Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de rechizite ?firma protejata


Anunt de participare numarul 135786/21.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTI
Adresa postala: Piata Romana nr. 6, sector 1 Bucuresti, et.1 camera 0115, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010374, Romania, Punct(e) de contact: Liliana Corbeanu, Tel. +40 3191900, Email: [email protected], Fax: +40 3191966, Adresa internet (URL): www.ase.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de rechizite ?firma protejata
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de rechizite : agrafe/borcan, alonje, bibliorafturi, cutii arhivare, dosare incopciat, folie protectie doc, mape carton cu elastic, plicuri, post-it, sfoara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22852000-7 - Dosare (Rev.2)
30197220-4-Agrafe de birou (Rev.2)
30199200-2-Plicuri, carti postale si carti postale neilustrate (Rev.2)
30199500-5-Bibliorafturi, mape de corespondenta, clasoare si articole similare (Rev.2)
44421780-8-Cutii pentru documente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
agrafe/borcan minim 500-maxim 600 borcane, alonje minim 10.000-maxim 12.000 buc, bibliorafturi minim 4.000-maxim 4.800 buc, cutii arhivare minim 1.500-maxim 1.800 buc, dosare incopciat 1/1(colorate) minim 2.000-maxim 2.400 buc, dosare incopciat 1/2(colorate) minim 2.000-maxim 2.400 buc, dosare plastic(colorate) minim 7.000-maxim 8.400 buc, dosare plic(colorate) minim 1.000-maxim 1.200 buc, folie protectie doc minim 2.000-maxim 2.400 buc, mape carton cu elastic minim 3.000-maxim 3.600 buc, plicuri A4 minim 500-maxim600 buc, plicuri B4/kraft minim 3.000-maxim 3.600 buc, plicuri cu burduf f mari minim 3.000-maxim 3.600 buc, plicuri DL cu fereastra minim 16.000-maxim 19.200 buc, plicuri DL fara fereastra minim 5.000-maxim 6.000 buc, plic CD minim 2.000-maxim 2.400 buc, post-it 43, 2x50 minim 300-maxim 360 buc, post-it 76x76 minim 700-maxim 840 buc, indecsi 20x38mm minim 200-maxim 240 buc, sfoara minim 2.000-maxim 2.400 gheme.
Valoarea estimata fara TVA: intre 147, 000 si 176, 400RON
II.2.2) Optiuni
Da
prelungire conform prev. art. 6(3) din HG nr. 925/2006
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 8 luni incepand de la data atribuirii contractului
1 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 4 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Este de 2.940 lei(=2% din valoarea estimata a contractului, conform art 43^1 OUG 34/2006)si se va constitui in unul din urmatoarele moduri: a)¹ printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (conform Partii III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare);a)² prin plata cu numerar la Casieria A.S.E., situata la parterul cladirii din str. Caderea Bastiliei nr. 2 ? 4, orar de functionare: luni ? joi: intre orele 11.00 ? 14.00, iar vineri intre orele 11, 00 ? 12, 30;a)³ prin virament, cu ordin de plata cu stampila bancii in original, in contul de garantii al autoritatii contractante, respectiv: IBAN RO82 TREZ 7015 005X XX00 0178 ? Trezoreria Sector 1 Bucuresti.b) I.M.M. ?urile beneficiaza de dreptul de a plati 50% din contravaloarea garantiei pentru participare si buna executie, in conformitate cu prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004, dar numai cu conditia de a prezenta, autoritatii contractante, in original (sau in copie legalizata), o declaratie ? tip (conform Partii III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare), data pe propria raspundere, semnata si stampilata de catre conducatorul firmei, c) Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine din garantia de participare potrivit art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 procent de 1%din valoarea estimata , respectiv suma de 1.470 leid)Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor In termen de maxim 3 zile de la semnarea contractului furnizorul va prezenta garantia de buna executie in valoarea de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in conformitate cu art. 90 din HG nr. 925/2006. (Formularul 3).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
alte surse
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privindeligibilitateaCerinte obligatorii: 1. Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A;
Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Cerinte obligatorii:
1.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 12 B;
Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinte obligatorii: 1. Completarea Formularului 12C ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006Cerinte obligatorii: 1. Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 , completata in conformitate cu Formularul 12 D;
Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii:
Pavel Nastase, rector;Rober Sova prorector;Crisan Doina, director general; Daus Loredana director economic ; Stoica Marian, sef achizitii; Mircea Marinela, sef birou; Liliana Corbeanu, responsabil tehnic; Plesea Simona, jurist.
Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta
Cerinte obligatorii: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010- Formularul 12E Cerinte obligatorii: 1.Autorizatie de functionare ca unitate protejata eliberata de Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse ?Autoritatea Nationala pentru Persoanele cu Handicap.
Cerinte obligatorii: 1.Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea bilantului contabil la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente - copie certificata ?conform cu originalul?In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului2011 , acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii doi ani financiari incheiati, respectiv 2010 si 2011.
Completarea formularului nr. 1 -Fisa de informatii generale , completata inclusiv la rubrica cifra de afaceri. Ofertantii vor prezenta o cifra de afaceri globala pe ultimii doi ani mai mare sau egala cu 1, 8 ori valoarea estimata: 264.600 lei.Pentru calculul valorii cifrei de afaceri se va lua in considerare cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei. Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei, Anul 2011 ( daca este cazul): 1 euro = 4.2379 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de furnizare, beneficiari indiferent daca acestia din urmasunt autoritati contractantesau clienti privati(Formularul 12 F);
Prezentarea urmatoarelor formulare:
1. Acord de subcontractare ? MODEL AS2. Partea sau partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? Formular 12G.
In cadrul documentelor de calificare ofertantul va prezenta si documentele subcontractantilor referitoare la datele de recunoastere a subcontractantilor propusi (Formularul 1 Informatii generale).
Cerinte obligatorii:
Prezentarea urmatoarelor formulare:
1. ACORD DE ASOCIERE - MODEL AAIn cazul in care un grup de operatori economici se asociaza pentru a depune o oferta comuna, acestia trebuie sa indeplineasca individual cerintele privind eligibilitatea si inregistrarea si, prin cumul, cerintele privind capacitatea economico ? financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala si standardele de asigurare a calitatii si protectiei mediului. Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului.
In cazul existentei tertilor sustinatori acestia vor prezenta declaratii pe
propria raspundere privind neincadrarea in art 69^1, art.180 si art 181
lit.a) , c^1 si d) din OUG 34/2006;modele de formulare: Formularul 12A,
Formularul 12 B si Formularul 12 D.
Se solicita mostre pentru toate produsele din caietul de sarcini in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra/produce produse similare.
III.2.4) Contracte rezervate
Da
Contractul este rezervat unor ateliere protejate
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a) Elementele ofertei care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul oferteib) Nu exista limite ale valorilor pana la care elementele prevazute la lit. a) pot fi imbunatatite;Informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul cand aceste informatii vor fi disponibile: preturi sau valori noi prezentate in cadrul rundei de licitare de catre alti ofertanti;c) Diferente minime pentru licitarea noilor oferte: NUd) Numarul de runde: unaInformatiile relevante privind procesul licitatiei electronice: in conformitate cu prevederile art.42 din HOTARAREA nr. 1.660 din 22 noiembrie 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1143/03.04.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.06.2012 13:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.06.2012 11:00
Locul: cladirea din str. Stanislas Cihoski nr. 5, etajul 2, camera 5203 - Bucuresti, sectorul 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte financiare definitive (imbunatatite in urma incheierii fazei finale de licitatie, ce se va desfasura in SEAP) prezinta acelasi pret minim, atunci, in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care, contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara va avea pretul cel mai scazut;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Academia de Studii Economice din Bucuresti ? Serviciul Juridic si Contencios Administrativ
Adresa postala: Piata Romana nr. 6, sectorul 1 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010374, Romania, Tel. +40 213191900, Email: [email protected], Fax: +40 213191966
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.05.2012 11:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer