Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE DE SERVICII de AMENAJARE, INTRETINERE SI REPARATII, SPATII VERZI, STRAZI, ILUMINAT PUBLIC SI PARCURI IN ORASUL TURCENI, JUD. GORJ


Anunt de participare numarul 137698/27.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Turceni
Adresa postala: Consiliul Local Turceni, str Muncii, , jud Gorj, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Punct(e) de contact: Cilibiu Ion Adrian, Tel. +40 253335024, Email: [email protected], Fax: +40 253335026, Adresa internet (URL): www turceni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE DE SERVICII de AMENAJARE, INTRETINERE SI REPARATII, SPATII VERZI, STRAZI, ILUMINAT PUBLIC SI PARCURI IN ORASUL TURCENI, JUD. GORJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: orasul Turceni
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 848, 109RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia 4(patru) contracte subsecvente, cate unul pentru fiecare an de prestare.valoarea celui mai mare contract subsecvent este de 600000 lei. Autoritatea contractanta poate atribui, in functie de nevoile sale mai multe contracte subsecvente intr-un an bugetar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
AMENAJAREA, INTRETINEREA SI REPARATIILE, SPATIILOR VERZI, STRAZILOR, ILUMINATULUI PUBLIC SI PARCURILOR DIN ORASUL TURCENI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77310000-6 - Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
50232100-1-Servicii de intretinere a iluminatului public (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizarea operatiilor de AMENAJARE, INTRETINERE SI REPARATII, SPATII VERZI, STRAZI, ILUMINAT PUBLIC SI PARCURI IN ORASUL TURCENI conform specificatiilor si anexelor Caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 848, 109RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare (GP) este: 36962 lei. Modul de constituire al garantiei: SGB in original, OP confirmat de banca emitenta, sume in numerar depuse la casieria unitatii, orice alt instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Dovada constituiri GP se va prezenta cel tarziu la deschiderea ofertelor si nu se introduce in plic. Perioada de valab. a GP va fi cel putin egala cu perioada de valab. a ofertei. Aut. ctr. va retine GP, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valab. a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. In cazul in care, in urma unei contestatii depuse de ofertant, CNSC respinge contestatia ca nefondata, aut. ctr. va retine ofertantului din GP suma de 5628, 11 lei, conform art.278^1, alin.(1) din OUG nr.34/2006. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA. Modul de constituire a garantiei: retineri succesive din facturile emise. contractantul are obligatia de a deschide un cont de garantii la dispozitia autoritatii contractante, la TREZORERIA STATULUI.Suma initiala care se depune de catre contractant, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la semnarea contractului, in contul astfel deschis va fi de 0, 5 % din pretul contractului fara TVA. Pe parcursul indeplinirii contractului autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest contprin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului, pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL AL ORASULUI TURCENI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea ? formular ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ? formular BCertificat oferta independenta ? formular GDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.691 ? formular HPersoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: 1. Iordache Ion - Primar2. Galceava Dumitru ? Viceprimar3. Tunaru Olimpia - Secretar4. Radoi Minel ? Sef Birou Contabilitate6. Cilibiu Ion Adrian ? inspector Biroul Achizitii Publice7. Fota Alina ? Cons. juridic
8. Baltaretu Socol Valeriu - consilier superior
9. Lambu Florica - inspector
10. Popescu Catalin - inspectorCertificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original/copie legalizata/copie conform cu originalul )Certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original/copie legalizata/copie conform cu originalul ) Pentru persoanele juridice straine operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere, alte documente echivalente) prin care sa se dovedeasca ca acesta si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat, date in fata unui notar. Documentele din oferta vor fi traduse in limba romana de catre o institutie sau persoane autorizate.
Incadrarea in una din situatiile prevazute la art 180 din OG 34/2006 si incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art 181 din OG34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Persoane juridice- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent- in original sau copie conform cu originalul sau copie legalizata; (NU MAI VECHI DE 30 ZILE DE LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR)in etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoane fizice
Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul sa aiba cifra de afaceri globala medie anuala din ultimii 3 ani de minim 1200000 leipentru prestarea serviciilor. pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte.
Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.
Bilanturile contabile vizate din ultimii 3 aniinclusiv anexele, in copie simpla pe care se va mentiona CONFORM CU ORIGINALUL
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii/lucrari prestate/executate in ultimii 5 ani - se solicita unul sau mai multe contracte avand ca obiect servicii sau lucrari similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii
Prezentarea declaratiei insotita de un tabel cuprinzandobiectele contractelor, valorilor, perioade de prestare si beneficiari ai serviciilor prestate , in original.
prezentarea fisei cu experienta similara din care trebuie sa rezulte casuma valorilor de servicii/lucrari prestate/executate, incluse in contractele prezentate de catre operatorul economic ca dovada a experientei lui similare, sa fie egala sau mai mare decat valoarea de servicii/lucrari ce vor fi prestate/executate in baza contractului care urmeaza sa fie atribuit, respectiv suma medie pentru 1 an respectiv 460000 lei fara TVA.
Contractul/contractele in baza caruia/carora a fost intocmita fisa cu experienta similara, in copie semnata si stampilata conform cu originalul - se va limita doar la copii de pe partile revalante din contract(parti, durata, valoare garantie, semnaturi).
Procesul-verbal de receptie la terminarea serviciilor/lucrarilor pentru contractul/contracteleprezentat/e ca experienta similara, in copie semnata si stampilata conform cu originalul
Recomandarea din partea beneficiarului pentru contractul/contractele prezentate ca experienta similara, in copie semnata si stampilata conform cu originalul.
Declaratie privind echipamentele tehnice, instalatii
informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic proprietate/ inchiriere/punere la dispozitie pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii
Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii, Prezentarea unui formular privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani din care reies informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii;
Ofertantul trebuie sa dispuna de minim urmatorul personal: un responsabil cu derularea contractului care are calitatea de coordonator, electricieni, instalatori, lucratori in drumuri, muncitori necalificati etc
Se solicita complet. form.cu privire la subcontractantii, acordul si specializarea acestora.In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, contractantul are obligatia de a prezenta la incheierea contr. de achizitie publica respectiv contractelor incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizati in oferta
Contr. prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autorit.contr., iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca lamodificarea propunerii tehnicesau financiare initiale.subcontractantii declarati vor completa declaratia de neincadrare in prev art.69 indice 1 din oug nr.34/2006 cu modif si compl ulterioare
Se va prezenta acordul de asociere si se va preciza liderul de asociere (daca este cazul)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.09.2012 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.09.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.09.2012 12:00
Locul: Primaria orasului Turceni, str. Muncii, nr.12, biroul achizitii publice, oras Turceni, jud.Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, fie in mod individual fie ca subcontractant fie ca partener al societatii mixte/consortiului/asocierii. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de un singur ofertant, subcontractant sau partener pentru acelasi contract va conduce la respingerea ofertelor respective. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in conditiile prevazute de legislatia aplicabila. Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul-Formular nr. 22Modalitatea de departajare a ofertelor cu acelasi punctaj: La punctaj egal, castigatoare va fi oferta cu cel mai mic pret ofertat
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a cailor de atac sunt prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.07.2012 12:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer