Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de roviniete matca - cupon


Anunt de participare numarul 48052/29.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: STEFAN DONA MARIA, Tel.021/315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021/3120984, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de roviniete matca -cupon
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: C.N.A.D.N.R. S.A. - Central
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 39, 688, 450RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: un contract subsecvent in fiecare an, valoare ctr subsecvent 2008 =14814600 lei, valoare ctr subsecvent 2009=24873850 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
roviniete matca-cupon.Modelele rovinietelor matca-cupon sunt prevazute in Normele metodologice pentru aplicarea tarifului de utilizare a retelei de drumuri nationale din Romania, aprobate prin Ordinul ministrului transporturilor nr. 244/25.02.2008.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22910000-2 - Viniete de automobile (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In 2008 min.7.000.000, maxim - 9.000.000 roviniete pentru 1/7/30 zile si min.2.500.000, maxim- 3.000.000 roviniete pentru 12 luni
In 2009 min.10.000.000, maxim - 14.000.000 roviniete pentru 1/7/30 zile simin.4.000.000, maxim- 5.500.000 roviniete pentru 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 39, 688, 450RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 792.000leirespectiv 215.223 euro;garantie de buna executie exprimata procentual estede 10% din pretul fiecarui contract subsecvent, fara T.V.A..
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii CNADNR Central
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere ce va fi legalizat in cazul atribuirii acordului - cadru
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
-certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor sitaxelor locale si alte venituri ale bugetului localsi contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat la data de 31.03.2008 sau ulterior;Certificat de inregistrare (C.U.I.) in copie legalizata;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12. 2006 si raport de gestiune la 30.06.2007vizate si inregistrate la organele competente; Scrisoare de bonitate bancara, in original, eliberata de regula, de o banca din Romania, sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania, din care sa reiasa ca ofertantul nu se afla in procedura de lichidare sau faliment
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va face dovada ca a executat si a livrat in ultimii 3 ani, cumulat, minim 3.000.000 buc. de viniete pentru autoturisme sau produse similare cu un nivel de complexitate comparabil sau superior celor din caietul de sarcini. Prin produse similare se intelege orice alt produs care respecta cel putin urmatoarele conditii: a)produsul final sa fie prevazut cu holograma complexa de tip imagine unica (, ,single image) aplicata in registru prin metoda hotfoil (folio) sau echivalent;b)produsul final sa fie inseriat cu serie la rezolutie ridicata (minim 300 DPI)c)produsul final sa fie inseriat cod de bare la rezolutie ridicata (min. 300 DPI)
In cazul in care produsele similare nu indeplinesc simultan cele trei conditii de mai sus, ofertantul poate face dovadaexecutarii si livrarii in ultimii 3 ani a produselor similare si in urmatoarele variante: 3.000.000 produse care indeplinesc conditia de la pct a) + 3.000.000 produse care indeplinesc conditia de la pct b)+ 3.000.000 produse care indeplinesc conditia de la pct. c), sau 3.000.000 produse care indeplinesc cumulativ conditiile de la pct a) si b)+ 3.000.000 produse care indeplinesc conditia de la pct c)sau
3.000.000 produse care indeplinesc cumulativ conditiile de la pct a) si c)+ 3.000.000 produse care indeplinesc conditia de la pct b)sau3.000.000 produse care indeplinesc cumulativ conditiile de la pct b)sic) + 3.000.000 produse care indeplinesc conditia de la pct a)
Se va prezenta cate o mostra din fiecare produs nominalizat in contractele prezentate pentru dovedirea experientei similare.Autorizare pentru livrarea produselor de catre ofertantul comerciant -in copie;Declaratie pe propria raspundere ca poate tipari astfel de produse, sau are un contract cu un operator economic privind tiparirea acestor roviniete.Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatiiISO 9001/2001;Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca, in vigoare. Informatii detaliate privind aceste reglementeri se pot obtine la Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S37-050859 din 22.02.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.05.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.05.2008 13:00
Locul: sediul CNADNR- Directia Achizitii Publice, Bucuresti, sector 1, bd. Dinicu Golescu nr. 38, et. 11
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici, observatori M.E.F., alte persoane autorizate de conducerea autoritatii contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire va fi disponibila www.e-licitatie.ro si pe www.andnet.ro sectiunea Achizitii Publice.Operatoriieconomici interesati sa participe la procedura vor transmite o notificare cu datele de identificare ale societatii si datele persoanei de contact.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la primirea comunicarii raspunsului considerat nejustificat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNADNR- Directia Achizitii Publice
Adresa postala: bd. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, et. 11, Localitatea: Bucuresti, ,Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021/312.09.84,
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.03.2008 17:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer