Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de servere, echipamente de stocare, software pentru retele si licente de software pentru proiectul ,,Sprijin pentru unitatile scolare in implementarea manualului de evaluare interna a calitatii educatiei? (ID 55668), contract nr. POSDRU/85/1.1/S


Anunt de participare numarul 133960/15.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia Romana De Asigurare A Calitatii In Invatamantul Preuniversitar-A.R.A.C.I.P
Adresa postala: str. Spiru Haret, nr. 12, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010176, Romania, Punct(e) de contact: Alina Rapa, Tel. +40 744367270, Email: [email protected], Fax: +40 213192096, Adresa internet (URL): str. Spiru Haret, nr. 12, sector 1 Bucuresti, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de servere, echipamente de stocare, software pentru retele si licente de software pentru proiectul , ,Sprijin pentru unitatile scolare in implementarea manualului de evaluare interna a calitatii educatiei? (ID 55668), contract nr. POSDRU/85/1.1/S/55668
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: ARACIP, Str. Spiru Haret, nr. 12, sector 1, 010176, Bucuresti, Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare Echipamente Tip Server si accesorii
Echipamente de Stocare si Backup
Echipamente Networking
Licente Software
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48820000-2 - Servere (Rev.2)
48210000-3-Pachete software pentru retele (Rev.2)
48218000-9-Pachete software pentru gestionarea licentelor (Rev.2)
48780000-9-Pachete software pentru managementul sistemelor, al stocarii si al continutului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Echipamente Tip Server si accesorii:
- 1 Sasiu ServereBlade;
- 1 Server pentru Managementul Identitatilor;
- 1 Server pentru Securitate;
- 1 Server Configurare si Protectia Datelor;
- 2 Servere pentru Portal ;
- 1 Server pentru solutia tip CRM;
- 1 Server Controler de Domeniu;
- 1 Server pentru Mesagerie;
- 2 Servere pentru Baze de date;
- Rack si accesorii.2. Echipamente de Stocare si Backup :
- 1 Echipament de stocacare tip SAN;
- 1 Echipament de stocare tip NAS.
- 1 Echipament de backup3. Echipamente Networking: - 2 echipamente tip Switch;
- 3 echipamente tip Router.4. Licente Software:
- Sisteme de operare aferente serverelor ce vor fi livrate;
- Solutie Portal;
- Solutie pentru managementul unitatilor de invatamant, tip CRM;
- Solutie pentru baze de date;
- Solutie pentru protectie antivirus si filtrare continut pentru portal;
- Solutie pentru serviciu director;
- Solutie pentru sistem de mesagerie;
- Solutie pentru protectie antivirus si antispam sistem mesagerie;
- Sistem de management a identitatilor;
- Solutie pentru firewall si proxy;
- Solutie pentru protectie antivirus pentru servere;
- Solutie pentru management si backup servere;
- Un pachet integrat de instrumente de dezvoltare si licente software.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 340, 456.67RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 26.000 Lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, inclusiv.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.- Modul de constituire a garantiei de participare: i) Instrument de garantare emis de o societate bancara in favoarea autoritatii contractante (Formularul nr.15, original).In cazul in care Instrumentul de garantare este emis de o societate bancara straina, acesta va fi atasat la oferta, in original si va fi insotit de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.ii) ordin de plata in contul autoritatii contractante, AGENTIA ROMANA DE ASIGURARE A CALITATII IN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR, cod fiscal 18126924Cont: RO53TREZ7015009XXX010588 deschis la Trezoreria Municipiului Bucuresti, sector 1iii) instrument de garantare emis de o societate de asigurari.In cazul in care Instrumentul de garantare este emis de o societate de asigurari straina, acesta va fi atasat la oferta, in original si va fi insotit de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Cuantumul garantiei de buna executie este 10% din pretul contractului, fara TVA.Se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, Formularul nr.23, original.Se va depune(in original)de furnizor la sediul achizitorului, in perioada de valabilitate a ofertei si oricum inainte de data stabilita pentru semnarea contractului.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr.681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie(FORMULAR 06)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul proiectului este cofinantat prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 ? 2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatiile necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor sunt:
1. Declaratia privind eligibilitatea
Completarea Formularului 01 prezentat in sectiunea formulare a prezentei documentatii de atribuire.Atentie! In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.2. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006
Completarea Formularului nr. 02 prezentat in sectiunea formulare.
Atentie! In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Autoritatea contractanta va exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii:
a)a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
c)in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
e) prezinta informatii false
f) nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta , in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.3.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006
Completarea Formularului nr. 02.A. prezentat in sectiunea formulare.
Atentie! In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.
Pentru confirmare, ofertantul va prezenta:
1. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de (ANAF) organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul, din care sa rezulte ca ofertantul si-a achitat obligatiile de plata catre bugetul general consolidat pana la data scadenta din luna anterioara celei in care se depune oferta.
2. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, in original sau copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul, din care sa rezulte ca ofertantul si-a achitat impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local pana la data scadenta din luna anterioara celei in care se depune oferta.In cazul ofertantilor straini, autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 orice document considerat edificator din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit astfel de documente, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate la punctele 1-3 de mai sus
Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea acestor ofertanti din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.3. Declaratie privind calitatea de participant
Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: (1) Fara a afecta posibilitatea operatorilor economici de a depune oferta alternativa conform prevederilor art. 173 sau de a oferta pe mai multe loturi diferite, candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.(2) Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta. In acest sens, operatorul economic are obligatia de a include in oferta sa lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista.(3) In sensul prevederilor alin. (2), prin intreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept: a) asupra caruia un alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influenta dominanta; saub) care poate exercita o influenta dominanta asupra altui subiect de drept; sauc) care, ca urmare a asocierii cu un subiect de drept, se afla sub influenta dominanta a unui alt subiect de drept.
Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 03 reprezentand Declaratia privind calitatea de participant.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta Declaratia mentionata mai sus.
-Pentru persoane juridice/fizice straine
Cerinta obligatorie: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.
Vor fi prezentate:
-un certificat, in traducere certificata, de la registrul in care este inmatriculat ofertantul in tara de origine, care sa ateste existenta societatii ? original sau copie legalizata.
-actul constitutiv si statutul ofertantului in tara de origine, daca sunt continute in documente separate, impreuna cu toate modificarile acestor documente, in traducere certificata ? original sau copie legalizata; din acestea trebuie sa rezulte obiectul de activitate.
Potfi descalificati ofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii:
? omit sa prezinte, total sau partial, documentele solicitate
? din documentele prezentate nu rezulta ca pot desfasura activitatile specificate conformcodului CAEN 20084. Certificatul de participare cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010
Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 04 reprezentandCertificatul de participare cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/20105. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006
Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire la care trebuie raportat conflictul de interese in sensul art. 69 indice 1 din OUG 34/2006sunt urmatoarele:
? Constantin - Serban Iosifescu - presedinte ARACIP - presedintele comisie de evaluare
? Alina - Aura Rapa-consilier juridic din partea ARACIP - membru comisia de evaluare
? Gheorghe Arsene - expert din partea ARACIP - secretar comisia de evaluare
? Andrei Gologan - expert din partea ARACIP- membru comisia de evaluare
? Anca Ileana - din partea partenerului nr. 1 S^T Romania SRL - membru comisia de evaluare
? Adrian Constantin - expert din partea partenerului nr. 1 S^T Romania SRL - membru comisia de evaluare
Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 13reprezentandCertificatul de participare cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 DECLARATIE
privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Informatiile necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor sunt: Prezentarea de documente doveditoare: ? Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa tribunalul unde isi are sediul ofertantul (valabil la data depunerii ofertei) din care sa reiasa existenta in domeniul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N. corespunzator obiectului procedurii ? copie lizibila conform cu originalul.
? Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului, certificatul constatator original sau in copie legalizataDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Operatorul economic trebuie sa aiba in domeniul de activitate, domeniile corespunzatoare prestarii serviciului supus procedurii.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere (se va completa si Formularul 10); fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima: Cifra de afaceri medie anuala neta in ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010 sau 2009, 2010, 2011) trebuie sa fie egala sau mai mare decat 2.600.000 lei fara TVA.
Cursul leu/euro avut in vedere este cursul BNR valabil din ultima zi a anului de referinta.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor furnizari de produse similare cu cele solicitate in documentatia de atribuire, prestate in ultimii 3 ani.
Se va prezenta minim un contract care sa includa cerintele mentionate mai sus in valoare de minim 600.000 lei fara TVA.
Se vor prezenta informatii privind subcontractantii.
Certificare ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.05.2012 12:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.05.2012 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.05.2012 12:00
Locul: ARACIP - Str. Spiru Haret, nr. 12, sector 1, 010176, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Participantii la sedinta de deschidere vor prezenta imputernicire/delegatie din partea ofertantului si actul de identitate original sau copie.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
Documentatiile de atribuire cu nr. 10069/14.12.2011 si nr. 11737/10.01.2012 au fost verificate de ANRMAP si respinse in data de 29/12/2011 si 20/01/2012.In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita respectivilor ofertanti reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal. In cazul documentatiei de atribuire data luarii la cunostinta este data publicarii acesteia.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic ARACIP
Adresa postala: STR. SPIRU HARET NR. 12, ET. 1, CAM. 39, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010176, Romania, Tel. +40 744367270, Email: [email protected], Fax: +40 213192096
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2012 16:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer