Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de servicii ? Examinari nedistructive si distructive a materialelor de baza si a imbinarilor sudate utilizate la montarea, instalarea si repararea instalatiilor sub presiune din exploatarea RADET


Anunt de participare (utilitati) numarul 113335/24.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice Bucuresti
Adresa postala:  Str.Cavafii Vechi nr.15 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030254, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0372.148.000, In atentia:  Ing. Lucica Gheorghe, Email:  [email protected], Fax:  021.312.62.03/021.310.81.32, Adresa internet (URL):  www.radet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice Bucuresti
Adresa postala:  Str.Cavafii Vechi nr.15 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030254, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0372.148.072, In atentia:  Ing. Lucica Gheorghe, Email:  [email protected], Fax:  021.312.62.03 / 021.310.81.32, Adresa internet (URL):  www.radet.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice Bucuresti
Adresa postala:  Str.Cavafii Vechi nr.15 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030254, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0372.148.072, In atentia:  Ing. Lucica Gheorghe, Email:  [email protected], Fax:  021.312.62.03 / 021.310.81.32, Adresa internet (URL):  www.radet.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie de servicii ? Examinari nedistructive si distructive a materialelor de baza si a imbinarilor sudate utilizate la montarea, instalarea si repararea instalatiilor sub presiune din exploatarea RADET
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Mun. Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 576, 793RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
RADET organizeaza achizitie publica de servicii pentru desemnarea laboratoarelor si personalului care urmeaza sa execute incercari nedistrucitve si distructive a materialelor de baza si a imbinarilor sudate utilizate la montarea, instalarea si repararea instalatiilor sub presiune din exploatarea RADET.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71632200-9 - Servicii de testare nedistructiva (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform cerintelor din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 576, 793RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 25.768, 00 lei/ 5.993 euro; Garantia de buna executie: 5 % din valoarea contractului subsecvent, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local aferent fiecarui obiectiv de investitii cu finantare de la Primaria Municipiului Bucuresti, respectiv surse proprii RADET pentru lucrarile finantate de catre RADET
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare conform art. 44, 45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
-Certificat care sa confirme indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si a obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, la data de 31.12.2010, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit operatorul economic. Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care se face dovada respectarii conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69(1) din OUG 34/2006;
-Declaratia ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? conform Ordin 314/2010, emis de ANRMAP;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
- Certificat de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului;
- Autorizarea functionarii pentru activitatile declarate incadrate in clasele CAEN
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa informatii generale: Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani; valoarea mediei cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani ? 644.198, 00 lei /149.821 euro.
-Bilantul contabil la 31.12.2009, vizat si inregistrat la organele competente;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente/contracte emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul beneficiar.
Se solicita prezentarea unui contract sau mai multor contractede prestari servicii similare, a caror valoare cumulata este egala cu 300.000, 00 lei/69.771 euro-Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant pentru asigurarea controlului calitatii; informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si persoanele responsabile pentru executia serviciilor.
-Declaratii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere din ultimii 3 ani.Se vor anexa CV-urile persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.
-Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, laboratoarele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de prestari servicii.
-Autorizarea ISCIR a operatorului economic eliberata conform PT CR6-2010.
-Certificat tip SR EN ISO 14001; : Certificat tip ISO 9001/2008; Certificat tip OHSAS 18001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala de licitatie electronica va avea o runda de desfasurare si se va derula conform prevederilor HG 1660/2006
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
Nr. DAP 326/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.02.2011 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.02.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.02.2011 10:00
Locul: RADET-Buc, Str. Cavafii Vechi , nr 15, sector 3, Serviciul Achizitii Publice, et 7, camera 72
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, membrii comisiei de evaluare, expertii cooptati, dupa caz observatori desemnati de catre ANAF in vederea verificarii procedurii conf. OUG 30/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030086, Romania, Tel. 4 021.310.46.42, Email:  [email protected], Fax:  4 021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 4 021.319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  4 021.332.12.40, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, confm. OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice RADET
Adresa postala:  Str. Cavafii Vechi nr. 15, sector 3, et. 7, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030254, Romania, Tel. 4 0372.757.840, Email:  [email protected], Fax:  4 021.312.62.03, Adresa internet (URL):  www.radet.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2010 07:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer