Licitatie Publica - ACHIZITIE DE SERVERE PENTRU GESTIONAREA INSTITUTIEI
Anunt de participare numarul 109700/15.10.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU ECOLOGIE INDUSTRIALA
Adresa postala: SOS. PANDURI 90-92, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050663, Romania, Punct(e) de contact: MARGARETA NICOLAU, Tel. 021/4100377, Email: [email protected], Fax: 021/4100575, Adresa internet (URL): www.incdecoind.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
Altele: cercetare-dezvoltare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE DE SERVERE PENTRU GESTIONAREA INSTITUTIEI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sos.Panduri nr.90-92 sector 5
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de servere pentru gestionarea institutiei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48821000-9 - Servere de retea (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Server blade buc 2
Sasiu servere blade buc 1
Rack si accesorii buc 1
Sistem operare buc 2
Scolarizare buc 1
Valoarea estimata fara TVA: 46, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 690 lei. Garantie de bune executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri FEADR si Bugetul national
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitateDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181
Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata la bugetul de stat- in original sau copie legalizata
Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale - in original sau copie -in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale? denumire ofertant, sediul/adresa, numar de telefon (fax), cod postal, persoana de contact, codul fiscal, contul bancar, cifra medie de afaceri pentru anii 2006, 2007, 2008;
- Bilant contab la 30.06.2009, inclusiv contul de profit si pierdere inregistrate si vizat de organismele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani pentru acelasi tip de produse sau produse similareAutorizarea de la producator de livrare a produsului
Recomandare de la clienti unde s-au livrat acelasi tip de produse sau produse similare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
CERINTE TEHNICE
50%
Descriere: TEHNIC
3.
Asistenta tehnica si garantie
10%
Descriere: tehnic
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va desfasura in data de 19.11.2010 pe durata unei runde de o zi.Elementul ofertei care va face obictul procesului repetitiv de ofertare va fi pretul ofertei.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
616/7572
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.11.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.11.2010 11:00
Locul: Sos.Panduri nr.90-92 sector 5 SALA CTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS CCE 115/2600 Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice Axa prioritara 2 ? Cresterea competitivitatii economice prin Cercetare-Dezvoltare-Inovare D2.2. Investitii in infrastructura de C.D.I. si Dezvoltarea Capacitatii Administrative O2.2.1. Dezvoltarea infrastructurii de Centre de Dezvoltare existente si crearea de noi infrastructuri C-D
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Str.Splaiul Independentei nr.5 sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 021/319.51.83, Fax: 021/319.16.88
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul intern specializat in achizitii publice
Adresa postala: Sos.Panduri nr.90-92 Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050663, Romania, Tel. 021/410.03.77 int 122, Email: [email protected], Fax: 021/412.00.42, Adresa internet (URL): www.incdecoind.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.10.2010 14:21