOR SI REPREZENTANTII LEGALI AI OPERATORILOR ECONOMICI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6 SECT.3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatiile pot fi depuse in termen de5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator a actului considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL ISJ BIHOR
Adresa postala: STR. MIHAI EMINESCU NR.11, Localitatea: ORADEA, Cod postal: 410019, Romania, Tel.0345 436 206, Fax: 0359 436 206
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.06.2008 12:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer